Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
Niniejszym informujemy, że szkolenia stacjonarne organizujemy z zachowaniem wszystkich środków bezpieczeństwa, ale ostateczna decyzja o realizacji poszczególnych terminów zostanie podjęta na podstawie liczby zgłoszonych uczestników.

Jako alternatywę realizujemy szkolenia w formie online.
Zapytaj o szczegóły: info@szkolenia-semper.pl 508 393 926
KALENDARZ SZKOLEŃ
Organizacja szkoleń Semper Szkolenia i kursy z telemarketingu

Szkolenia i kursy z telemarketingu

Banki, operatorzy telefonii komórkowej, dostawcy mediów, firmy windykacyjne czy IT – wspólnym mianownikiem tych branż jest posiadanie działów call center i helpdesk. Aby skutecznie zachęcić rozmówcę do skorzystania z oferty lub pomóc klientom, pracownicy tych departamentów muszą wykazać się rozwiniętymi zdolnościami komunikacyjnymi.


Liczba szkoleń: 83
Termin Tytuł szkolenia Miejsce Czas
trwania
Koszt Formularz zgłoszenia
od: 2022-12-05
do: 2022-12-06
Warszawa

OSTATNIE
WOLNE MIEJSCA
Komunikacja interpersonalna w pracy zawodowej - 2-dniowe warsztaty praktyczne pozwalające na zwiększenie skuteczności rozwiązywania konfliktów i osiągania celów własnych i organizacji. Warszawa 2 dni
(16 h)
1340 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2022-12-05
do: 2022-12-06
Kraków
Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka inspiracji i wiedzy! Kraków 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2022-12-08
do: 2022-12-09
Kraków
Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty pozwalające na udoskonalenie standardów obsługi klienta w organizacji. Naucz się jak budować trwałe relacje z Klientem! Kraków 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2022-12-08
do: 2022-12-09
Warszawa

OSTATNIE
WOLNE MIEJSCA
Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne. Warszawa 2 dni
(16 h)
1490 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2022-12-08
do: 2022-12-09
Warszawa
Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Odpowiedzialność sprzedawcy i gwaranta, reklamacje, sprzedaż na odległość, odszkodowania. Warszawa 2 dni
(16 h)
1480 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2022-12-12
do: 2022-12-13
Warszawa

