Dobra obsługa klienta to jeden z lepszych sposobów na budowanie dobrej reputacji firmy i polepszenie jej finansów. Z tego powodu szczególnie mocno polecamy szkolenia obsługi klienta prowadzone przez naszych specjalistów.
Obsługa klienta - szkolenia to inwestycja, która pozwoli Państwa firmie na zbudowanie przyjaznych i długotrwałych relacji z nabywcami. Uczestnicy kursu poznają różne techniki obejmujące aktywne słuchanie i rozpoznawanie potrzeb rozmówców. Dzięki temu będą mogli świadczyć usługi lepszej jakości.
Na naszych kursach poruszamy też mniej przyjemne kwestie, które mogą wydarzyć się podczas pracy. Obsługa trudnego klienta - szkolenie pozwoli sobie z nimi poradzić bez zbędnego stresu.
Szkolenia obsługi klienta są przeznaczone przede wszystkim dla osób pracujących w działach obsługi klienta, pracowników recepcji, salonów sprzedaży, sklepów, a także osób zajmujących się reklamacjami czy serwisem.
Jeśli są Państwo zainteresowani naszą ofertą, zachęcamy do sprawdzenia kalendarza zamieszczonego na stronie głównej Semper. Znajdują się tam wszystkie aktualnie zaplanowane szkolenia otwarte.
| ponad 0 zadowolonych uczestników |
0 zaangażowania |
| ponad 0 zrealizowanych szkoleń |
| "Z przyjemnością wystawiam pozytywną opinię. Polecam SEMPER ze wzgledu na profesjonalizm, terminowość i starannie wybranych wykładowców prowadzących szkolenia". |
| "Warsztat przeprowadzony profesjonalnie, w zupełnie innej formie, niż wszystkie inne szkolenia, w których uczestniczyłem". |
| "Szkolenie spełniło moje oczekiwania w 100%. Bardzo podobało mi się teoretyczne połączenie z praktyką oraz aktywizacją uczestników." |
| "Pozytywnie oceniam szkolenie. Osoba prowadząca bardzo pomocna, niesamowita wiedza i gotowość w rozwiązaniu przedstawionych problemów." |
| "Całość tematyki i sposób jest przekazywania doskonały. Prowadzący – najwyższa klasa. Fachowe szkolenie prowadzone w miłej atmosferze. Wspaniała wiedza prowadzącego." |
| "Szkolenie prowadzone bardzo rzetelnie, wszystkie zagadnienia omówione do wyczerpania. Bardzo dobre podejście prowadzącego." |