Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
NEWSLETTER

Zapisz się
Organizacja szkoleń Semper Blog Profesjonalna sekretarka/ asystentka, czyli spraw, by Twój sekretariat działał jak szwajcarski zegarek

Profesjonalna sekretarka/ asystentka, czyli spraw, by Twój sekretariat działał jak szwajcarski zegarek

Profesjonalna sekretarka/ asystentka, czyli spraw, by Twój sekretariat działał jak szwajcarski zegarek
Praca sekretariatu jest niezwykle ważnym elementem bieżącej działalności każdej organizacji i niejednokrotnie to właśnie w administracji pracują najlepiej poinformowane osoby. Żeby jednak sekretariat mógł być skuteczny, ważny jest odpowiedni dobór i przeszkolenie pracowników. Do naszej oferty dołączyło właśnie nowe szkolenie: “Profesjonalna sekretarka/asystentka”, na którym pokażemy uczestnikom, jak powinien pracować dobrze zarządzany sekretariat i jakie są obowiązki jego pracowników.

Dowiedz się więcej o szkoleniu!

Do kogo kierujemy szkolenie?

Główną grupą docelową są sekretarki, asystentki oraz pracownicy działów administracyjnych. Szczególnie polecamy warsztaty osobom odpowiedzialnym za:

• organizację korespondencji,
• sporządzanie notatek,
• umawianie spotkań,
• opiekę nad gośćmi firmy/instytucji,
• pośredniczenie kontaktu pomiędzy kierownictwem a personelem,
• nadzór nad harmonogramem przebiegu dnia pracy.

Czego nauczysz się podczas szkolenia?

Głównym celem naszych warsztatów jest przekazanie Ci narzędzi, które ułatwią codzienną pracę i sprawią, że Twój sekretariat będzie działał bez zarzutu. Nauczysz się przede wszystkim:

• segregować i przekazywać korespondencję przychodzącą i wychodzącą z firmy/instytucji,
• koordynować obieg dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
• tworzyć i przepisywać korespondencję,
• archiwizować notatki,
• odbierać telefony i przekierowywać rozmowy do odpowiednich pracowników,
• organizować terminarz spotkań przełożonych,
• rezerwować podróże służbowe,
• nadzorować kolejność wykonywanych zadań,
• przygotowywać dokumenty dotyczące spotkań i wyjazdów,
• organizować spotkania.

Dlaczego warto wybrać nasze szkolenie?

Warto nas wybrać, ponieważ jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce zadbaliśmy o to, aby szkolenia otwarte były ściśle dopasowane do tego, czego potrzebują konkretni słuchacze. Oznacza to, że możesz się u nas spodziewać ciekawej formy warsztatowej z wykorzystaniem kamery, dzięki której dowiesz się, jak prowadzić rozmowy z interesantami oraz klientami firmy/instytucji. Stawiamy na doświadczenie i analizę konkretnych przypadków – aranżujemy scenki oraz panele dyskusyjne i Tworzymy przestrzeń, w której nauczysz się praktycznych umiejętności. Nad wszystkim czuwają wykwalifikowani trenerzy z wieloletnim doświadczeniem w przekazywaniu wiedzy.


Polecane artykuły

Prawidłowa dokumentacja realizacji zamówienia publicznego

Zastanawiasz się, jaka powinna być dokumentacja zamówień publicznych, by móc uniknąć nieporozumień, stresu i problemów przy rozliczeniach? To temat, który wielu wykonawców odkłada na...
Jak skutecznie aplikować przy zamówieniach publicznych z funduszy unijnych?

Dotacje unijne a zamówienia publiczne – zastanawiasz się co zrobić, aby Twoja oferta do zamówienia publicznego finansowanego ze środków unijnych spotkała się z pozytywnym rozpatrzeniem?...
Czym jest zasada uczciwej konkurencji w zamówieniach publicznych?

Potrzebujesz jasnego wyjaśnienia, czym jest zasada uczciwej konkurencji w zamówieniach publicznych? Jeżeli tak, ten artykuł jest właśnie dla Ciebie! Z poniższego tekstu dowiesz się, jak...

ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

21-23 maja | Poznań, Wrocław lub Online
09-11 czerwca | Warszawa, Kraków lub Online
07-09 lipca | Gdańsk, Katowice lub Online
Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

22-23 maja | Warszawa lub Online
09-10 czerwca | Gdańsk lub Online
10-11 lipca | Wrocław lub Online
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

29-30 maja | Warszawa, Kraków lub Online
12-13 czerwca | Gdańsk, Wrocław lub Online
10-11 lipca | Warszawa, Gdańsk, Katowice lub Online
Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

19-20 maja | Warszawa lub Online
16-17 czerwca | Kraków lub Online
14-15 lipca | Katowice lub Online

Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.

22-23 maja | Wrocław lub Online
12-13 czerwca | Gdańsk, Warszawa lub Online
03-04 lipca | Poznań lub Online
Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem. Elektronizacja zamówień publicznych i nowa ustawa PZP. (Noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

20 maja 2025 r. do 23 maja 2025 r. | Zakopane lub Online
01 lipca 2025 r. do 04 lipca 2025 r. | Zakopane lub Online
16 września 2025 r. do 19 września 2025 r. | Zakopane lub Online
Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

22-23 maja | Warszawa lub Online
26-27 czerwca | Kraków lub Online
28-29 lipca | Wrocław lub Online
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2025 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk
Zamów Voucher
na szkolenie
KFS
szkolenia dofinansowane
BUR
Baza Usług Rozwojowych
Szkolenia online
terminy webinarów
Zadaj pytanie
w sprawie szkolenia
Szkolenia w języku angielskim
Porady prawne
już od 100 zł