Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
Niniejszym informujemy, że szkolenia stacjonarne organizujemy z zachowaniem wszystkich środków bezpieczeństwa, ale ostateczna decyzja o realizacji poszczególnych terminów zostanie podjęta na podstawie liczby zgłoszonych uczestników.

Jako alternatywę realizujemy szkolenia w formie online.
Zapytaj o szczegóły: info@szkolenia-semper.pl 508 393 926
KALENDARZ SZKOLEŃ
Organizacja szkoleń Semper Blog Nowe szkolenie w ofercie: Lean Service – usprawnianie procesów usługowych - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Pracuj sprytniej, nie ciężej!

Nowe szkolenie w ofercie: Lean Service – usprawnianie procesów usługowych - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Pracuj sprytniej, nie ciężej!

Nowe szkolenie w ofercie: Lean Service – usprawnianie procesów usługowych - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Pracuj sprytniej, nie ciężej!

Lean Service – usprawnianie procesów usługowych, to nasza nowa propozycja szkoleniowa dedykowana wszystkim chcącym poznać efektywne metody ograniczania marnotrawstwa w organizacji oraz mądrego zarządzania posiadanymi zasobami. Na nasze 2-dniowe warsztaty praktyczne przeznaczyliśmy dwa terminy – jeden z nich już w maju. Jeśli i Państwo pragną pracować zdecydowanie sprytniej, jednak wcale nie ciężej, zapraszamy do pobrania formularza zgłoszenia na to właśnie wyjątkowe szkolenie.


Pracować sprytnie, lecz niekoniecznie ciężej – czy to w ogóle możliwe?

Proponowane przez nas warsztaty Lean Service – usprawnianie procesów usługowych to innowacyjne rozwiązanie dydaktyczne oparte na koncepcji Lean. Koncepcja ta, choć swoje źródło i pochodzenie posiada w procesach zaliczanych do typowo produkcyjnych, znakomicie odnalazła się obecnie w wielu innych obszarach światowej gospodarki, w tym w szeroko rozumianych procesach nieprodukcyjnych oraz sektorze usług.

Lean Service to ścieżka dedykowana organizacjom usługowym, zawierająca między innymi takie koncepcje, jak: Lean Office, Lean Administration, Lean Healthcare, Lean Accounting, Lean Marketing, Lean Government, Lean Education czy Lean Banking. Czym jest jednak Lean?

Lean to w globalnym ujęciu strategia zarządzania organizacją. Kluczowe znaczenie ma tutaj dostarczanie klientom produktów oraz usług dokładnie takich, jakich oczekują, jednak w sposób gwarantujący ograniczanie marnotrawstwa zasobów oraz w pełnym poszanowaniu dla ludzi pracujących w organizacji. Lean Service odnosi się wprost do sektora usług, jednak niezależnie od tego, jakiego rodzaju usług dotyczy, zawsze i niezmiennie jest to droga usprawniania i „odchudzania” procesów z takich działań i zasobów, za które klient nie chciałby zapłacić, ze względu na stopień niegospodarności, jaka wiązała się z realizacją danej usługi.

Wracając do pytania, jakie postawiliśmy na początku – czy możliwe jest w takiej sytuacji ograniczenie naszego wysiłku, a jednocześnie otrzymanie znakomitych rezultatów? Otóż jak najbardziej tak. I przybliżeniu tego właśnie zjawiska służy przygotowane przez nas szkolenie.

„Czy to szkolenie jest dla mnie?”

Jeśli zastanawiają się Państwo czy 2-dniowe warsztaty Lean Service – usprawnianie procesów usługowych to rozwiązanie odpowiadające Państwa potrzebom i preferencjom szkoleniowym, spieszymy z odpowiedzią. Otóż szkolenie adresowane jest przede wszystkim do osób nadzorujących lub realizujących zróżnicowane procesy usługowe, biurowe i administracyjne w różnego typu organizacjach. Jednak propozycja ta z pewnością przypadnie do gustu także wszystkim uczestnikom zajmującym inne stanowiska i pełniącym odmienne funkcje w organizacji, a zainteresowanym tematem pracy sprytniejszej, a niekoniecznie cięższej, jednak przede wszystkim pozwalającej na ograniczenie rozrzutności i mądre zarządzanie posiadanymi zasobami.

Każdy uczestnik naszych warsztatów założy podczas szkolenia „niewidzialne okulary”…

Uczestnicy warsztatów Lean Service – usprawnianie procesów usługowych podczas realizowanych zajęć będą mogli uczestniczyć w specjalnie przygotowanych grach i zabawach, mających na celu między innymi wypracowanie nawyków wydajnego działania oraz poprawy warsztatu pracy i projektowania efektywnych stanowisk i obszarów pracy. Jednym z zadań będzie włożenie „niewidzialnych okularów”, które to w zaskakujący lecz skuteczny sposób pozwolą uczestnikom szkolenia wyraźnie zobaczyć źródła marnotrawstwa w ich własnych organizacjach.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi celu, programu i przebiegu szkolenia. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt.



Polecane artykuły

Czego dotyczy instrukcja kancelaryjna? Weź udział w szkoleniu!

Do obowiązków urzędników należy rozpatrywanie wniosków, odpowiadanie na korespondencję przychodzącą i wydawanie rozmaitych zaświadczeń. Praca z dokumentami oraz ich obieg odbywa się na...
Szkolenia stacjonarne w czasie pandemii – wracamy do Was!

Pandemia COVID-19 przyspieszyła proces cyfryzacji branży edukacyjnej – również w naszej ofercie pojawiły się szkolenia online. Jednak po miesiącach prowadzenia szkoleń na odległość...
Co zrobić, by zostać księgową?

Chcesz w przyszłości pracować na stanowisku księgowej? Brak kierunkowego wykształcenia wcale nie przekreśla Twojej szansy na dobrą i ciekawą pracę. Sprawdź, na czym polega księgowość i...
Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

10-12 października | Poznań i Online
19-21 października | Warszawa i Online
26-28 października | Gdańsk i Online

Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

17-18 października | Kraków i Online
28-29 listopada | Warszawa i Online
17-18 grudnia | Wrocław i Online


Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

17-18 października | Poznań i Online
17-18 października | Warszawa i Online
17-18 listopada | Gdańsk i Online


Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

17-18 października | Kraków i Online
14-15 listopada | Warszawa i Online
01-02 grudnia | Warszawa i Online




Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

17-18 października | Wrocław i Kraków i Online
17-18 listopada Poznań i Online
01-02 grudnia Gdańsk i Online

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2022 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk
Zamów Voucher
na szkolenie
Zadaj pytanie
w sprawie szkolenia
Szkolenia online
terminy webinarów
Porady prawne
już od 100 zł
KFS
szkolenia dofinansowane
Szkolenia w języku angielskim