Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
Organizacja szkoleń Semper Szkolenia Szkolenia zarządzanie projektami Zarządzanie projektem energetycznym - planowanie, koordynacja i wdrażanie inwestycji energetycznych. 3-dniowe szkolenie praktyczne w Zakopanem (wyżywienie i zakwaterowanie w cenie szkolenia).

Zarządzanie projektem energetycznym - planowanie, koordynacja i wdrażanie inwestycji energetycznych. 3-dniowe szkolenie praktyczne w Zakopanem (wyżywienie i zakwaterowanie w cenie szkolenia).

Termin Miejsce Czas trwania Koszt Program Formularz zgłoszenia
od: 2025-10-14
do: 2025-10-17
Zakopane
Zakopane 3 dni (24 h) 2990 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-10-15
do: 2025-10-17
Szkolenie online
Szkolenie online 3 dni (18 h) 2490 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-12-16
do: 2025-12-19
Zakopane
Zakopane 3 dni (24 h) 2990 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-12-17
do: 2025-12-19
Szkolenie online
Szkolenie online 3 dni (18 h) 2490 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2026-04-14
do: 2026-04-17
Zakopane
Zakopane 3 dni (24 h) 2990 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2026-04-15
do: 2026-04-17
Szkolenie online
Szkolenie online 3 dni (18 h) 2490 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2026-06-09
do: 2026-06-12
Zakopane
Zakopane 3 dni (24 h) 2990 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2026-06-10
do: 2026-06-12
Szkolenie online
Szkolenie online 3 dni (18 h) 2490 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2026-08-25
do: 2026-08-28
Zakopane
Zakopane 3 dni (24 h) 2990 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2026-08-26
do: 2026-08-28
Szkolenie online
Szkolenie online 3 dni (18 h) 2490 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF

Nie znalazłeś odpowiedniego terminu, miasta i masz do przeszkolenia minimum 4 pracowników?

Zamów wycenę szkolenia zamkniętego


Zobacz więcej:

Pliki do pobrania

Grupa docelowa

Szkolenie skierowane jest do przedstawicieli zarówno sektora publicznego, jak i prywatnego, w tym:
  1. Pracowników urzędów JST odpowiedzialnych za inwestycje i energetykę.
  2. Przedstawicieli przedsiębiorstw energetycznych, ciepłowniczych, OZE i firm wykonawczych.
  3. Zarządców nieruchomości, spółdzielni, wspólnot mieszkaniowych.
  4. Konsultantów, projektantów, inżynierów, kierowników projektów.
  5. Osób przygotowujących dokumentację aplikacyjną do funduszy UE lub krajowych.
Cel szkolenia

  1. Przekazanie uczestnikom kompleksowej wiedzy z zakresu planowania, przygotowania, realizacji, eksploatacji i monitorowania projektów energetycznych.
  2. Rozwój praktycznych umiejętności zarządzania projektami inwestycyjnymi w sektorze energetycznym, w tym OZE, efektywność energetyczna, modernizacje infrastruktury.
  3. Omówienie aspektów prawnych, finansowych i technicznych oraz ryzyk i uwarunkowań rynkowych.
  4. Zaprezentowanie dobrych praktyk, narzędzi i standardów projektowych.
  5. Umożliwienie wymiany doświadczeń między przedstawicielami sektora publicznego i prywatnego.
  6. Doskonalenie kompetencji miękkich i umiejętności pracy projektowej w zespołach interdyscyplinarnych.
Korzyści dla uczestników

  1. Nabycie praktycznej wiedzy i kompetencji niezbędnych do zarządzania pełnym cyklem życia projektu energetycznego.
  2. Zrozumienie zależności pomiędzy aspektami technicznymi, ekonomicznymi i środowiskowymi inwestycji.
  3. Umiejętność rozpoznania i minimalizowania ryzyk projektowych oraz prowadzenia projektów w dynamicznym otoczeniu regulacyjnym.
  4. Dostęp do wzorów dokumentów projektowych i narzędzi wspierających zarządzanie.
  5. Możliwość konsultacji z ekspertem-praktykiem oraz nawiązania relacji branżowych.
Metodologia

Szkolenie stacjonarne


Metody pracy podczas szkolenia stacjonarnego:

Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

W zależności od terminu i lokalizacji, szkolenie jest realizowane przez jednego ze wskazanych trenerów.