OSTATNIE
WOLNE MIEJSCA
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne w praktyce. 2-dniowe szkolenie kreowania własnego wizerunku i profesjonalnego budowania relacji z audytorium (ćwiczenia przy pomocy mikrofonu i kamery video). Warszawa 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2022-12-12
do: 2022-12-13
Kraków
MOBBING I PRZECIWDZIAŁANIE MOBBINGOWI (aspekty psychologiczne, społeczne, prawne) 2-DNIOWE WARSZTATY PRAKTYCZNE. Kraków 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2022-12-15
do: 2022-12-16
Warszawa
Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kłopotliwych sytuacjach występujących w praktyce urzędniczej. Warszawa 2 dni
(16 h)
1190 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2022-12-15
do: 2022-12-16
Warszawa
Asertywność w pracy zawodowej - jak lepiej wyrażać siebie, nie burząc relacji z innymi ludźmi? 2-dniowe warsztaty praktyczne. Warszawa 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2022-12-15
do: 2022-12-16
Poznań
Savoir vivre i etykieta w kontaktach zawodowych - 2-dniowe warsztaty zdradzające tajniki profesjonalnego zachowania w praktyce. Poznań 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2022-12-15
do: 2022-12-16
Warszawa
Etykieta biznesowa i protokół dyplomatyczny w praktyce. Dobre zwyczaje i obyczaje -2-dniowe szkolenie warsztatowe. Warszawa 2 dni
(16 h)
1350 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2022-12-19
do: 2022-12-20
Wrocław
Asertywność w pracy zawodowej - jak lepiej wyrażać siebie, nie burząc relacji z innymi ludźmi? 2-dniowe warsztaty praktyczne. Wrocław 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2022-12-19
do: 2022-12-20
Poznań
TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne. Poznań 2 dni
(16 h)
1490 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2022-12-19
do: 2022-12-22
Kołobrzeg
Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji i komunikacji interpersonalnej. 3-dniowe inspirujące warsztaty w Kołobrzegu/ zakwaterowanie i pełne wyżywienie w cenie szkolenia. Kołobrzeg 3 dni
(24 h)
2490 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2022-12-21
do: 2022-12-22
Warszawa
Profesjonalny telemarketing i obsługa klienta przez telefon - 2-dniowe warsztaty praktyczne uwzględniające indywidualne potrzeby uczestników szkolenia oraz charakter ich pracy. Warszawa 2 dni
(16 h)
1350 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2022-12-21
do: 2022-12-22
Wrocław
Windykacja należności - jak prowadzić skuteczne negocjacje z dłużnikiem? Warsztaty praktyczne. Jak odzyskać swoją należność i dalej efektywnie współpracować? Wrocław 2 dni
(16 h)
1450 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-01-19
do: 2023-01-20
Poznań
Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne. Poznań 2 dni
(16 h)
1490 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-01-19
do: 2023-01-20
Warszawa
MOBBING I PRZECIWDZIAŁANIE MOBBINGOWI (aspekty psychologiczne, społeczne, prawne) 2-DNIOWE WARSZTATY PRAKTYCZNE. Warszawa 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-01-19
do: 2023-01-20
Warszawa
TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne. Warszawa 2 dni
(16 h)
1490 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-01-23
do: 2023-01-24
Warszawa
Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty pozwalające na udoskonalenie standardów obsługi klienta w organizacji. Naucz się jak budować trwałe relacje z Klientem! Warszawa 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-01-23
do: 2023-01-24
Wrocław
Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka inspiracji i wiedzy! Wrocław 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-01-23
do: 2023-01-24
Wrocław
Etykieta biznesowa i protokół dyplomatyczny w praktyce. Dobre zwyczaje i obyczaje -2-dniowe szkolenie warsztatowe. Wrocław 2 dni
(16 h)
1350 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-01-26
do: 2023-01-27
Kraków
Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne. Kraków 2 dni
(16 h)
1490 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-01-26
do: 2023-01-27
Warszawa
Windykacja należności - jak prowadzić skuteczne negocjacje z dłużnikiem? Warsztaty praktyczne. Jak odzyskać swoją należność i dalej efektywnie współpracować? Warszawa 2 dni
(16 h)
1450 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-01-26
do: 2023-01-27
Poznań
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne w praktyce. 2-dniowe szkolenie kreowania własnego wizerunku i profesjonalnego budowania relacji z audytorium (ćwiczenia przy pomocy mikrofonu i kamery video). Poznań 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-01-26
do: 2023-01-27
Warszawa
Savoir vivre i etykieta w kontaktach zawodowych - 2-dniowe warsztaty zdradzające tajniki profesjonalnego zachowania w praktyce. Warszawa 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-01-26
do: 2023-01-27
Warszawa
Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Odpowiedzialność sprzedawcy i gwaranta, reklamacje, sprzedaż na odległość, odszkodowania. Warszawa 2 dni
(16 h)
1480 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-01-30
do: 2023-01-31
Wrocław
Profesjonalny telemarketing i obsługa klienta przez telefon - 2-dniowe warsztaty praktyczne uwzględniające indywidualne potrzeby uczestników szkolenia oraz charakter ich pracy. Wrocław 2 dni
(16 h)
1350 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-01-30
do: 2023-01-31
Kraków
Komunikacja interpersonalna w pracy zawodowej - 2-dniowe warsztaty praktyczne pozwalające na zwiększenie skuteczności rozwiązywania konfliktów i osiągania celów własnych i organizacji. Kraków 2 dni
(16 h)
1340 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-01-30
do: 2023-01-31
Warszawa
Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kłopotliwych sytuacjach występujących w praktyce urzędniczej. Warszawa 2 dni
(16 h)
1190 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-01-30
do: 2023-01-31
Kraków
Asertywność w pracy zawodowej - jak lepiej wyrażać siebie, nie burząc relacji z innymi ludźmi? 2-dniowe warsztaty praktyczne. Kraków 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-02-09
do: 2023-02-10
Poznań
Windykacja należności - jak prowadzić skuteczne negocjacje z dłużnikiem? Warsztaty praktyczne. Jak odzyskać swoją należność i dalej efektywnie współpracować? Poznań 2 dni
(16 h)
1450 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-02-13
do: 2023-02-14
Wrocław
Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kłopotliwych sytuacjach występujących w praktyce urzędniczej. Wrocław 2 dni
(16 h)
1190 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-02-13
do: 2023-02-14
Gdańsk
Etykieta biznesowa i protokół dyplomatyczny w praktyce. Dobre zwyczaje i obyczaje -2-dniowe szkolenie warsztatowe. Gdańsk 2 dni
(16 h)
1350 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-02-20
do: 2023-02-21
Kraków
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne w praktyce. 2-dniowe szkolenie kreowania własnego wizerunku i profesjonalnego budowania relacji z audytorium (ćwiczenia przy pomocy mikrofonu i kamery video). Kraków 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-02-23
do: 2023-02-24
Poznań
Asertywność w pracy zawodowej - jak lepiej wyrażać siebie, nie burząc relacji z innymi ludźmi? 2-dniowe warsztaty praktyczne. Poznań 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-02-27
do: 2023-02-28
Warszawa
Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne. Warszawa 2 dni
(16 h)
1490 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-02-27
do: 2023-02-28
Gdańsk
Komunikacja interpersonalna w pracy zawodowej - 2-dniowe warsztaty praktyczne pozwalające na zwiększenie skuteczności rozwiązywania konfliktów i osiągania celów własnych i organizacji. Gdańsk 2 dni
(16 h)
1340 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-02-27
do: 2023-02-28
Warszawa
Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka inspiracji i wiedzy! Warszawa 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-03-06
do: 2023-03-07
Warszawa
Windykacja należności - jak prowadzić skuteczne negocjacje z dłużnikiem? Warsztaty praktyczne. Jak odzyskać swoją należność i dalej efektywnie współpracować? Warszawa 2 dni
(16 h)
1450 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-03-13
do: 2023-03-14
Gdańsk
Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kłopotliwych sytuacjach występujących w praktyce urzędniczej. Gdańsk 2 dni
(16 h)
1190 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-03-13
do: 2023-03-14
Wrocław
Etykieta biznesowa i protokół dyplomatyczny w praktyce. Dobre zwyczaje i obyczaje -2-dniowe szkolenie warsztatowe. Wrocław 3 dni
(16 h)
1350 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-03-20
do: 2023-03-21
Poznań
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne w praktyce. 2-dniowe szkolenie kreowania własnego wizerunku i profesjonalnego budowania relacji z audytorium (ćwiczenia przy pomocy mikrofonu i kamery video). Poznań 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-03-23
do: 2023-03-24
Kraków
Komunikacja interpersonalna w pracy zawodowej - 2-dniowe warsztaty praktyczne pozwalające na zwiększenie skuteczności rozwiązywania konfliktów i osiągania celów własnych i organizacji. Kraków 2 dni
(16 h)
1340 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-03-23
do: 2023-03-24
Gdańsk
Asertywność w pracy zawodowej - jak lepiej wyrażać siebie, nie burząc relacji z innymi ludźmi? 2-dniowe warsztaty praktyczne. Gdańsk 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-03-27
do: 2023-03-28
Wrocław
Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne. Wrocław 2 dni
(16 h)
1490 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-03-27
do: 2023-03-28
Poznań
Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka inspiracji i wiedzy! Poznań 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-03-28
do: 2023-03-31
Zakopane
Asertywność i komunikacja interpersonalna w praktyce. 3-dniowe warsztaty budowania relacji zawodowych i efektywnego rozwiązywania konfliktów. Zakopane (wyżywienie i zakwaterowanie w cenie szkolenia) Zakopane 3 dni
(24 h)
2290 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-03-28
do: 2023-03-31
Kołobrzeg
Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji i komunikacji interpersonalnej. 3-dniowe inspirujące warsztaty w Kołobrzegu/ zakwaterowanie i pełne wyżywienie w cenie szkolenia. Kołobrzeg 3 dni
(24 h)
2490 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-04-03
do: 2023-04-04
Kraków
Windykacja należności - jak prowadzić skuteczne negocjacje z dłużnikiem? Warsztaty praktyczne. Jak odzyskać swoją należność i dalej efektywnie współpracować? Kraków 2 dni
(16 h)
1450 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER prowadzi szkolenia dla telemarketerów. Dzięki nim pracownicy call center rozwijają swoje umiejętności interpersonalne, a także poznają techniki sprzedaży. Uczymy, jak przebiega profesjonalna obsługa klienta i jak budować z nim trwałe relacje. Naszą ofertę uzupełniają szkolenia z autoprezentacji i asertywności. Zapraszamy także na szkolenia, których tematem są negocjacje.

