Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że przez złą obsługę możesz tracić klientów, a tym samym odbierać firmie możliwość lepszych zarobków? Dobra obsługa polega na wyjściu naprzeciw ich potrzebom. Aby móc jak najlepiej obsługiwać klientów, musisz przede wszystkim poznać ich potrzeby, znaleźć najlepsze dla nich rozwiązania oraz zakomunikować je w odpowiedni sposób.
Profesjonalna, sprawna, bezproblemowa oraz miła obsługa to warunek tworzenia dobrych relacji z klientem. Szeroka i różnorodna oferta rynkowa sprawia, że jest w czym wybierać – dlatego oprócz jakości towarów i usług, coraz bardziej liczy się kompetentna i przyjazna obsługa klienta. Inwestycja w dział obsługi klienta – specjalne szkolenia dla pracowników to klucz do trwałych, owocnych relacji z nabywcami.
Współczesny klient, bombardowany zewsząd komunikatami reklamowymi potrzebuje gotowej, sprecyzowanej oferty, która odpowie właśnie jego potrzebom i oczekiwaniom. Niezwykle istotna jest wiedza oraz kompetencje handlowców które, odpowiednio wykorzystane, pozwolą zaspokoić potrzeby odbiorców naszych produktów i usług.
Kupując produkty, kupujemy tak naprawdę rozwiązania naszych problemów. Profesjonalna obsługa klienta będzie polegała zatem na uważnym słuchaniu, a następnie diagnozowaniu problemu. Wszystko po to, by ostatecznie udzielić rzetelnej i aktualnej informacji, która pomoże wyeliminować dotychczasowy problem.
Czym jeszcze jest profesjonalna obsługa klienta? Dobrze obsłużony klient to taki obsłużony w sposób miły i uprzejmy. To klient, który wraca. Profesjonalna obsługa klienta powinna być też przeprowadzona w sposób szybki i sprawny – pamiętajmy, że klienci nie lubią się niecierpliwić.
Profesjonalna obsługa klienta to element procesu zakupowego, który niesie za sobą cały szereg korzyści dla firmy. W obecnych czasach wyłącznie wysokiej jakości produkt lub usługa nie wystarczą, aby zachęcić do skorzystania z oferty. Dlatego tak ważna jest odpowiednia obsługa klienta.
Nasze szkolenia skierowane są do osób, które pracują w działach obsługi klienta (także telefonicznych), które mają z nim bezpośredni kontakt (recepcje, salony sprzedaży, sklepy, obsługa pacjenta w placówkach medycznych), a także do osób, które pracują w działach sprzedaży, handlowych, reklamacji i serwisu. Szkolenie z zakresu obsługi klienta będzie przydatne nie tylko dla pracowników, ale także dla kadry menadżerskiej. Polecane są także dla osób, które pracują w działach UX, CX oraz dla badaczy klientów.
Zła obsługa klienta będzie mieć negatywny wpływ na relacje z nim i może przyczynić się do tego, że nie skorzysta on już więcej z danej oferty. Dlatego podczas naszych szkoleń nauczysz się sprawnej obsługi klienta na najwyższym poziomie. Dowiesz się, dlaczego ważne jest słuchanie klientów, rozpoznawanie ich potrzeb oraz dlaczego nachalna sprzedaż nastawiona wyłącznie na zysk czy niedotrzymywanie obietnic złożonych klientowi, nie jest najlepszym rozwiązaniem.
Pomożemy Ci zbudować najwyższy standard obsługi klienta w Twojej firmie, który przełoży się na wzrost sprzedaży, zwiększenie zadowolenia klientów czy ograniczenie ilości reklamacji.
Przygotowaliśmy dla Państwa atrakcyjną ofertę szkoleniową, która umożliwi Wam łatwe prowadzenie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Podczas naszych szkoleń z obsługi klienta dowiecie się między innymi, jakie są najczęstsze motywy działania klientów, nauczycie się posługiwać językiem korzyści oraz dowiecie się, jak diagnozować mocne oraz rozwojowe obszary w kontakcie z klientami.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleniową!
Zachęcamy do sprawdzenia harmonogramu oraz do naszych szkoleń online z obsługi klienta!
ponad 0 zadowolonych uczestników |
0 zaangażowania |
ponad 0 zrealizowanych szkoleń |
"Z przyjemnością wystawiam pozytywną opinię. Polecam SEMPER ze wzgledu na profesjonalizm, terminowość i starannie wybranych wykładowców prowadzących szkolenia". |
"Warsztat przeprowadzony profesjonalnie, w zupełnie innej formie, niż wszystkie inne szkolenia, w których uczestniczyłem". |
"Szkolenie spełniło moje oczekiwania w 100%. Bardzo podobało mi się teoretyczne połączenie z praktyką oraz aktywizacją uczestników." |
"Pozytywnie oceniam szkolenie. Osoba prowadząca bardzo pomocna, niesamowita wiedza i gotowość w rozwiązaniu przedstawionych problemów." |
"Całość tematyki i sposób jest przekazywania doskonały. Prowadzący – najwyższa klasa. Fachowe szkolenie prowadzone w miłej atmosferze. Wspaniała wiedza prowadzącego." |
"Szkolenie prowadzone bardzo rzetelnie, wszystkie zagadnienia omówione do wyczerpania. Bardzo dobre podejście prowadzącego." |