Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
NEWSLETTER

Zapisz się
Organizacja szkoleń Semper Blog "(...)największą satysfakcję daje sytuacja, w której klient wybiera przygotowaną przeze mnie ofertę".

"(...)największą satysfakcję daje sytuacja, w której klient wybiera przygotowaną przeze mnie ofertę".

"(...)największą satysfakcję daje sytuacja, w której klient wybiera przygotowaną przeze mnie ofertę".

W sierpniowym wywiadzie przedstawimy Wam sylwetkę nowego członka zespołu SEMPER – Krystiana Szafulskiego. Krystian jest odpowiedzialny za przygotowywanie ofert szkoleń dedykowanych. Opowiedział nam o swoich początkach i tym, co lubi w swojej pracy.

 
1. Jak rozpoczęła się Pana przygoda z branżą szkoleniową?

Moja przygoda rozpoczęła się poprzez mojego znajomego Łukasza Czarneckiego, który pracuje w SEMPER od ponad 3 lat. Wyrażał się w bardzo dobrych słowach na temat firmy, a także branży szkoleniowej. Wcześniej pracowałem w branży sprzedażowej dla jednego z operatorów sieci komórkowych. Nadszedł czas na zmiany. Postanowiłem więc aplikować i spróbować swoich sił w branży szkoleniowej. Zostałem zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną i udało się dołączyć do zespołu SEMPER.

2. Czym dokładnie zajmuje się Pan w firmie SEMPER?

Jestem specjalistą ds. Szkoleń w departamencie szkoleń dedykowanych. Do moich obowiązków należy przede wszystkim przygotowywanie ofert w odpowiedzi na zapytania od klientów. W momencie, gdy oferta zostanie wybrana, odpowiadam ze szereg kolejnych działań m.in. ustalanie wszystkich szczegółów z trenerami oraz hotelami, przygotowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników. Jednym słowem nie mam czasu na nudę :)

3. Jak wspomina Pan swój pierwszy dzień w pracy?

Dziś wspominam ten dzień z uśmiechem na twarzy:) Jednak nie ukrywam, że pierwszego dnia byłem mocno zestresowany. Związane to było oczywiście z nowym otoczeniem, masą wiedzy oraz informacji, która wtedy mnie "przerażała". Muszę przyznać, że zostałem ciepło przyjęty przez ekipę SEMPER, dołożyli wszelkich starań, aby zniwelować mój stres.

4. Ile czasu zajęło Panu wdrożenie w system i metody pracy SEMPER?

Mogę powiedzieć, że ciągle się jeszcze wdrażam w system i metody pracy. Każdego dnia pojawiają się nowe sytuacje i dzięki wsparciu ze strony zespołu uczę się czegoś nowego. 

5. Co na początku było dla Pana najtrudniejsze?

Szczerze  to wszystko wydawało mi się trudne na samym początku, bo było dla mnie nowe. Jednak jak mówi przysłowie: "Nie taki diabeł straszny jak go malują". 

6. Co radziłby Pan osobie rozpoczynającej pracę w branży szkoleniowej?

Aby była cierpliwa, wierzyła w siebie i nie poddawała się po pierwszych niepowodzeniach. Poza tym osobę taką powinna cechować skrupulatność, elastyczność i pozytywne podejście do życia.

7. Co sprawia Panu największą satysfakcję w pracy?

Bez wątpienia największą satysfakcję daje sytuacja, w której klient wybiera przygotowaną przeze mnie ofertę. Wtedy wiem, że cały wysiłek, który został włożony w jej przygotowanie, nie idzie na marne. Na pewno źródłem satysfakcji są wszystkie pozytywne opinie wyrażone przez uczestników szkolenia w ankietach ewaluacyjnych.

8. Jakie, według Pana, powinno być idealne szkolenie?

Idealne szkolenie to przede wszystkim takie, które jest dopasowane do potrzeb i oczekiwań uczestników. W związku z tym konieczne jest wcześniejsze badanie ich oczekiwań, które daje możliwość dopasowania treści i metody przekazywania informacji. Kolejnym czynnikiem jest profesjonalny i kompetentny trener, który swoją postawą i umiejętnościami motywuje słuchaczy do kreatywnego uczestnictwa. Nie można zapomnieć, że idealne szkolenie nie może się odbyć bez odpowiednio dobranego i przyjaznego miejsca.


Polecane artykuły

Kiedy warto skorzystać z zewnętrznego wsparcia w zamówieniach publicznych?

Procedury przetargowe bywają skomplikowane, czasochłonne i pełne formalnych pułapek. Dlatego coraz więcej firm i instytucji sięga po profesjonalne wsparcie zewnętrzne, by wspomóc się w...
Sztuka aktywnego słuchania – dlaczego jest tak ważna w biznesie i administracji?

W natłoku zadań i projektów łatwo zapomnieć, że dobra komunikacja w biznesie i administracji zaczyna się od aktywnego słuchania. Ta umiejętność jest kluczowa nie tylko w skutecznym...
Odpowiedzialność inwestora, projektanta i wykonawcy w procesie budowlanym

Proces budowlany jest bardzo złożony, a odpowiedzialność za poszczególne jego aspekty rozkłada się na inwestora, projektanta i wykonawcę. Każdy z nich odpowiada za inne elementy, ale...

ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI i KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM - od działań indywidualnych do zespołowych-2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne i symulacje.

27-28 listopada | Warszawa, Kraków lub Online
08-09 grudnia | Wrocław lub Online
29-30 stycznia | Poznań lub Online
Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

24-26 listopada | Poznań, Kraków lub Online
08-10 grudnia | Warszawa, Wrocław lub Online
28-30 stycznia | Gdańsk, Warszawa, Katowice lub Online
Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

27-28 listopada | Poznań lub Online
15-16 grudnia | Gdańsk lub Online
29-30 stycznia | Warszawa lub Online
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

20-21 listopada | Warszawa, Katowice lub Online
15-16 grudnia | Kraków, Poznań lub Online
26-27 stycznia | Warszawa, Gdańsk, Kraków lub Online
Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

01-02 grudnia | Warszawa lub Online
19-20 stycznia | Poznań lub Online
23-24 lutego | Kraków lub Online
Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.

24-25 listopada | Warszawa, Wrocław lub Online
08-09 grudnia | Warszawa, Katowice lub Online
26-27 stycznia | Gdańsk, Kraków lub Online
Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem. Elektronizacja zamówień publicznych i nowa ustawa PZP. (Noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

25 listopada 2025 r. do 28 listopada 2025 r. | Zakopane lub Online
21 kwietnia 2026 r. do 24 marca 2026 r. | Zakopane lub Online
16 czerwca 2026 r. do 19 czerwca 2026 r. | Zakopane lub Online

Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

24-25 listopada | Warszawa, Kraków lub Online
01-02 grudnia | Gdańsk, Wrocław lub Online
26-27 stycznia | Poznań lub Online
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2025 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk
Zamów Voucher
na szkolenie
KFS
szkolenia dofinansowane
BUR
Baza Usług Rozwojowych
Szkolenia online
terminy webinarów
Zadaj pytanie
w sprawie szkolenia
Szkolenia w języku angielskim
Porady prawne
już od 100 zł