Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
NEWSLETTER

Zapisz się
Organizacja szkoleń Semper Szkolenia i kursy z telemarketingu

Szkolenia i kursy z telemarketingu

Telemarketing, chociaż może przywodzić na myśl raczej negatywne skojarzenia, ma też swoje pozytywne oblicze. Może być skutecznym kanałem budowania relacji i kontaktu z klientem. Niezależnie od tego, czy call center oferuje produkty, przeprowadza ankiety, przyjmuje reklamacje czy świadczy pomoc techniczną, pracownicy powinni wiedzieć, jak budować długofalowe relacje z rozmówcami. Nasze szkolenia z telemarketingu uczą, jak w kompleksowy sposób podejść do obsługi klienta przez telefon i nie tylko. Sprawdź naszą ofertę i zapisz się na kurs.


Liczba szkoleń: 77
Termin Tytuł szkolenia Miejsce Czas
trwania
Koszt Formularz zgłoszenia
od: 2023-03-23
do: 2023-03-24
Gdańsk

OSTATNIE
WOLNE MIEJSCA
Savoir vivre i etykieta w kontaktach zawodowych - 2-dniowe warsztaty zdradzające tajniki profesjonalnego zachowania w praktyce. Gdańsk 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-03-23
do: 2023-03-24
Kraków
Komunikacja interpersonalna w pracy zawodowej - 2-dniowe warsztaty praktyczne pozwalające na zwiększenie skuteczności rozwiązywania konfliktów i osiągania celów własnych i organizacji. Kraków 2 dni
(16 h)
1340 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-03-23
do: 2023-03-24
Gdańsk
Asertywność w pracy zawodowej - jak lepiej wyrażać siebie, nie burząc relacji z innymi ludźmi? 2-dniowe warsztaty praktyczne. Gdańsk 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-03-27
do: 2023-03-28
Wrocław
Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne. Wrocław 2 dni
(16 h)
1490 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-03-27
do: 2023-03-28
Poznań
Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka inspiracji i wiedzy! Poznań 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-03-28
do: 2023-03-31
Kołobrzeg
Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji i komunikacji interpersonalnej. 3-dniowe inspirujące warsztaty w Kołobrzegu/ zakwaterowanie i pełne wyżywienie w cenie szkolenia. Kołobrzeg 3 dni
(24 h)
2490 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-03-28
do: 2023-03-31
Zakopane
Asertywność i komunikacja interpersonalna w praktyce. 3-dniowe warsztaty budowania relacji zawodowych i efektywnego rozwiązywania konfliktów. Zakopane (wyżywienie i zakwaterowanie w cenie szkolenia) Zakopane 3 dni
(24 h)
2290 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-03-30
do: 2023-03-31
Warszawa
Siła i odporność pielęgniarki oraz rejestratorki medycznej - 2-dniowy trening radzenia sobie ze stresem i wzmacniania odporności psychicznej. Warszawa 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-04-03
do: 2023-04-04
Kraków
Windykacja należności - jak prowadzić skuteczne negocjacje z dłużnikiem? Warsztaty praktyczne. Jak odzyskać swoją należność i dalej efektywnie współpracować? Kraków 2 dni
(16 h)
1450 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-04-03
do: 2023-04-04
Poznań
TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne. Poznań 2 dni
(16 h)
1490 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-04-03
do: 2023-04-04
Warszawa
Profesjonalny telemarketing i obsługa klienta przez telefon - 2-dniowe warsztaty praktyczne uwzględniające indywidualne potrzeby uczestników szkolenia oraz charakter ich pracy. Warszawa 2 dni
(16 h)
1350 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-04-13
do: 2023-04-14
Warszawa
Savoir vivre i etykieta w kontaktach zawodowych - 2-dniowe warsztaty zdradzające tajniki profesjonalnego zachowania w praktyce. Warszawa 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-04-13
do: 2023-04-14
Warszawa
Etykieta biznesowa i protokół dyplomatyczny w praktyce. Dobre zwyczaje i obyczaje -2-dniowe szkolenie warsztatowe. Warszawa 2 dni
(16 h)
1350 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-04-18
do: 2023-04-19
Warszawa
MOBBING I PRZECIWDZIAŁANIE MOBBINGOWI (aspekty psychologiczne, społeczne, prawne) 2-DNIOWE WARSZTATY PRAKTYCZNE. Warszawa 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-04-20
do: 2023-04-21
Gdańsk
Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty pozwalające na udoskonalenie standardów obsługi klienta w organizacji. Naucz się jak budować trwałe relacje z Klientem! Gdańsk 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-04-20
do: 2023-04-21
Warszawa
Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kłopotliwych sytuacjach występujących w praktyce urzędniczej. Warszawa 2 dni
(16 h)
1190 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-04-20
do: 2023-04-21
Warszawa
Komunikacja interpersonalna w pracy zawodowej - 2-dniowe warsztaty praktyczne pozwalające na zwiększenie skuteczności rozwiązywania konfliktów i osiągania celów własnych i organizacji. Warszawa 2 dni
(16 h)
1340 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-04-20
do: 2023-04-21
Warszawa
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne w praktyce. 2-dniowe szkolenie kreowania własnego wizerunku i profesjonalnego budowania relacji z audytorium (ćwiczenia przy pomocy mikrofonu i kamery video). Warszawa 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-04-20
do: 2023-04-21
Warszawa
Asertywność w pracy zawodowej - jak lepiej wyrażać siebie, nie burząc relacji z innymi ludźmi? 2-dniowe warsztaty praktyczne. Warszawa 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-04-24
do: 2023-04-25
Gdańsk
Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne. Gdańsk 2 dni
(16 h)
1490 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-04-24
do: 2023-04-25
Wrocław
Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka inspiracji i wiedzy! Wrocław 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-04-26
do: 2023-04-27
Warszawa
Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Odpowiedzialność sprzedawcy i gwaranta, reklamacje, sprzedaż na odległość, odszkodowania. Warszawa 2 dni
(16 h)
1480 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-05-04
do: 2023-05-05
Gdańsk
Windykacja należności - jak prowadzić skuteczne negocjacje z dłużnikiem? Warsztaty praktyczne. Jak odzyskać swoją należność i dalej efektywnie współpracować? Gdańsk 2 dni
(16 h)
1450 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-05-04
do: 2023-05-05
Warszawa
TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne. Warszawa 2 dni
(16 h)
1490 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-05-11
do: 2023-05-12
Kraków
Profesjonalny telemarketing i obsługa klienta przez telefon - 2-dniowe warsztaty praktyczne uwzględniające indywidualne potrzeby uczestników szkolenia oraz charakter ich pracy. Kraków 2 dni
(16 h)
1350 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-05-11
do: 2023-05-12
Kraków
MOBBING I PRZECIWDZIAŁANIE MOBBINGOWI (aspekty psychologiczne, społeczne, prawne) 2-DNIOWE WARSZTATY PRAKTYCZNE. Kraków 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-05-11
do: 2023-05-12
Kraków
Etykieta biznesowa i protokół dyplomatyczny w praktyce. Dobre zwyczaje i obyczaje -2-dniowe szkolenie warsztatowe. Kraków 2 dni
(16 h)
1350 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-05-16
do: 2023-05-19
Kołobrzeg
Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji i komunikacji interpersonalnej. 3-dniowe inspirujące warsztaty w Kołobrzegu/ zakwaterowanie i pełne wyżywienie w cenie szkolenia. Kołobrzeg 3 dni
(24 h)
2490 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-05-18
do: 2023-05-19
Poznań
Savoir vivre i etykieta w kontaktach zawodowych - 2-dniowe warsztaty zdradzające tajniki profesjonalnego zachowania w praktyce. Poznań 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-05-18
do: 2023-05-19
Poznań
Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty pozwalające na udoskonalenie standardów obsługi klienta w organizacji. Naucz się jak budować trwałe relacje z Klientem! Poznań 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-05-18
do: 2023-05-19
Poznań
Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kłopotliwych sytuacjach występujących w praktyce urzędniczej. Poznań 2 dni
(16 h)
1190 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-05-22
do: 2023-05-23
Poznań
Komunikacja interpersonalna w pracy zawodowej - 2-dniowe warsztaty praktyczne pozwalające na zwiększenie skuteczności rozwiązywania konfliktów i osiągania celów własnych i organizacji. Poznań 2 dni
(16 h)
1340 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-05-22
do: 2023-05-23
Wrocław
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne w praktyce. 2-dniowe szkolenie kreowania własnego wizerunku i profesjonalnego budowania relacji z audytorium (ćwiczenia przy pomocy mikrofonu i kamery video). Wrocław 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-05-22
do: 2023-05-23
Wrocław
Asertywność w pracy zawodowej - jak lepiej wyrażać siebie, nie burząc relacji z innymi ludźmi? 2-dniowe warsztaty praktyczne. Wrocław 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-05-23
do: 2023-05-26
Zakopane
Asertywność i komunikacja interpersonalna w praktyce. 3-dniowe warsztaty budowania relacji zawodowych i efektywnego rozwiązywania konfliktów. Zakopane (wyżywienie i zakwaterowanie w cenie szkolenia) Zakopane 3 dni
(24 h)
2290 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-05-24
do: 2023-05-25
Gdańsk
Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Odpowiedzialność sprzedawcy i gwaranta, reklamacje, sprzedaż na odległość, odszkodowania. Gdańsk 2 dni
(16 h)
1480 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-05-25
do: 2023-05-26
Warszawa
Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne. Warszawa 2 dni
(16 h)
1490 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-05-29
do: 2023-05-30
Gdańsk
Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka inspiracji i wiedzy! Gdańsk 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-06-01
do: 2023-06-02
Wrocław
TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne. Wrocław 2 dni
(16 h)
1490 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-06-01
do: 2023-06-02
Poznań
Profesjonalny telemarketing i obsługa klienta przez telefon - 2-dniowe warsztaty praktyczne uwzględniające indywidualne potrzeby uczestników szkolenia oraz charakter ich pracy. Poznań 2 dni
(16 h)
1350 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-06-05
do: 2023-06-06
Warszawa
Windykacja należności - jak prowadzić skuteczne negocjacje z dłużnikiem? Warsztaty praktyczne. Jak odzyskać swoją należność i dalej efektywnie współpracować? Warszawa 2 dni
(16 h)
1450 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-06-05
do: 2023-06-06
Poznań
Etykieta biznesowa i protokół dyplomatyczny w praktyce. Dobre zwyczaje i obyczaje -2-dniowe szkolenie warsztatowe. Poznań 2 dni
(16 h)
1350 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-06-12
do: 2023-06-13
Kraków
Siła i odporność pielęgniarki oraz rejestratorki medycznej - 2-dniowy trening radzenia sobie ze stresem i wzmacniania odporności psychicznej. Kraków 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-06-12
do: 2023-06-13
Warszawa
Professional Customer Service in practice. Interdisciplinary 2-days workshops related to improving customer service in the organization. Learn how to build a relationship with your client! Warszawa 2 dni
(16 h)
1680 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-06-12
do: 2023-06-13
Wrocław
Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty pozwalające na udoskonalenie standardów obsługi klienta w organizacji. Naucz się jak budować trwałe relacje z Klientem! Wrocław 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-06-12
do: 2023-06-13
Kraków
Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kłopotliwych sytuacjach występujących w praktyce urzędniczej. Kraków 2 dni
(16 h)
1190 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-06-14
do: 2023-06-15
Kraków
Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Odpowiedzialność sprzedawcy i gwaranta, reklamacje, sprzedaż na odległość, odszkodowania. Kraków 2 dni
(16 h)
1480 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-06-15
do: 2023-06-16
Wrocław
Savoir vivre i etykieta w kontaktach zawodowych - 2-dniowe warsztaty zdradzające tajniki profesjonalnego zachowania w praktyce. Wrocław 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-06-15
do: 2023-06-16
Poznań
MOBBING I PRZECIWDZIAŁANIE MOBBINGOWI (aspekty psychologiczne, społeczne, prawne) 2-DNIOWE WARSZTATY PRAKTYCZNE. Poznań 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-06-19
do: 2023-06-20
Poznań
Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne. Poznań 2 dni
(16 h)
1490 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF

Szkolenie telemarketing – dla kogo jest dedykowane?

Telemarketing to przez cały czas popularne narzędzie sprzedaży bezpośredniej, którego głównym założeniem jest kontakt z potencjalnym klientem i sprzedaż przez telefon. Jednakże nie tylko sprzedaż produktów czy usług przez telefon można określić mianem telemarketingu. Telemarketing to w szerokim ujęciu każda forma telefonicznego kontaktu z klientem. Tego typu kontakt może przyjmować różne formy i może spełniać różnego typu cele kontaktu. Wyróżnia się więc nie tylko klasyczny bezpośredni telemarketing sprzedażowy (produktów i usług) z potencjalnym klientem, ale także podtrzymywanie i wzmacnianie kontaktów z obecnymi klientami, aktywne poszukiwanie i ocenę nowych klientów poprzez umówienie spotkania z przedstawicielem handlowym, posprzedażową obsługę klienta czy obsługę techniczną (tzw. helpdesk).

Szkolenie telemarketing jest więc skierowane do szerokiego grona odbiorców. Szczególnie do osób, które chciałyby pracować w call center, do osób zajmujących się pracą na infolinii, do konsultantów, ale chciałyby poszerzyć swoje kompetencje, ale także do pracowników urzędów publicznych, którzy w swojej pracy często odpowiadają na pytania klientów telefonicznie i drogą elektroniczną. Ten kontakt również wpływa na postrzeganie urzędu. Aby zapewnić wysoką jakość obsługi, zaspokojenie potrzeb klienta, a także budować pozytywny wizerunek jednostki na zewnątrz, urzędnicy muszą stosować techniki, które spowodują, że rozmówcy będą czuli, że są traktowani w sposób indywidualny. Podsumowując, szkolenia telemarketing powinna rozważyć każda firma, która zdecyduje się wprowadzić do swojej działalności wszelkie działania telemarketingowe.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu z telemarketingu?

Szkolenie telemarketerów ma na celu zapoznanie uczestników kursu z profesjonalną obsługą klienta. Profesjonalna obsługa klienta polega na rozpoznaniu jego potrzeb, a następnie zaproponowaniu mu optymalnego dla niego rozwiązania. Od satysfakcji potencjalnego klienta zależy to, czy skorzysta on z danej usługi lub zakupi oferowany mu produkt. Idealny pracownik działu call center czy helpdesk jest wszechstronny – wykazuje się empatią i zaangażowaniem. Jest też silnie zmotywowany, dzięki czemu staje się odporny na porażki, czyli odmowy. Potrafi także poradzić sobie w trudnych sytuacjach, gdy konieczne jest negocjowanie z klientem warunków umowy lub złagodzenie sporu. Udział w naszych szkoleniach pozwoli nabyć niezbędne umiejętności, dzięki którym każdy pracownik call center, infolinii czy pomocy technicznej będzie się czuł wystarczająco kompetentny i będzie swobodnie wykonywać rozmowy telefoniczne niezależnie od sytuacji.

Telemarketing – program szkolenia dopasowany do potrzeb odbiorców

Klienci załatwiający swoje sprawy nie zawsze mogą liczyć na korzystne dla siebie rozstrzygnięcia. W telefonicznym kontakcie z klientem dobry pracownik potrafi wysłuchać rozmówcę i poprowadzić rozmowę w taki sposób, aby wyeliminować powstanie konfliktu. Na naszych szkoleniach uczymy technik asertywności, negocjacji ich umiejętnego wykorzystywania w trakcie rozmowy z najbardziej wymagającymi rozmówcami.

Profesjonalna obsługa klienta połączona z technikami sprzedaży telefonicznej

W sprzedaży może pomóc nie tylko dobre pierwsze wrażenie, ale przede wszystkim umiejętne wykorzystanie języka korzyści. Duże znaczenie dla przebiegu rozmowy i tego, jak rozmówca będzie odbierał firmę, do której dzwoni, ma też wczucie się pracownika w jego potrzeby i oczekiwania. Wszystkie te zagadnienia oraz techniki sprzedaży są ujęte w naszym programie szkoleniowym. Wszyscy uczestnicy wypracują umiejętności świadomego prowadzenia rozmów z klientami i uzyskiwania jak najlepszych wyników sprzedaży podczas kontaktu z obecnym i potencjalnym klientem.

Szkolenie dla telemarketerów prowadzone przez profesjonalistów

Nasze szkolenie telemarketing prowadzone jest przez kadrę ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży. Zależy nam na tym, aby wszystkie potrzeby klienta zostały zaspokojone, dlatego działamy na podstawie sprawdzonych i skutecznych metod. Nasi szkoleniowcy nie tylko z pasją przekazują zdobytą wiedzę, ale przez cały czas poszerzają swoje kompetencje oraz umiejętności, aby zagwarantować najwyższą jakość i zadowolenie klientów. Dzięki nam osiągniesz skuteczność sprzedaży. Poprzeczkę stawiamy wysoko – szkolimy najlepszych liderów!

Zyskaj potencjalnych klientów – wybierz szkolenie z oferty Semper!

Twoim celem jest zwiększenie liczby potencjalnych klientów? Chcesz poznać techniki sprzedaży i wiedzieć, na czym polega skuteczny telemarketing oraz jak go osiągnąć w Twojej firmie? Nasze szkolenia organizowane są w formie warsztatów (szkolenia otwarte, szkolenia zamknięte). Na każdego uczestnika szkolenia czeka merytoryczna, praktyczna wiedza. Wybierz preferowane miejsce szkolenia i dołącz do grona naszych zadowolonych klientów. Nasze kursy organizowane są także w formie wirtualnej. Szkolenie telemarketing online to rozwiązanie, dla osób, które nie mogą pojawić się na zajęciach stacjonarnych. Ponadto kurs online pozwala zaoszczędzić cenny czas. Wystarczy urządzenie z dostępem do internetu. Jeżeli interesują Cię szkolenia z komunikacji, sprawdź także nasze szkolenie z obsługi klienta. Zachęcamy do skorzystania z naszych usług.



ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

20-21 marca | Warszawa i Online
17-18 kwietnia | Poznań i Online
15-16 maja | Wrocław i Online
Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

16-17 marca | Gdańsk i Online
20-21 kwietnia | Wrocław i Online
18-19 maja | Warszawa i Online
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2023 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk
Zamów Voucher
na szkolenie
KFS
szkolenia dofinansowane
BUR
Baza Usług Rozwojowych
Szkolenia online
terminy webinarów
Zadaj pytanie
w sprawie szkolenia
Szkolenia w języku angielskim
Porady prawne
już od 100 zł