Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
NEWSLETTER

Zapisz się
Organizacja szkoleń Semper Artykuły W jaki sposób efektywnie zarządzać zespołem pracowników Call Center?

W jaki sposób efektywnie zarządzać zespołem pracowników Call Center?

W jaki sposób efektywnie zarządzać zespołem pracowników Call Center?

W ostatnich latach w Polsce, telemarketing zyskał niebywałą popularność. Przedsiębiorcy zaczęli doceniać możliwości, jakie daje stały kontakt telefoniczny z klientem. Pracownicy Call Center, często jako pierwsi mają styczność z klientem, to od ich zaangażowania i umiejętności, zależą wyniki sprzedaży danego produktu czy usługi.
Powodzenie działań całego zespołu, jest w dużej części uzależnione od dobrego menedżera. Osoba zarządzająca grupą konsultantów telefonicznych, powinna zarówno motywować jak i właściwie oceniać postępy każdego pracownika. Menedżer odpowiada za sukcesy jak i za porażki swojego zespołu. Jego zadanie rozpoczyna się od procesu rekrutacji, gdzie musi zbudować dobry i skuteczny zespół telemarketerów. Następnie powinien wdrożyć każdą przyjętą osobę do pracy, a na samym końcu rozliczyć ją z wyników pracy. Dlatego też, osoba zatrudniona na stanowisku koordynatora pracy Call Center, powinna być odpowiednio przygotowana do pełnienia swojej funkcji.


Dobry kierownik, powinien do perfekcji opanować sztukę komunikacji z podwładnymi mu pracownikami. Wszelkie zgrzyty na linii pracownik-menedżer, odbijają się negatywne na wynikach pracy zespołu. Od menedżera zależy również motywacja pracowników, to on ustala jakie konsekwencje ponoszą osoby, które nie wypełniają planów sprzedażowych, a jak wynagrodzeni zostaną pracownicy z dobrymi wynikami. Telemarketerzy którzy nie identyfikują się z marką, którą reprezentują, odnoszą mniejszy sukces w sprzedaży, w związku z tym kadra kierownicza powinna znać sposoby na zjednoczenie pracowników z firmą, którą reprezentują.

Najskuteczniejszą i najbardziej optymalną formą przygotowania menedżerów do zarządzania zespołem konsultantów telefonicznych jest udział w specjalistycznym szkoleniu. Podczas zajęć, wykwalifikowany trener przybliży każdemu uczestnikowi specyfikę skutecznego zarządzania pracownikami Call Center. Ćwiczenia, praktyczne przykłady i symulacje pozwolą na poznanie metod motywowana pracowników, oraz współpracy z nimi. Szkolenie: „Efektywne zarządzanie zespołem pracowników Call Center” to doskonała okazja, do polepszenia umiejętności menedżerskich oraz poznania nowych technik zarządzania zespołem telemarketerów. Szkolenie dla menedżerów i osób odpowiedzialnych za zarządzanie Call Center, przyczyni się do zwiększenia efektywności pracy całego zespołu.

Serdecznie zachęcamy do udziału w kolejnych edycjach szkolenia otwartego "EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW CALL CENTER - trening menedżerski":
od 2011-10-28
do 2011-10-28
EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW CALL CENTER - trening menedżerski Warszawa 1 dzień
(8h)
650 zł.
od 2011-12-09
do 2011-12-09
EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW CALL CENTER - trening menedżerski Poznań 1 dzień
(8h)
650 zł.

W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Godziny pracy biura: Pn-Pt 08:30 - 18.30

Departament szkoleń:

tel.

tel.

fax. (61) 6 247 936

info@szkolenia-semper.pl




ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI i KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM - od działań indywidualnych do zespołowych-2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne i symulacje.

08-09 lipca | Kraków lub Online
19-20 sierpnia | Poznań lub Online
23-24 września | Gdańsk lub Warszawa
Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

08-10 lipca | Poznań, Kraków lub Online
28-30 sierpnia | Gdańsk, Wrocław lub Online
25-27 września | Warszawa, Kraków lub Wrocław
Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

01-02 lipca | Warszawa, Wrocław lub Online
26-27 sierpnia | Gdańsk, Poznań lub Online
30 września - 01 października | Warszawa, Kraków lub Online
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

11-12 lipca | Warszawa, Kraków lub Online
26-27 sierpnia | Poznań, Wrocław lub Online
26-27 września | Warszawa, Gdańsk, Kraków lub Online
Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

08-09 lipca | Gdańsk lub Online
22-23 sierpnia | Poznań lub Online
19-20 września | Kraków lub Online
Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.

04-05 lipca | Gdańsk, Warszawa lub Online
26-27 sierpnia | Kraków lub Online
23-24 września | Warszawa lub Online
Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem. Elektronizacja zamówień publicznych i nowa ustawa PZP. (Noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

27 sierpnia do 30 sierpnia 2024 | Zakopane lub Online
08 października do 11 października | Zakopane lub Online
03 grudnia do 06 grudnia | Zakopane lub Online
Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

24-25 czerwca | Warszawa lub Online
11-12 lipca | Poznań lub Online
26-27 sierpnia | Wrocław lub Online
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2024 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk
Zamów Voucher
na szkolenie
KFS
szkolenia dofinansowane
BUR
Baza Usług Rozwojowych
Szkolenia online
terminy webinarów
Zadaj pytanie
w sprawie szkolenia
Szkolenia w języku angielskim
Porady prawne
już od 100 zł