Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
Niniejszym informujemy, że szkolenia stacjonarne organizujemy z zachowaniem wszystkich środków bezpieczeństwa, ale ostateczna decyzja o realizacji poszczególnych terminów zostanie podjęta na podstawie liczby zgłoszonych uczestników.

Jako alternatywę realizujemy szkolenia w formie online.
Zapytaj o szczegóły: info@szkolenia-semper.pl 508 393 926
KALENDARZ SZKOLEŃ
Organizacja szkoleń Semper Szkolenie Obsługa klienta

Szkolenie Obsługa klienta

Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że przez złą obsługę możesz tracić klientów, a tym samym odbierać firmie możliwość lepszych zarobków? Dobra obsługa polega na wyjściu naprzeciw ich potrzebom. Aby móc jak najlepiej obsługiwać klientów, musisz przede wszystkim poznać ich potrzeby, znaleźć najlepsze dla nich rozwiązania oraz zakomunikować je w odpowiedni sposób.

Szkolenie z obsługi klienta to inwestycja

Profesjonalna, sprawna, bezproblemowa oraz miła obsługa to warunek tworzenia dobrych relacji z klientem. Szeroka i różnorodna oferta rynkowa sprawia, że jest w czym wybierać – dlatego oprócz jakości towarów i usług, coraz bardziej liczy się kompetentna i przyjazna obsługa klienta. Inwestycja w dział obsługi klienta – specjalne szkolenia dla pracowników to klucz do trwałych, owocnych relacji z nabywcami.

Dlaczego szkolenie z obsługi klienta jest wartościowe?

Współczesny klient, bombardowany zewsząd komunikatami reklamowymi potrzebuje gotowej, sprecyzowanej oferty, która odpowie właśnie jego potrzebom i oczekiwaniom. Niezwykle istotna jest wiedza oraz kompetencje handlowców które, odpowiednio wykorzystane, pozwolą zaspokoić potrzeby odbiorców naszych produktów i usług.

Kupując produkty, kupujemy tak naprawdę rozwiązania naszych problemów. Profesjonalna obsługa klienta będzie polegała zatem na uważnym słuchaniu, a następnie diagnozowaniu problemu. Wszystko po to, by ostatecznie udzielić rzetelnej i aktualnej informacji, która pomoże wyeliminować dotychczasowy problem.

Czym jeszcze jest profesjonalna obsługa klienta? Dobrze obsłużony klient to taki obsłużony w sposób miły i uprzejmy. To klient, który wraca. Profesjonalna obsługa klienta powinna być też przeprowadzona w sposób szybki i sprawny – pamiętajmy, że klienci nie lubią się niecierpliwić.

Szkolenie z obsługi klienta – dla kogo?

Profesjonalna obsługa klienta to element procesu zakupowego, który niesie za sobą cały szereg korzyści dla firmy. W obecnych czasach wyłącznie wysokiej jakości produkt lub usługa nie wystarczą, aby zachęcić do skorzystania z oferty. Dlatego tak ważna jest odpowiednia obsługa klienta.

Nasze szkolenia skierowane są do osób, które pracują w działach obsługi klienta (także telefonicznych), które mają z nim bezpośredni kontakt (recepcje, salony sprzedaży, sklepy, obsługa pacjenta w placówkach medycznych), a także do osób, które pracują w działach sprzedaży, handlowych, reklamacji i serwisu. Szkolenie z zakresu obsługi klienta będzie przydatne nie tylko dla pracowników, ale także dla kadry menadżerskiej. Polecane są także dla osób, które pracują w działach UX, CX oraz dla badaczy klientów.

Czego nauczysz się podczas szkolenia z obsługi klienta?

Zła obsługa klienta będzie mieć negatywny wpływ na relacje z nim i może przyczynić się do tego, że nie skorzysta on już więcej z danej oferty. Dlatego podczas naszych szkoleń nauczysz się sprawnej obsługi klienta na najwyższym poziomie. Dowiesz się, dlaczego ważne jest słuchanie klientów, rozpoznawanie ich potrzeb oraz dlaczego nachalna sprzedaż nastawiona wyłącznie na zysk czy niedotrzymywanie obietnic złożonych klientowi, nie jest najlepszym rozwiązaniem.

Pomożemy Ci zbudować najwyższy standard obsługi klienta w Twojej firmie, który przełoży się na wzrost sprzedaży, zwiększenie zadowolenia klientów czy ograniczenie ilości reklamacji.

Profesjonalna obsługa klienta – szkolenia

Przygotowaliśmy dla Państwa atrakcyjną ofertę szkoleniową, która umożliwi Wam łatwe prowadzenie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Podczas naszych szkoleń z obsługi klienta dowiecie się między innymi, jakie są najczęstsze motywy działania klientów, nauczycie się posługiwać językiem korzyści oraz dowiecie się, jak diagnozować mocne oraz rozwojowe obszary w kontakcie z klientami.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleniową!

Szkolenia online z obsługi klienta

Zachęcamy do sprawdzenia harmonogramu oraz do naszych szkoleń online z obsługi klienta!


Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

10-12 października | Poznań i Online
19-21 października | Warszawa i Online
26-28 października | Gdańsk i Online

Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

17-18 października | Kraków i Online
28-29 listopada | Warszawa i Online
17-18 grudnia | Wrocław i Online


Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

17-18 października | Poznań i Online
17-18 października | Warszawa i Online
17-18 listopada | Gdańsk i Online


Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

17-18 października | Kraków i Online
14-15 listopada | Warszawa i Online
01-02 grudnia | Warszawa i Online




Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

17-18 października | Wrocław i Kraków i Online
17-18 listopada Poznań i Online
01-02 grudnia Gdańsk i Online

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2022 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk
Zamów Voucher
na szkolenie
Zadaj pytanie
w sprawie szkolenia
Szkolenia online
terminy webinarów
Porady prawne
już od 100 zł
KFS
szkolenia dofinansowane
Szkolenia w języku angielskim