Szkolenia w formie warsztatów

Od satysfakcji klienta zależy to, czy skorzysta on z danej usługi lub zakupi oferowany mu produkt. Profesjonalna obsługa klienta polega na rozpoznaniu jego potrzeb, a następnie zaproponowaniu mu optymalnego dla niego rozwiązania. Idealny pracownik działu call center czy helpdesk jest wszechstronny – wykazuje się empatią i zaangażowaniem. Jest też silnie zmotywowany, dzięki czemu staje się odporny na porażki, czyli odmowy. Potrafi także poradzić sobie w trudnych sytuacjach, gdy konieczne jest negocjowanie z klientem warunków umowy lub łagodzenie sporu.

Oferowane przez nas szkolenia są nastawione na rozwój umiejętności niezbędnych każdemu pracownikowi infolinii. Na zajęcia w formie warsztatów zapraszamy również osoby na co dzień mające kontakt z klientami. Szkolenia są prowadzone przez ekspertów. Wykładowcami są osoby mające wieloletnie doświadczenie w pracy z klientami na stanowiskach m.in. przedstawicieli handlowych.

Rozwiń umiejętności, zwiększ sprzedaż

Bardzo często profesjonalna obsługa klienta ma na celu sprzedanie mu usługi lub produktu. Aby być skutecznym i osiągać bardzo dobre wyniki, pracownicy działu call center korzystają ze sprawdzonych technik sprzedaży. W ofercie Centrum SEMPER znajdziesz szkolenia w formie warsztatów, których celem jest zapoznanie uczestników z różnymi technikami sprzedażowymi, a także doskonalenie umiejętności stosowania ich w praktyce.

Szkolenia dla telemarketerów, pracowników call center i helpdesk to wszechstronny trening, który pozwala osiągnąć realny, założony target i jeszcze lepiej radzić sobie w rozmowach z różnymi klientami. Sprawdź nasze planowane warsztaty odbywające się w wielu miastach Polski.

Telefoniczna obsługa klienta – szkolenie

Prowadzisz rozmowy telefoniczne z klientami? Zastanawiasz się, jak robić to lepiej? Na szkolenie z telefonicznej obsługi klienta zapraszamy wszystkich pracowników, którzy potrzebują wiedzy o profesjonalnej obsłudze telefonicznej. Szczególnie zachęcamy pracowników jednostek administracji publicznej. Urzędnicy często odpowiadają na pytania klientów telefonicznie i drogą elektroniczną. Ten kontakt również wpływa na postrzeganie urzędu. Aby zapewnić wysoką jakość obsługi, a także budować pozytywny wizerunek jednostki na zewnątrz, urzędnicy muszą stosować techniki, które spowodują, że rozmówcy będą czuli, że są traktowani w sposób indywidualny. Doświadczeni trenerzy z Centrum SEMPER uczą również, jak skutecznie radzić sobie z emocjami i w sytuacjach stresowych.

Klienci załatwiający swoje sprawy nie zawsze mogą liczyć na korzystne dla siebie rozstrzygnięcia. W telefonicznym kontakcie z klientem dobry pracownik potrafi wysłuchać rozmówcę i poprowadzić rozmowę w taki sposób, aby wyeliminować powstanie konfliktu. Szkolenie z telefonicznej obsługi klienta pozwala też uczestnikom rozwinąć techniki asertywności oraz w umiejętny sposób stosować je w czasie interakcji z najbardziej wymagającymi rozmówcami.

