Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
Organizacja szkoleń Semper Szkolenia Szkolenia zamówienia publiczne AI w zamówieniach publicznych - jak krok po kroku wdrożyć sztuczną inteligencję do automatyzacji i kontroli postępowań. Narzędzia AI w procesie udzielania zamówień, analizy ofert, raportowania i eliminowania błędów proceduralnych zgodnie z PZP. 2-dniowe w

AI w zamówieniach publicznych - jak krok po kroku wdrożyć sztuczną inteligencję do automatyzacji i kontroli postępowań. Narzędzia AI w procesie udzielania zamówień, analizy ofert, raportowania i eliminowania błędów proceduralnych zgodnie z PZP. 2-dniowe warsztaty szkoleniowe.

Termin Miejsce Czas trwania Koszt Program Formularz zgłoszenia
od: 2026-01-19
do: 2026-01-20
Szkolenie online
Szkolenie online 2 dni (12 h) 1590 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2026-01-19
do: 2026-01-20
Warszawa
Warszawa 2 dni (16 h) 1690 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2026-03-16
do: 2026-03-17
Kraków
Kraków 2 dni (16 h) 1690 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2026-03-16
do: 2026-03-17
Szkolenie online
Szkolenie online 2 dni (12 h) 1590 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2026-05-11
do: 2026-05-12
Warszawa
Warszawa 2 dni (16 h) 1690 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2026-05-11
do: 2026-05-12
Szkolenie online
Szkolenie online 2 dni (12 h) 1590 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2026-07-13
do: 2026-07-14
Gdańsk
Gdańsk 2 dni (16 h) 1690 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2026-07-13
do: 2026-07-14
Szkolenie online
Szkolenie online 2 dni (12 h) 1590 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2026-09-14
do: 2026-09-15
Wrocław
Wrocław 2 dni (16 h) 1690 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2026-09-14
do: 2026-09-15
Szkolenie online
Szkolenie online 2 dni (12 h) 1590 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
▼ Pokaż więcej ▲ Pokaż mniej

Nie znalazłeś odpowiedniego terminu, miasta i masz do przeszkolenia minimum 4 pracowników?

Zamów wycenę szkolenia zamkniętego


Zobacz więcej:

Opis szkolenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w interdyscyplinarnych warsztatach: AI w zamówieniach publicznych - jak krok po kroku wdrożyć sztuczną inteligencję do automatyzacji i kontroli postępowań. Narzędzia AI w procesie udzielania zamówień, analizy ofert, raportowania i eliminowania błędów proceduralnych zgodnie z PZP. 2-dniowe warsztaty szkoleniowe.
Pliki do pobrania

Grupa docelowa

Szkolenie dedykowane jest przedstawicielom:
  • Jednostek sektora finansów publicznych: urzędów, instytucji, uczelni, szpitali, jednostek samorządu terytorialnego.
  • Zamawiających i wykonawców biorących udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Specjalistów ds. zamówień publicznych, prawników, analityków, kontrolerów, audytorów, kierowników projektów.
  • Firm prywatnych przygotowujących oferty i analizujących postępowania przetargowe.
     
Cel szkolenia

  1. Zapoznanie uczestników z praktycznym zastosowaniem narzędzi AI w całym cyklu udzielania zamówień publicznych - od planowania po rozliczenie.
  2. Pokazanie sposobów automatyzacji analizy ofert, raportowania i kontroli formalnej zgodnie z wymogami Prawa zamówień publicznych (PZP).
  3. Przekazanie wiedzy o tym, jak AI może wspierać transparentność, efektywność i zgodność postępowań z przepisami.
  4. Praktyczne przećwiczenie wykorzystania narzędzi generatywnych i analitycznych (np. ChatGPT, Copilot, narzędzia OCR, systemy analizy danych, Power BI) w zadaniach związanych z zamówieniami publicznymi.
  5. Uświadomienie ryzyk prawnych i etycznych związanych z użyciem sztucznej inteligencji w kontekście PZP i ochrony danych.
     
Korzyści dla uczestników

  1. Nabycie praktycznych umiejętności wykorzystania AI do usprawnienia procesów przetargowych i ograniczenia błędów proceduralnych.
  2. Poznanie realnych scenariuszy wykorzystania AI do analizy i porównywania ofert, kontroli formalnej i generowania dokumentacji.
  3. Umiejętność tworzenia promptów (poleceń) do narzędzi AI, które realnie przyspieszają pracę w zamówieniach publicznych.
  4. Zrozumienie, jak wdrażać rozwiązania AI zgodnie z PZP, RODO i zasadami etyki.
  5. Otrzymanie praktycznych przykładów gotowych do wykorzystania w pracy.
Metodologia

Szkolenie stacjonarne


Metody pracy podczas szkolenia stacjonarnego:

Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

W zależności od terminu i lokalizacji, szkolenie jest realizowane przez jednego ze wskazanych trenerów.