Szkolenie on-line


Metody pracy podczas szkolenia on-line:
  • wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
  • szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
  • bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
  • pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
  • podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
  • otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
  • masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
  • otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Program szkolenia

|Program szkolenia jest własnością intelektualną SEMPER i przetwarzanie go dla celów komercyjnych bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.|


Dzień 1
Planowanie i przygotowanie projektu energetycznego


1. Wprowadzenie do projektów energetycznych:

  • Charakterystyka i specyfika projektów energetycznych (OZE, efektywność energetyczna, modernizacje sieci, kogeneracja).
  • Cykl życia projektu energetycznego - od pomysłu do eksploatacji.
  • Uwarunkowania prawne i regulacyjne - aktualne przepisy i trendy w Polsce i UE.

2. Planowanie strategiczne i analiza potrzeb inwestycyjnych:

  • Identyfikacja potrzeb energetycznych jednostki/samorządu/przedsiębiorstwa.
  • Diagnoza potencjału energetycznego i wybór odpowiednich technologii.
  • Analiza interesariuszy projektu i ich wpływu na inwestycję.

3. Studium wykonalności i analizy przedinwestycyjne:

  • Zakres studium wykonalności dla projektu energetycznego.
  • Analiza techniczno-ekonomiczna i środowiskowa.
  • Ocena ryzyka projektowego - metody identyfikacji i oceny ryzyk.

4. Finansowanie projektów energetycznych:

  • Dostępne źródła finansowania: środki UE, fundusze krajowe, PPP, leasing energetyczny.
  • Tworzenie budżetu projektu - struktura kosztów i przychodów.
  • Harmonogramowanie kosztów i wydatków inwestycyjnych.

5. Aspekty formalno-prawne i pozyskiwanie decyzji:

  • Wymagane pozwolenia i uzgodnienia - środowiskowe, budowlane, energetyczne.
  • Postępowania przetargowe i wybór wykonawców (prawo zamówień publicznych i tryby konkurencyjne).
  • Tworzenie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej.

6. Warsztat praktyczny (case study):

  • Analiza przykładowego projektu inwestycji energetycznej (np. modernizacja systemu ciepłowniczego w JST).
  • Dyskusja nad wyzwaniami i najlepszymi rozwiązaniami projektowymi.


Dzień 2
Realizacja, nadzór i wdrażanie projektu energetycznego

1. Organizacja realizacji projektu:

  • Rola kierownika projektu i zespołu projektowego.
  • Modele realizacyjne: „zaprojektuj i wybuduj”, EPC, generalny wykonawca.
  • Współpraca z podmiotami zewnętrznymi - nadzór inwestorski, projektanci, wykonawcy.

2. Harmonogramowanie i zarządzanie czasem:

  • Narzędzia i metody harmonogramowania (Gantt, CPM, PERT).
  • Monitorowanie postępu prac - wskaźniki, kamienie milowe, raportowanie.

3. Kontrola jakości i zarządzanie ryzykiem technicznym:

  • Standardy jakościowe w projektach energetycznych.
  • Zarządzanie zmianami w trakcie realizacji - jak nie dopuścić do przekroczenia budżetu i terminów.
  • Błędy projektowe i wykonawcze - jak ich unikać.

4. Odbiory, rozruch i przekazanie inwestycji do użytkowania:

  • Procedura odbiorów technicznych, dokumentacja powykonawcza.
  • Rozruch instalacji, testy techniczne i środowiskowe.
  • Zgłoszenie do eksploatacji - kontakt z UDT, OSD, URE.

5. Eksploatacja, monitoring i ewaluacja inwestycji:

  • Systemy monitoringu zużycia energii i efektywności (EMS).
  • Ewaluacja projektu - analiza kosztów i efektów środowiskowych.
  • Utrzymanie ruchu i serwis - umowy, gwarancje, nadzór.