Wszystkie osoby, które chcą jeszcze lepiej komunikować się telefonicznie z klientami, zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą warsztatów. Szkolenie z telefonicznej obsługi klienta to sposób, by szybko i efektywnie poznać tajniki sprawnego komunikowania się.

Szkolenie call center dla całego zespołu

Firmy utrzymujące działy call center lub specjalizujące się w telefonicznej obsłudze klienta wymagają od pracowników rozwiniętych zdolności interpersonalnych. To jednak nie zawsze wystarcza, aby uzyskać założone przez liderów wyniki. Ważna jest też spójność – każda osoba pracująca na słuchawce powinna znać standardy prowadzenia rozmów z klientami. Wiele firm opracowuje skrypty rozmów, ale coraz częściej są one na tyle elastyczne, że pracownik ma możliwość wykorzystania swoich umiejętności komunikacyjnych. Szkolenie z telefonicznej obsługi klienta prowadzone w Centrum SEMPER to praktyczne warsztaty, które mogą zostać potraktowane jako czynnik motywacyjny pracowników i podnoszący ich umiejętności.

Niezależnie od tego, czy call center oferuje produkty, przeprowadza ankiety, przyjmuje reklamacje czy świadczy pomoc techniczną, pracownicy powinni wiedzieć, jak budować długofalowe relacje z rozmówcami. W sprzedaży może pomóc umiejętne wykorzystanie języka korzyści. Duże znaczenie dla przebiegu rozmowy i tego, jak rozmówca będzie odbierał firmę, do której dzwoni, ma też wczucie się pracownika w jego potrzeby i oczekiwania. Wszystkie te kwestie są omawiane podczas szkoleń z telefonicznej obsługi klienta organizowanych w Centrum Szkoleń SEMPER.

Skuteczne, telefoniczne odzyskiwanie należności

Współcześnie wiele podmiotów gospodarczych dochodzi należności, korzystając z wyspecjalizowanych firm prowadzących windykację przez telefon. Również banki, firmy pożyczkowe czy operatorzy sieci komórkowych utrzymują działy windykacji. Od pracowników zajmujących się telefonicznym monitorowanie spłaty zadłużenia wymaga się przede wszystkim skuteczności. W czasie kilkuminutowej rozmowy z dłużnikiem mają oni skutecznie skłonić go do spłaty zadłużenia. Jak to osiągnąć? Trenerzy z Centrum SEMPER uczą efektywnych technik dochodzenia należności.

Szkolenie z telefonicznej obsługi klienta zalegającego z płatnościami obejmuje zagadnienie umiejętnego prowadzenia negocjacji. Eksperci prezentują, jak wykorzystać perswazję do osiągnięcia celu – zdyscyplinowania dłużnika. Ważnym elementem szkolenia jest też nauka asertywnej postawy i odporności na stres. Pracownicy działów windykacji mają styczność z klientami o różnych osobowościach. Dlatego, aby uzyskać jak najlepsze rezultaty, powinni umiejętnie wybierać wśród poznanych technik prowadzenia dyskusji. Szkolenia organizowane przez Centrum SEMPER skutecznie pomagają podnieść umiejętności i korzystnie przekładają się na efekty osiągane w miejscu pracy.

Naucz się efektywnej rozmowy przez telefon, która spełni oczekiwania Twoje i Twojego klienta!

Szkolenia online z telemarketingu

Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty szkoleń online z telemarketingu!

Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

10-12 października | Poznań i Online
19-21 października | Warszawa i Online
26-28 października | Gdańsk i Online

Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

17-18 października | Kraków i Online
28-29 listopada | Warszawa i Online
17-18 grudnia | Wrocław i Online


Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

17-18 października | Poznań i Online
17-18 października | Warszawa i Online
17-18 listopada | Gdańsk i Online


Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

17-18 października | Kraków i Online
14-15 listopada | Warszawa i Online
01-02 grudnia | Warszawa i Online




Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

17-18 października | Wrocław i Kraków i Online
17-18 listopada Poznań i Online
01-02 grudnia Gdańsk i Online

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2022 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk
Zamów Voucher
na szkolenie
Zadaj pytanie
w sprawie szkolenia
Szkolenia online
terminy webinarów
Porady prawne
już od 100 zł
KFS
szkolenia dofinansowane
Szkolenia w języku angielskim