Szkolenie on-line


Metody pracy podczas szkolenia on-line:
  • wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
  • szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
  • bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
  • pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
  • podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
  • otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
  • masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
  • otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Program szkolenia

 | Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione. |

Dzień 1
Automatyzacja i analiza postępowań z wykorzystaniem AI
  1. Wprowadzenie do AI w kontekście zamówień publicznych.
  2. Czym jest sztuczna inteligencja w praktyce administracyjnej.
  3. Przegląd zastosowań AI w sektorze publicznym w Polsce i UE.
  4. Regulacje prawne i zgodność z PZP, RODO, dyrektywami UE.
  5. AI w planowaniu i przygotowaniu postępowania.
  6. Automatyczne tworzenie opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) z wykorzystaniem narzędzi generatywnych.
  7. Jak AI wspiera analizę potrzeb i plan zamówień - przykłady wykorzystania modeli językowych.
  8. Tworzenie projektów SIWZ, umów i zapytań ofertowych przy pomocy AI.
  9. Praktyczne ćwiczenie: jak formułować skuteczne prompt’y dla AI, aby uzyskać zgodne z PZP dokumenty.
  10. Weryfikacja i kontrola poprawności dokumentacji przetargowej.
  11. Automatyczna analiza treści pod kątem zgodności z PZP.
  12. Identyfikacja błędów formalnych i potencjalnych ryzyk prawnych przy użyciu AI.
  13. Tworzenie checklist kontrolnych i raportów zgodności.
  14. Analiza i ocena ofert za pomocą AI.
  15. Wykorzystanie narzędzi analitycznych (np. Power BI, Excel Copilot, Python) do porównania ofert i wykrywania anomalii.
  16. Przykłady użycia AI do oceny kryteriów jakościowych i cenowych.
  17. Analiza semantyczna opisów ofert - jak AI wykrywa niespójności lub ukryte braki.
  18. Praktyczne warsztaty: analiza przykładowych ofert z użyciem narzędzi AI.
  19. Podsumowanie dnia pierwszego.
  20. Dyskusja o barierach wdrożenia AI w instytucjach publicznych.
  21. Checklista „AI-ready” - jak przygotować organizację na wdrożenie narzędzi AI w zamówieniach publicznych.
Dzień 2
Kontrola, raportowanie i zgodność z przepisami PZP
  1. AI w kontroli postępowań i sprawozdawczości.
  2. Automatyczne generowanie raportów i sprawozdań do UZP, NIK i KE.
  3. Analiza dokumentacji powykonawczej przy użyciu AI.
  4. Wykrywanie powtarzających się błędów proceduralnych i tworzenie raportów kontrolnych.
  5. Monitorowanie i audyt procesów przetargowych.
  6. AI jako narzędzie wspomagające audyt wewnętrzny.
  7. Analiza danych historycznych w celu wykrywania nieprawidłowości i konfliktów interesów.
  8. Tworzenie alertów i systemów wczesnego ostrzegania z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
  9. Wykorzystanie AI w komunikacji i współpracy z wykonawcami.
  10. Automatyzacja odpowiedzi na pytania wykonawców.
  11. Tworzenie szablonów korespondencji i odpowiedzi zgodnych z PZP.
  12. AI w obsłudze elektronicznych platform zakupowych (miniPortal, e-Zamówienia).
  13. Etyka, bezpieczeństwo i odpowiedzialność za decyzje AI.
  14. Granice automatyzacji w zamówieniach publicznych - gdzie kończy się wsparcie, a zaczyna decyzja człowieka.
  15. Zasady odpowiedzialnego korzystania z AI w administracji.
  16. Ochrona danych, własność intelektualna i jawność postępowań.
  17. Warsztat praktyczny: Budowa własnego „asystenta przetargowego AI”.
  18. Projektowanie prostego modelu lub integracji (np. ChatGPT + Excel + OCR + Power Automate).
  19. Tworzenie narzędzia wspierającego przygotowanie ofert lub raportów.
  20. Prezentacja rezultatów pracy grup i omówienie zastosowań.
  21. Podsumowanie i rekomendacje wdrożeniowe.
  22. Jak krok po kroku wdrożyć AI w procesach zamówień publicznych.
  23. Najczęstsze błędy i dobre praktyki.
  24.  Omówienie narzędzi, które można od razu wdrożyć po szkoleniu.