6. Warsztat praktyczny (symulacja):

  • Opracowanie planu realizacyjnego dla modelowego projektu (np. farma PV lub modernizacja oświetlenia miejskiego).
  • Praca zespołowa: identyfikacja ryzyk, harmonogramowanie, analiza finansowa.


Dzień 3:
Zarządzanie strategiczne, kompetencje i nowe wyzwania w projektach energetycznych

1. Zarządzanie projektami w kontekście transformacji energetycznej

  • Rola projektów energetycznych w polityce klimatyczno-energetycznej UE i Polski.
  • Strategiczne kierunki rozwoju: neutralność klimatyczna, inteligentne sieci, magazyny energii.
  • Zarządzanie portfelem projektów energetycznych w jednostce lub firmie.

2. Nowoczesne narzędzia wspierające zarządzanie projektami

  • Przegląd oprogramowania i platform: MS Project, Primavera, Asana, Power BI.
  • Automatyzacja raportowania i wizualizacja danych projektowych.
  • Przykłady dashboardów dla projektów energetycznych.

3. Aspekty ESG, taksonomia UE i raportowanie zrównoważonego rozwoju

  • Wymogi zrównoważonego finansowania: taksonomia UE, CSRD.
  • Włączenie aspektów środowiskowych i społecznych w projekty inwestycyjne.
  • Jak przygotować projekt zgodny z zasadami ESG i zyskać finansowanie?

4. Zarządzanie zespołem i interesariuszami

  • Komunikacja i zarządzanie relacjami z interesariuszami (mapowanie, strategie angażowania).
  • Rozwiązywanie konfliktów w projektach energetycznych.
  • Kompetencje miękkie kierownika projektu - przywództwo, motywacja, negocjacje.

5. Warsztat strategiczny: symulacja pracy zespołu projektowego

  • Praca grupowa nad modelowym scenariuszem projektu z elementami decyzyjnymi.
  • Wyzwania organizacyjne, budżetowe i komunikacyjne - symulacja „kryzysów projektowych”.
  • Wypracowanie strategii komunikacji, harmonogramu naprawczego i planu działań.

6. Podsumowanie całego szkolenia i konsultacje indywidualne

  • Test sprawdzający wiedzę lub quiz z elementami grywalizacji.
  • Sesja pytań i odpowiedzi z ekspertem.
     
W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.
🤝 Szkolenie realizowane w ramach programu partnerskiego

Z przyjemnością informujemy, że szkolenie jest realizowane w ramach programu partnerskiego przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER we współpracy z Międzynarodowym Instytutem Szkoleń Specjalistycznych IIST. Wspólne działania obu instytucji mają na celu zapewnienie wysokiego poziomu merytorycznego i organizacyjnego, odpowiadającego aktualnym potrzebom uczestników.
Informacje organizacyjne

Szkolenie stacjonarne
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Szczegółowa agenda wydarzenia:
Dzień I :
Przyjazd do hotelu i zakwaterowanie uczestników (doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16.00).
Kolacja.
Czas wolny (basen, sauna, zwiedzanie okolicy).

Dzień II :
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 10.00-18.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
Czas wolny (basen, sauna, zwiedzanie okolicy).
Kolacja.

Dzień III :
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 09.00-17.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
Czas wolny (basen, sauna, zwiedzanie okolicy).
Kolacja.

Dzień IV :
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 09.00-17.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
Podsumowanie wydarzenia, wręczenie dyplomów Uczestnikom szkolenia, wyjazd z hotelu.
Szkolenie on-line

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć

  • szkolenie trwa 3 dni (łącznie 18h) i możesz w nim uczestniczyć z dowolnego miejsca dołączając do wirtualnego pokoju konferencyjnego wykorzystując urządzenie z dostępem do internetu
  • zajęcia odbywają się w godzinach 08.30-14.30 każdego dnia według harmonogramu:

Dzień I
Godz. 08.30 - 10.00 - szkolenie
Godz. 10.00 - 10.15 - przerwa
Godz. 10.15 - 11.40 - szkolenie
Godz. 11.40 – 12.00 - przerwa
Godz. 12.00 - 13.00 - szkolenie
Godz. 13.00 - 13.15 - przerwa
Godz. 13.15 - 14.30 - szkolenie
Dzień II
Godz. 08.30 - 10.00 - szkolenie
Godz. 10.00 - 10.15 - przerwa
Godz. 10.15 - 11.40 - szkolenie
Godz. 11.40 – 12.00 - przerwa
Godz. 12.00 - 13.00 - szkolenie
Godz. 13.00 - 13.15 - przerwa
Godz. 13.15 - 14.30 - szkolenie
Dzień III
Godz. 08.30 - 10.00 - szkolenie
Godz. 10.00 - 10.15 - przerwa
Godz. 10.15 - 11.40 - szkolenie
Godz. 11.40 – 12.00 - przerwa
Godz. 12.00 - 13.00 - szkolenie
Godz. 13.00 - 13.15 - przerwa
Godz. 13.15 - 14.30 - szkolenie

Dostęp do wirtualnego pokoju konferencyjnego zostanie przesłany na adres e-mail Uczestnika szkolenia na 7 dni przed terminem jego rozpoczęcia.

Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
 
Inwestycja

Szkolenie stacjonarne
2990.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Koszt uczestnictwa w szkoleniu obejmuje również:
  • 3 noclegi w Zakopanem w pokoju 2-osobowym (za dopłatą 490 zł możliwość rezerwacji pokoju 1-osobowego)
  • pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu
  • możliwość korzystania z atrakcji oferowanych przez hotel (basen, sauna)
  • dostęp do bezprzewodowego internetu na terenie całego Hotelu.
Dodatkowe informacje dotyczące warunków finansowych:
2690zł netto  - udział w szkoleniu bez zakwaterowania (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat, przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad w każdym dniu szkolenia);
2990 zł netto  - udział w szkoleniu wraz z zakwaterowaniem w pokoju 2-osobowym  (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat,  pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu);
3480 zł netto  - udział w szkoleniu wraz z zakwaterowaniem w pokoju 1-osobowym  (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat,  pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu).
Szkolenie on-line
2490.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.
Zgłoszenie

Szkolenie stacjonarne

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a   następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).  

FORMULARZ ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE DOT. PODATKU VAT

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Szkolenie on-line

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu on-line prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a  następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl). 

FORMULARZ ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE DOT. PODATKU VAT

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Kontakt

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji  SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
alt

Godziny pracy biura:           Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 690 059 155
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług:  referencje

POLITYKA  RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 - 4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.      
Uwagi

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.


ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI i KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM - od działań indywidualnych do zespołowych-2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne i symulacje.

25-26 sierpnia | Warszawa lub Online
29-30 września | | Gdańsk lub Online
30-31 października | Poznań lub Online
Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

25-27 sierpnia | Poznań, Kraków lub Online
24-26 września | Warszawa, Wrocław lub Online
27-29 października | Gdańsk, Katowice lub Online
Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

21-22 sierpnia | Warszawa lub Online
22-23 września | Gdańsk lub Online
30-31 października | Katowice lub Online
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

28-29 sierpnia | Poznań, Kraków lub Online
22-23 września | Warszawa, Katowice lub Online
23-24 października | Poznań, Kraków lub Online
Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

07-08 sierpnia | Poznań lub Online
18-19 września | Warszawa lub Online
02-03 października | Gdańsk lub Online
Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.

25-26 sierpnia | Gdańsk, Wrocław lub Online
25-26 września | Warszawa, Kraków lub Online
27-28 października | Gdańsk, Poznań lub Online
Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem. Elektronizacja zamówień publicznych i nowa ustawa PZP. (Noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

16 września 2025 r. do 19 września 2025 r. | Zakopane lub Online
25 listopada 2025 r. do 28 listopada 2025 r. | Zakopane lub Online
21 marca 2026 r. do 24 marca 2026 r. | Zakopane lub Online

Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

28-29 sierpnia | Gdańsk lub Online
29-30 września | Warszawa lub Online
27-28 października | Poznań lub Online
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2025 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk