►Zmiany w zamówieniach publicznych - nowe procedury, rozszerzona dokumentacja, aktualne orzecznictwo oraz dodatkowe obowiązki wykonawców i zamawiających. 2-dniowe warsztaty szkoleniowe.
Zmiany w zamówieniach publicznych - nowe procedury, rozszerzona dokumentacja, aktualne orzecznictwo oraz dodatkowe obowiązki wykonawców i zamawiających. 2-dniowe warsztaty szkoleniowe.
Serdecznie zapraszamy do udziału w interdyscyplinarnych warsztatach: Zmiany w zamówieniach publicznych - nowe procedury, rozszerzona dokumentacja, aktualne orzecznictwo oraz dodatkowe obowiązki wykonawców i zamawiających. 2-dniowe warsztaty szkoleniowe.
Szkolenie skierowane jest do przedstawicieli sektora publicznego i prywatnego, w szczególności:
pracowników komórek zamówień publicznych,
kierowników projektów i osób przygotowujących dokumentację przetargową,
kadry zarządzającej instytucjami publicznymi,
wykonawców startujących w przetargach,
firm doradczych, prawniczych i konsultantów,
osób odpowiedzialnych za realizację, nadzór i rozliczanie umów.
Cel szkolenia
Przekazanie aktualnej wiedzy o zmianach w przepisach dotyczących zamówień publicznych oraz praktycznych konsekwencjach dla zamawiających i wykonawców.
Wyposażenie uczestników w umiejętność prawidłowego stosowania nowych procedur, zasad dokumentowania postępowań oraz oceny ryzyka prawnego.
Analiza aktualnego orzecznictwa KIO i sądów, ze wskazaniem jak interpretować przepisy w codziennej praktyce.
Wzmocnienie kompetencji w zakresie przygotowania dokumentacji przetargowej, ofertowej, umów oraz korespondencji związanej z postępowaniem.
Wypracowanie dobrych praktyk w zakresie komunikacji, weryfikacji wykonawców, kontroli realizacji umów i archiwizacji dokumentów.
Korzyści dla uczestników
Poznanie w jednym miejscu wszystkich najnowszych zmian w prawie zamówień publicznych oraz powiązanych regulacjach.
Otrzymanie gotowych zasad postępowania i wskazówek, które można wykorzystać natychmiast w swojej organizacji.
Zwiększenie bezpieczeństwa prawnego poprzez zrozumienie najnowszego orzecznictwa i typowych błędów identyfikowanych przez KIO, NIK i instytucje kontrolne.
Wypracowanie w trakcie warsztatów praktycznych umiejętności tworzenia i weryfikacji dokumentów oraz przygotowywania uzasadnień decyzji w postępowaniu.
Podniesienie skuteczności w realizacji zamówień po stronie zarówno zamawiających, jak i wykonawców.
Metodologia
Szkolenie stacjonarne
Metody pracy podczas szkolenia stacjonarnego:
Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.
Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.
W zależności od terminu i lokalizacji, szkolenie jest realizowane przez jednego ze wskazanych trenerów.
Szkolenie on-line
Metody pracy podczas szkolenia on-line:
wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Program szkolenia
| Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione. |
Dzień 1
Omówienie najważniejszych zmian w prawie zamówień publicznych oraz ich wpływu na praktykę prowadzenia postępowań.
Nowe zasady przygotowania opisu przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem aktualnych interpretacji oraz ograniczeń dotyczących wskazywania znaków towarowych.
Rozszerzone wymagania dokumentacyjne po stronie zamawiających, w tym obowiązki związane z analizą potrzeb i wymagań oraz raportowaniem przebiegu postępowania.
Najnowsze podejście do oszacowania wartości zamówienia, z uwzględnieniem problematycznych przypadków łączenia i dzielenia zamówień.
Zmiany w zakresie szacowania kosztów cyklu życia, kryteriów środowiskowych i społecznych oraz obowiązków dotyczących zrównoważonych zamówień.
Nowe zasady weryfikacji podmiotowej wykonawców, w tym badanie sytuacji finansowej, zdolności technicznej i powiązań kapitałowych.
Zasady sporządzania i aktualizacji Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ) oraz typowe błędy popełniane przez zamawiających i wykonawców.
Elektroniczna komunikacja w zamówieniach publicznych - aktualne wymagania, problemy praktyczne oraz najnowsze interpretacje dotyczące podpisów elektronicznych.
Zmiany w procedurze udzielania wyjaśnień dotyczących treści SWZ i sposobu obsługi zapytań wykonawców.
Omówienie aktualnego orzecznictwa dotyczącego poprawiania omyłek, uzupełniania dokumentów i wyjaśniania treści ofert.
Dopuszczalne i niedopuszczalne zmiany w zakresie warunków udziału w postępowaniu w świetle orzeczeń KIO i sądów.
Zasady postępowania w przypadku wykrycia powiązań wykonawców, naruszeń uczciwej konkurencji lub konfliktu interesów.
Warsztat praktyczny dotyczący tworzenia poprawnych zapisów SWZ i załączników w świetle najnowszych przepisów.
Analiza najważniejszych ryzyk prawnych pierwszej części procesu udzielania zamówienia i omówienie sposobów ich minimalizowania.
Dzień 2
Zmiany w procedurach udzielania zamówień poniżej progów unijnych i powyżej progów - nowe obowiązki dokumentacyjne i sprawozdawcze.
Aktualne zasady stosowania trybów negocjacyjnych, trybu podstawowego i dialogu konkurencyjnego oraz typowe problemy wykazywane przez kontrolujących.
Orzecznictwo dotyczące rażąco niskiej ceny - metody oceny, obowiązek wezwania, prawidłowe uzasadnienia i dokumentowanie ustaleń.
Nowe obowiązki wykonawców w zakresie składania oświadczeń, aktualizacji dokumentów i raportowania podwykonawstwa.
Zmiany w zakresie umów o zamówienie publiczne, w tym klauzule waloryzacyjne, zasady zmiany wynagrodzeń oraz interpretacje dotyczące nadzwyczajnej zmiany stosunków.
Obowiązki zamawiających dotyczące kontroli realizacji umowy, odbiorów, monitorowania podwykonawców oraz weryfikacji zgodności wykonania z ofertą.
Analiza orzecznictwa dotyczącego nieważności umów, naruszeń zasad konkurencji oraz konsekwencji finansowych po stronie zamawiających.
Zasady prowadzenia postępowań odwoławczych, odpowiedzi na odwołanie i przygotowania dokumentacji dla KIO oraz analiza najnowszych wyroków.
Problematyka unieważniania postępowań i odrzucania ofert, wraz z praktycznymi przykładami poprawnych uzasadnień.
Najnowsze wymagania dotyczące archiwizacji dokumentów, raportowania do Biuletynu Zamówień Publicznych oraz obowiązków sprawozdawczych.
Praktyczne omówienie kontroli NIK, UZP, instytucji finansujących oraz najczęściej stwierdzanych nieprawidłowości.
Warsztat analityczny: ocena przykładowych ofert, wniosków i dokumentów pod kątem zgodności z aktualnymi wymogami.
Dobre praktyki komunikacji między wykonawcami a zamawiającymi oraz zasady minimalizowania ryzyka sporów na etapie postępowania i realizacji umowy.
Podsumowanie zmian, rekomendacje wdrożeniowe dla organizacji publicznych i prywatnych oraz wypracowanie listy kontrolnej dla uczestników.
W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.
🤝 Szkolenie realizowane w ramach programu partnerskiego
Z przyjemnością informujemy, że szkolenie jest realizowane w ramach programu partnerskiego przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
we współpracy z Międzynarodowym Instytutem Szkoleń Specjalistycznych IIST. Wspólne działania obu instytucji mają na celu zapewnienie wysokiego poziomu merytorycznego i organizacyjnego, odpowiadającego aktualnym potrzebom uczestników.
Informacje organizacyjne
Szkolenie stacjonarne
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.
Harmonogram zajęć
szkolenie trwa 2 dni (16h)
zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.
Harmonogram zajęć
szkolenie trwa 2 dni (łącznie 12h) i możesz w nim uczestniczyć z dowolnego miejsca dołączając do wirtualnego pokoju konferencyjnego wykorzystując urządzenie z dostępem do internetu
zajęcia odbywają się w godzinach 08.30-14.30 każdego dnia według harmonogramu:
Dostęp do wirtualnego pokoju konferencyjnego zostanie przesłany na adres e-mail Uczestnika szkolenia na 7 dni przed terminem jego rozpoczęcia.
Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
Inwestycja
Szkolenie stacjonarne
1690.00zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw. -cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).
Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 2140 zł netto (+23% Vat)
Szkolenie on-line
1590.00zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw. -cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.
Zgłoszenie
Szkolenie stacjonarne
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).
Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.
Szkolenie on-line
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu on-line prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).
Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje
POLITYKA RABATOWA
Przy zgłoszeniu 2 - 4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.
Polityka rabatowa obowiązuje uczestników zgłoszonych na to samo szkolenie w tym samym terminie.
Wymienione zniżki nie sumują się z innymi rabatami oferowanymi przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER w dniu dokonania rezerwacji.
Rabaty wynikające z liczby uczestników nie są naliczane automatycznie. Wynika to z faktu, iż część uczestników korzysta z różnych form dofinansowania, a wszystkie należności muszą pozostawać zgodne z cenami ofertowymi opublikowanymi na stronie internetowej Organizatora. Zachowanie takiej procedury jest niezbędne ze względu na obowiązujące wymogi kontrolne oraz konieczność zapewnienia pełnej przejrzystości rozliczeń.
Uczestnicy chcący skorzystać z polityki rabatowej są zobowiązani do samodzielnego wpisania w formularzu zgłoszeniowym kwoty pomniejszonej o przysługujący rabat.
Polityka rabatowa nie obowiązuje w przypadku szkoleń dofinansowanych (KFS, BUR, itp.).
Uwagi
Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.
ponad
0
zadowolonych uczestników
0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń
"Z przyjemnością wystawiam pozytywną opinię. Polecam SEMPER ze wzgledu na profesjonalizm, terminowość i starannie wybranych wykładowców prowadzących szkolenia".
"Warsztat przeprowadzony profesjonalnie, w zupełnie innej formie, niż wszystkie inne szkolenia, w których uczestniczyłem".
"Szkolenie spełniło moje oczekiwania w 100%. Bardzo podobało mi się teoretyczne połączenie z praktyką oraz aktywizacją uczestników."
"Pozytywnie oceniam szkolenie. Osoba prowadząca bardzo pomocna, niesamowita wiedza i gotowość w rozwiązaniu przedstawionych problemów."
"Całość tematyki i sposób jest przekazywania doskonały. Prowadzący – najwyższa klasa. Fachowe szkolenie prowadzone w miłej atmosferze. Wspaniała wiedza prowadzącego."
"Szkolenie prowadzone bardzo rzetelnie, wszystkie zagadnienia omówione do wyczerpania. Bardzo dobre podejście prowadzącego."
Używamy plików "cookies" w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz do zbierania zagregowanych statystyk.
Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj