Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
Niniejszym informujemy, że szkolenia stacjonarne organizujemy z zachowaniem wszystkich środków bezpieczeństwa, ale ostateczna decyzja o realizacji poszczególnych terminów zostanie podjęta na podstawie liczby zgłoszonych uczestników.

Jako alternatywę realizujemy szkolenia w formie online.
Zapytaj o szczegóły: info@szkolenia-semper.pl 508 393 926
KALENDARZ SZKOLEŃ
Organizacja szkoleń Semper Artykuły W jaki sposób efektywnie zarządzać zespołem pracowników Call Center?

W jaki sposób efektywnie zarządzać zespołem pracowników Call Center?

W jaki sposób efektywnie zarządzać zespołem pracowników Call Center?

W ostatnich latach w Polsce, telemarketing zyskał niebywałą popularność. Przedsiębiorcy zaczęli doceniać możliwości, jakie daje stały kontakt telefoniczny z klientem. Pracownicy Call Center, często jako pierwsi mają styczność z klientem, to od ich zaangażowania i umiejętności, zależą wyniki sprzedaży danego produktu czy usługi.
Powodzenie działań całego zespołu, jest w dużej części uzależnione od dobrego menedżera. Osoba zarządzająca grupą konsultantów telefonicznych, powinna zarówno motywować jak i właściwie oceniać postępy każdego pracownika. Menedżer odpowiada za sukcesy jak i za porażki swojego zespołu. Jego zadanie rozpoczyna się od procesu rekrutacji, gdzie musi zbudować dobry i skuteczny zespół telemarketerów. Następnie powinien wdrożyć każdą przyjętą osobę do pracy, a na samym końcu rozliczyć ją z wyników pracy. Dlatego też, osoba zatrudniona na stanowisku koordynatora pracy Call Center, powinna być odpowiednio przygotowana do pełnienia swojej funkcji.


Dobry kierownik, powinien do perfekcji opanować sztukę komunikacji z podwładnymi mu pracownikami. Wszelkie zgrzyty na linii pracownik-menedżer, odbijają się negatywne na wynikach pracy zespołu. Od menedżera zależy również motywacja pracowników, to on ustala jakie konsekwencje ponoszą osoby, które nie wypełniają planów sprzedażowych, a jak wynagrodzeni zostaną pracownicy z dobrymi wynikami. Telemarketerzy którzy nie identyfikują się z marką, którą reprezentują, odnoszą mniejszy sukces w sprzedaży, w związku z tym kadra kierownicza powinna znać sposoby na zjednoczenie pracowników z firmą, którą reprezentują.

Najskuteczniejszą i najbardziej optymalną formą przygotowania menedżerów do zarządzania zespołem konsultantów telefonicznych jest udział w specjalistycznym szkoleniu. Podczas zajęć, wykwalifikowany trener przybliży każdemu uczestnikowi specyfikę skutecznego zarządzania pracownikami Call Center. Ćwiczenia, praktyczne przykłady i symulacje pozwolą na poznanie metod motywowana pracowników, oraz współpracy z nimi. Szkolenie: „Efektywne zarządzanie zespołem pracowników Call Center” to doskonała okazja, do polepszenia umiejętności menedżerskich oraz poznania nowych technik zarządzania zespołem telemarketerów. Szkolenie dla menedżerów i osób odpowiedzialnych za zarządzanie Call Center, przyczyni się do zwiększenia efektywności pracy całego zespołu.

Serdecznie zachęcamy do udziału w kolejnych edycjach szkolenia otwartego "EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW CALL CENTER - trening menedżerski":
od 2011-10-28
do 2011-10-28
EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW CALL CENTER - trening menedżerski Warszawa 1 dzień
(8h)
650 zł.
od 2011-12-09
do 2011-12-09
EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW CALL CENTER - trening menedżerski Poznań 1 dzień
(8h)
650 zł.

W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Godziny pracy biura: Pn-Pt 08:30 - 18.30

Departament szkoleń:

tel.

tel.

fax. (61) 6 247 936

info@szkolenia-semper.pl



Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

10-12 października | Poznań i Online
19-21 października | Warszawa i Online
26-28 października | Gdańsk i Online

Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

17-18 października | Kraków i Online
28-29 listopada | Warszawa i Online
17-18 grudnia | Wrocław i Online


Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

17-18 października | Poznań i Online
17-18 października | Warszawa i Online
17-18 listopada | Gdańsk i Online


Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

17-18 października | Kraków i Online
14-15 listopada | Warszawa i Online
01-02 grudnia | Warszawa i Online




Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

17-18 października | Wrocław i Kraków i Online
17-18 listopada Poznań i Online
01-02 grudnia Gdańsk i Online

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2022 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk
Zamów Voucher
na szkolenie
Zadaj pytanie
w sprawie szkolenia
Szkolenia online
terminy webinarów
Porady prawne
już od 100 zł
KFS
szkolenia dofinansowane
Szkolenia w języku angielskim