Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
NEWSLETTER

Zapisz się
Organizacja szkoleń Semper Blog Jak wykorzystać program Microsoft Excel w firmie lub urzędzie?

Jak wykorzystać program Microsoft Excel w firmie lub urzędzie?

Jak wykorzystać program Microsoft Excel w firmie lub urzędzie?
Znajomość i umiejętność korzystania z pakietu Microsoft Office to ważna cecha, którą w swoich CV dość powszechnie wpisują aplikujący na najróżniejsze stanowiska kandydaci. Nic dziwnego - to ceniona przez pracodawców umiejętność, która znajduje zastosowanie w ich późniejszej pracy. Jak wykorzystać w firmie lub urzędzie pakiet Microsoft, a konkretnie Miosoft Excel?

Pakiet Microsoft to zestaw narzędzi, bez których ciężko wyobrazić sobie funkcjonowanie niejednej firmy czy urzędu. Rokrocznie aktualizowany, oferuje coraz więcej możliwości i jeszcze więcej narzędzi do sprawnego zarządzania dokumentacją, korespondencją, ofertami handlowymi i innymi.

Tymczasem, wiele osób deklarujących znajomość pakietu MS Office, nie wykorzystuje w pełni jego potencjału. Wiedza zdobyta wiele lat temu na lekcji informatyki okazuje się tutaj raczej niewystarczająca. Dlatego bardzo często konieczne jest dodatkowe przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi niektórych programów, dzięki czemu ich praca może być bardziej efektywna.

Sprawdź naszą ofertę szkoleniową, która pozwoli Twoim pracownikom lepiej korzystać z aplikacji MS Excel.

Do czego przydaje się znajomość Microsoft Excel w firmie lub urzędzie?

Tak naprawdę duża część firmowej czy urzędowej dokumentacji powstaje właśnie w Excelu. Najistotniejsze w arkuszu kalkulacyjnym Excela są funkcje, za pomocą których program automatycznie przetwarza wprowadzane do niego dane. Na podstawie danych mogą być tworzone różnego rodzaju symulacje, w tym na przykład symulacje sprzedaży. Co więcej, zgromadzone w Excelu dane można dodatkowo wizualizować, prezentując je w postaci wykresów.

Jak umiejętnie wykorzystać Microsoft Excel w firmie lub urzędzie? Excel pozwala przede wszystkim zautomatyzować wszelkiego rodzaju prace biurowe: planowanie, księgowość, sprawozdawczość itd. Jeśli tylko posiadamy odpowiednio wykwalifikowanych w tym zakresie pracowników, stworzenie takiej dokumentacji powinno być proste, szybkie i bezproblemowe.

Jeśli natomiast nasi pracownicy nie posiadają odpowiedniej wiedzy, pozostaje nam albo zainwestować w specjalistyczne szkolenie MS Excel, albo zapłacić za przygotowanie profesjonalnych dokumentów zewnętrznej firmie.

Przeszkolony pracownik będzie umiał importować w poprawny sposób dane z różnych źródeł zewnętrznych, wykaże znajomość funkcji finansowych, funkcji tekstowych, funkcji dotyczących baz danych i będzie umiał poprawnie je wykorzystywać. Dzięki szkoleniu, nabędzie też umiejętność prawidłowego formatowania oraz pozna sposoby prezentacji danych.

Dobrze wykorzystany Excel z pewnością usprawni pracę w firmie lub urzędzie - ułatwi przygotowywanie szablonów faktur, bazy kontaktów, rozliczanie kosztów firmowych pojazdów oraz wiele innych czynności.



Polecane artykuły

Negocjacje win-win – charakterystyka, metody i zalety

Współczesny rynek wymaga od przedsiębiorców nie tylko elastyczności, ale również umiejętności komunikacyjnych. Kluczem do sukcesu często okazują się negocjacje win-win, które skupiają...
Pomoc de minimis – co to jest i komu przysługuje?

Pomoc de minimis stanowi specjalny rodzaj dofinansowania publicznego w Unii Europejskiej, dostosowanego do potrzeb przedsiębiorstw, które nie chcą zakłócać konkurencji wewnątrzwspólnotowej....
Metodyki zarządzania projektem – rodzaje i najważniejsze różnice

Firmy dostrzegające potencjał drzemiący we właściwym zarządzaniu realizowanymi przedsięwzięciami mają do wyboru różne metody zarządzania projektami. Które metodyki zarządzania projektem...

ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

26-28 lutego | Warszawa, Wrocław lub Online
20-22 marca | Kraków, Poznań lub Online
24-26 kwietnia | Warszawa, Gdańsk lub Online
Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

19-20 lutego | Warszawa lub Online
18-19 marca | Kraków, Poznań lub Online
25-26 kwietnia | Wrocław lub Online
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

26-27 lutego | Wrocław, Gdańsk, Olsztyn lub Online
21-22 marca | Warszawa, Poznań, Kraków lub Online
22-23 kwietnia | Gdańsk, Wrocław lub Online
Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.

29 lutego - 01 marca | Warszawa, Kraków lub Online
18-19 marca | Gdańsk, Wrocław lub Online
25-26 kwietnia | Warszawa lub Online

Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem. Elektronizacja zamówień publicznych i nowa ustawa PZP. (Noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

16 kwietnia do 19 kwietnia 2024| Zakopane lub Online
11 czerwca do 14 czerwca 2024 | Zakopane lub Online
27 sierpnia do 30 sierpnia 2024 | Zakopane lub Online
Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

22-23 lutego | Kraków, Poznań lub Online
18-19 marca | Warszawa, Wrocław lub Online
18-19 kwietnia | Gdańsk lub Online
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2024 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk
Zamów Voucher
na szkolenie
KFS
szkolenia dofinansowane
BUR
Baza Usług Rozwojowych
Szkolenia online
terminy webinarów
Zadaj pytanie
w sprawie szkolenia
Szkolenia w języku angielskim
Porady prawne
już od 100 zł