Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
NEWSLETTER

Zapisz się
Organizacja szkoleń Semper Blog Nowe szkolenie w ofercie: Lean Service – usprawnianie procesów usługowych - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Pracuj sprytniej, nie ciężej!

Nowe szkolenie w ofercie: Lean Service – usprawnianie procesów usługowych - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Pracuj sprytniej, nie ciężej!

Nowe szkolenie w ofercie: Lean Service – usprawnianie procesów usługowych - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Pracuj sprytniej, nie ciężej!

Lean Service – usprawnianie procesów usługowych, to nasza nowa propozycja szkoleniowa dedykowana wszystkim chcącym poznać efektywne metody ograniczania marnotrawstwa w organizacji oraz mądrego zarządzania posiadanymi zasobami. Na nasze 2-dniowe warsztaty praktyczne przeznaczyliśmy dwa terminy – jeden z nich już w maju. Jeśli i Państwo pragną pracować zdecydowanie sprytniej, jednak wcale nie ciężej, zapraszamy do pobrania formularza zgłoszenia na to właśnie wyjątkowe szkolenie.


Pracować sprytnie, lecz niekoniecznie ciężej – czy to w ogóle możliwe?

Proponowane przez nas warsztaty Lean Service – usprawnianie procesów usługowych to innowacyjne rozwiązanie dydaktyczne oparte na koncepcji Lean. Koncepcja ta, choć swoje źródło i pochodzenie posiada w procesach zaliczanych do typowo produkcyjnych, znakomicie odnalazła się obecnie w wielu innych obszarach światowej gospodarki, w tym w szeroko rozumianych procesach nieprodukcyjnych oraz sektorze usług.

Lean Service to ścieżka dedykowana organizacjom usługowym, zawierająca między innymi takie koncepcje, jak: Lean Office, Lean Administration, Lean Healthcare, Lean Accounting, Lean Marketing, Lean Government, Lean Education czy Lean Banking. Czym jest jednak Lean?

Lean to w globalnym ujęciu strategia zarządzania organizacją. Kluczowe znaczenie ma tutaj dostarczanie klientom produktów oraz usług dokładnie takich, jakich oczekują, jednak w sposób gwarantujący ograniczanie marnotrawstwa zasobów oraz w pełnym poszanowaniu dla ludzi pracujących w organizacji. Lean Service odnosi się wprost do sektora usług, jednak niezależnie od tego, jakiego rodzaju usług dotyczy, zawsze i niezmiennie jest to droga usprawniania i „odchudzania” procesów z takich działań i zasobów, za które klient nie chciałby zapłacić, ze względu na stopień niegospodarności, jaka wiązała się z realizacją danej usługi.

Wracając do pytania, jakie postawiliśmy na początku – czy możliwe jest w takiej sytuacji ograniczenie naszego wysiłku, a jednocześnie otrzymanie znakomitych rezultatów? Otóż jak najbardziej tak. I przybliżeniu tego właśnie zjawiska służy przygotowane przez nas szkolenie.

„Czy to szkolenie jest dla mnie?”

Jeśli zastanawiają się Państwo czy 2-dniowe warsztaty Lean Service – usprawnianie procesów usługowych to rozwiązanie odpowiadające Państwa potrzebom i preferencjom szkoleniowym, spieszymy z odpowiedzią. Otóż szkolenie adresowane jest przede wszystkim do osób nadzorujących lub realizujących zróżnicowane procesy usługowe, biurowe i administracyjne w różnego typu organizacjach. Jednak propozycja ta z pewnością przypadnie do gustu także wszystkim uczestnikom zajmującym inne stanowiska i pełniącym odmienne funkcje w organizacji, a zainteresowanym tematem pracy sprytniejszej, a niekoniecznie cięższej, jednak przede wszystkim pozwalającej na ograniczenie rozrzutności i mądre zarządzanie posiadanymi zasobami.

Każdy uczestnik naszych warsztatów założy podczas szkolenia „niewidzialne okulary”…

Uczestnicy warsztatów Lean Service – usprawnianie procesów usługowych podczas realizowanych zajęć będą mogli uczestniczyć w specjalnie przygotowanych grach i zabawach, mających na celu między innymi wypracowanie nawyków wydajnego działania oraz poprawy warsztatu pracy i projektowania efektywnych stanowisk i obszarów pracy. Jednym z zadań będzie włożenie „niewidzialnych okularów”, które to w zaskakujący lecz skuteczny sposób pozwolą uczestnikom szkolenia wyraźnie zobaczyć źródła marnotrawstwa w ich własnych organizacjach.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi celu, programu i przebiegu szkolenia. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt.



Polecane artykuły

Jak rozwijać swoje kompetencje zawodowe?

Rozwój umiejętności zawodowych jest niezwykle istotny dla osiągnięcia sukcesu. Współczesny świat biznesu zmienia się bardzo dynamicznie, a nowe technologie sprawiają, że poszerzanie...
Jak skutecznie zarządzać zespołem?

Właściwe zarządzanie zespołami projektowymi ma ogromne znaczenie dla działalności każdej firmy. Odpowiednie podejście do tego zagadnienia może w bezpośredni sposób przełożyć się na...
Techniki negocjacyjne i osiąganie kompromisu

Negocjacje stanowią integralną część działalności biznesowej, umożliwiając osiąganie porozumień, zawieranie umów oraz rozwiązywanie konfliktów. Jednakże ich odpowiednie prowadzenie...

ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI i KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM - od działań indywidualnych do zespołowych-2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne i symulacje.

08-09 lipca | Kraków lub Online
19-20 sierpnia | Poznań lub Online
23-24 września | Gdańsk lub Warszawa
Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

08-10 lipca | Poznań, Kraków lub Online
28-30 sierpnia | Gdańsk, Wrocław lub Online
25-27 września | Warszawa, Kraków lub Wrocław
Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

01-02 lipca | Warszawa, Wrocław lub Online
26-27 sierpnia | Gdańsk, Poznań lub Online
30 września - 01 października | Warszawa, Kraków lub Online
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

11-12 lipca | Warszawa, Kraków lub Online
26-27 sierpnia | Poznań, Wrocław lub Online
26-27 września | Warszawa, Gdańsk, Kraków lub Online
Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

08-09 lipca | Gdańsk lub Online
22-23 sierpnia | Poznań lub Online
19-20 września | Kraków lub Online
Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.

04-05 lipca | Gdańsk, Warszawa lub Online
26-27 sierpnia | Kraków lub Online
23-24 września | Warszawa lub Online
Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem. Elektronizacja zamówień publicznych i nowa ustawa PZP. (Noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

27 sierpnia do 30 sierpnia 2024 | Zakopane lub Online
08 października do 11 października | Zakopane lub Online
03 grudnia do 06 grudnia | Zakopane lub Online
Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

24-25 czerwca | Warszawa lub Online
11-12 lipca | Poznań lub Online
26-27 sierpnia | Wrocław lub Online
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2024 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk
Zamów Voucher
na szkolenie
KFS
szkolenia dofinansowane
BUR
Baza Usług Rozwojowych
Szkolenia online
terminy webinarów
Zadaj pytanie
w sprawie szkolenia
Szkolenia w języku angielskim
Porady prawne
już od 100 zł