W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.
🤝 Szkolenie realizowane w ramach programu partnerskiego

Z przyjemnością informujemy, że szkolenie jest realizowane w ramach programu partnerskiego przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER we współpracy z Międzynarodowym Instytutem Szkoleń Specjalistycznych IIST. Wspólne działania obu instytucji mają na celu zapewnienie wysokiego poziomu merytorycznego i organizacyjnego, odpowiadającego aktualnym potrzebom uczestników.
Informacje organizacyjne

Szkolenie stacjonarne
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć
  • szkolenie trwa 2 dni (16h)
  • zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
  • ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
  • w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad
harmonogram_szkolenia.jpg
Dzień I
Godz.10:00 - rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 - przerwa kawowa
Godz.14.00 - przerwa obiadowa
Godz.16.00 - przerwa kawowa
Godz.18:00 - zakończenie szkolenia

Dzień II

Godz.09:00 - rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 - przerwa kawowa
Godz.13.00 - przerwa obiadowa
Godz.15.00 - przerwa kawowa
Godz.17:00 - zakończenie szkolenia
Szkolenie on-line

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć

  • szkolenie trwa 2 dni (łącznie 12h) i możesz w nim uczestniczyć z dowolnego miejsca dołączając do wirtualnego pokoju konferencyjnego wykorzystując urządzenie z dostępem do internetu
  • zajęcia odbywają się w godzinach 08.30-14.30 każdego dnia według harmonogramu:


Dzień I
Godz. 08.30 - 10.00 - szkolenie
Godz. 10.00 - 10.15 - przerwa
Godz. 10.15 - 11.40 - szkolenie
Godz. 11.40 – 12.00 - przerwa
Godz. 12.00 - 13.00 - szkolenie
Godz. 13.00 - 13.15 - przerwa
Godz. 13.15 - 14.30 - szkolenie

Dzień II
Godz. 08.30 - 10.00 - szkolenie
Godz. 10.00 - 10.15 - przerwa
Godz. 10.15 - 11.40 - szkolenie
Godz. 11.40 – 12.00 - przerwa
Godz. 12.00 - 13.00 - szkolenie
Godz. 13.00 - 13.15 - przerwa
Godz. 13.15 - 14.30 - szkolenie

Dostęp do wirtualnego pokoju konferencyjnego zostanie przesłany na adres e-mail Uczestnika szkolenia na 7 dni przed terminem jego rozpoczęcia.

Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
 
Inwestycja

Szkolenie stacjonarne
1690.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

zakwaterowanie.jpg
Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 2140 zł netto (+23% Vat)
Szkolenie on-line
1590.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.
Zgłoszenie

Szkolenie stacjonarne

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a  następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl). 

FORMULARZ ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE DOT. PODATKU VAT

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Szkolenie on-line

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu on-line prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a  następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl). 

FORMULARZ ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE DOT. PODATKU VAT

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Kontakt

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji  SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
alt

Godziny pracy biura:           Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 690 059 155
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług:  referencje

POLITYKA  RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 - 4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.      
Uwagi

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.


ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI i KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM - od działań indywidualnych do zespołowych-2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne i symulacje.

27-28 listopada | Warszawa, Kraków lub Online
08-09 grudnia | Wrocław lub Online
29-30 stycznia | Poznań lub Online
Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

24-26 listopada | Poznań, Kraków lub Online
08-10 grudnia | Warszawa, Wrocław lub Online
28-30 stycznia | Gdańsk, Warszawa, Katowice lub Online
Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

27-28 listopada | Poznań lub Online
15-16 grudnia | Gdańsk lub Online
29-30 stycznia | Warszawa lub Online
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

20-21 listopada | Warszawa, Katowice lub Online
15-16 grudnia | Kraków, Poznań lub Online
26-27 stycznia | Warszawa, Gdańsk, Kraków lub Online
Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

01-02 grudnia | Warszawa lub Online
19-20 stycznia | Poznań lub Online
23-24 lutego | Kraków lub Online
Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.

24-25 listopada | Warszawa, Wrocław lub Online
08-09 grudnia | Warszawa, Katowice lub Online
26-27 stycznia | Gdańsk, Kraków lub Online
Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem. Elektronizacja zamówień publicznych i nowa ustawa PZP. (Noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

25 listopada 2025 r. do 28 listopada 2025 r. | Zakopane lub Online
21 kwietnia 2026 r. do 24 marca 2026 r. | Zakopane lub Online
16 czerwca 2026 r. do 19 czerwca 2026 r. | Zakopane lub Online

Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

24-25 listopada | Warszawa, Kraków lub Online
01-02 grudnia | Gdańsk, Wrocław lub Online
26-27 stycznia | Poznań lub Online
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2025 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk