Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
Organizacja szkoleń Semper Szkolenia Szkolenia KPA ePUAP w praktyce - Efektywna Obsługa Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej. 1-dniowe szkolenie warsztatowe.

ePUAP w praktyce - Efektywna Obsługa Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej. 1-dniowe szkolenie warsztatowe.

Termin Miejsce Czas trwania Koszt Program Formularz zgłoszenia
od: 2025-08-29
do: 2025-08-29
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 890 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-09-30
do: 2025-09-30
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 890 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-10-31
do: 2025-10-31
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 890 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-11-28
do: 2025-11-28
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 890 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-12-17
do: 2025-12-17
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 890 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2026-01-26
do: 2026-01-26
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 890 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2026-02-27
do: 2026-02-27
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 890 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2026-03-31
do: 2026-03-31
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 890 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2026-04-29
do: 2026-04-29
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 890 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2026-05-29
do: 2026-05-29
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 890 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
▼ Pokaż więcej ▲ Pokaż mniej

Nie znalazłeś odpowiedniego terminu, miasta i masz do przeszkolenia minimum 4 pracowników?

Zamów wycenę szkolenia zamkniętego


Zobacz więcej:

Opis szkolenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w interdyscyplinarnych warsztatach: ePUAP w praktyce - Efektywna Obsługa Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej. 1-dniowe szkolenie warsztatowe.
Pliki do pobrania

Grupa docelowa

Podmioty publiczne
  • Pracownicy urzędów administracji publicznej (gmin, powiatów, miast, urzędów centralnych).
  • Pracownicy działów kancelaryjnych, sekretariatów, biur obsługi klienta.
  • Administratorzy skrzynek ePUAP, osoby odpowiedzialne za korespondencję elektroniczną.
Podmioty prywatne
  • Przedstawiciele firm mających kontakt z administracją (np. kancelarie prawne, firmy doradcze, firmy biorące udział w przetargach publicznych).
  • Osoby odpowiedzialne za reprezentowanie firmy w komunikacji z administracją.
  • Specjaliści ds. administracyjnych, compliance, działów IT i prawnych.
Cel szkolenia

  • Przekazanie kompleksowej wiedzy na temat funkcjonowania platformy ePUAP.
  • Nabycie przez uczestników praktycznych umiejętności w zakresie obsługi ePUAP - zarówno po stronie instytucji publicznych, jak i interesariuszy z sektora prywatnego.
  • Wyjaśnienie najczęstszych problemów związanych z komunikacją elektroniczną przez ePUAP.
  • Usprawnienie elektronicznego obiegu dokumentów oraz przyspieszenie realizacji procedur administracyjnych.
Korzyści dla uczestników

  • Umiejętność sprawnego korzystania z platformy ePUAP - zakładanie i obsługa skrzynki podawczej, wysyłka i odbiór dokumentów.
  • Wiedza na temat struktury i zasad działania ePUAP, w tym kontekstu prawnego.
  • Zdolność integracji ePUAP z wewnętrznymi systemami (np. EZD, systemy kancelaryjne).
  • Rozpoznawanie i unikanie typowych błędów przy korzystaniu z platformy.
  • Dostęp do wzorcowych procedur i gotowych instrukcji wykorzystywanych w praktyce urzędniczej i biznesowej.
Metodologia



Metody pracy podczas szkolenia on-line:
  • wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
  • szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
  • bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
  • pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
  • podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
  • otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
  • masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
  • otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Program szkolenia

 | Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione. |

1. Wprowadzenie do ePUAP
  • Czym jest ePUAP? Cel i historia powstania.
  • Podstawy prawne korzystania z ePUAP (ustawa o informatyzacji, KPA, rozporządzenia).
  • Rola ePUAP w cyfryzacji administracji publicznej.
2. Zakładanie i konfigurowanie konta na ePUAP
  • Rodzaje kont (indywidualne, instytucjonalne).
  • Tworzenie i zarządzanie profilem zaufanym.
  • Zakładanie skrzynki podawczej - podstawowe i zaawansowane opcje.
  • Zarządzanie uprawnieniami i kontami użytkowników w instytucji.
3. Obsługa skrzynki ePUAP w praktyce
  • Odbieranie i wysyłanie dokumentów.
  • Wysyłka dokumentu z urzędu do obywatela/przedsiębiorcy.
  • Potwierdzenia odbioru, statusy dokumentów.
  • Archiwizacja i organizacja korespondencji.
4. Formularze elektroniczne i wzory dokumentów
  • Praca z formularzami ePUAP (np. pismo ogólne, pełnomocnictwa).
  • Obsługa e-usług z perspektywy urzędnika i petenta.
  • Personalizacja wzorów formularzy dla urzędu.
5. Integracja ePUAP z systemami kancelaryjnymi i EZD
  • Współpraca ePUAP z systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją.
  • Automatyzacja odbioru i dekretacji pism.
  • Problemy integracyjne - jak ich unikać?
6. Najczęstsze problemy i ich rozwiązywanie
  • Problemy z dostępem, certyfikatami i podpisem elektronicznym.
  • Błędy techniczne i jak je zgłaszać.
  • Dobre praktyki i najczęstsze błędy użytkowników.
7. Praktyczne ćwiczenia warsztatowe
  • Ćwiczenie: założenie skrzynki instytucjonalnej (symulacja).
  • Ćwiczenie: wysyłka i odbiór dokumentu urzędowego.
  • Ćwiczenie: konfiguracja uprawnień w skrzynce.
  • Analiza przypadków: przykładowa korespondencja między firmą a urzędem.
  • Ćwiczenie: reagowanie na błędy i komunikaty zwrotne.
8. Sesja pytań i odpowiedzi, podsumowanie
  • Wyjaśnienie nietypowych przypadków zgłoszonych przez uczestników.
W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.
🤝 Szkolenie realizowane w ramach programu partnerskiego

Z przyjemnością informujemy, że szkolenie jest realizowane w ramach programu partnerskiego przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER we współpracy z Międzynarodowym Instytutem Szkoleń Specjalistycznych IIST. Wspólne działania obu instytucji mają na celu zapewnienie wysokiego poziomu merytorycznego i organizacyjnego, odpowiadającego aktualnym potrzebom uczestników.
Informacje organizacyjne

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć

  • szkolenie trwa 1 dzień (łącznie 6h) i możesz w nim uczestniczyć z dowolnego miejsca dołączając do wirtualnego pokoju konferencyjnego wykorzystując urządzenie z dostępem do internetu
  • zajęcia odbywają się w godzinach 08.30-14.30 według harmonogramu:

Dzień I
Godz. 08.30 - 10.00 - szkolenie
Godz. 10.00 - 10.15 - przerwa
Godz. 10.15 - 11.40 - szkolenie
Godz. 11.40 - 12.00 - przerwa
Godz. 12.00 - 13.00 - szkolenie
Godz. 13.00 - 13.15 - przerwa
Godz. 13.15 - 14.30 - szkolenie

Dostęp do wirtualnego pokoju konferencyjnego zostanie przesłany na adres e-mail Uczestnika szkolenia na 7 dni przed terminem jego rozpoczęcia.

Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.

 
Inwestycja

890.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.
Zgłoszenie

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu on-line prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a  następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl). 

FORMULARZ ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE DOT. PODATKU VAT

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Kontakt

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji  SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
alt

Godziny pracy biura:           Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 690 059 155
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług:  referencje

POLITYKA  RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 - 4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.      
Uwagi

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.


ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI i KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM - od działań indywidualnych do zespołowych-2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne i symulacje.

03-04 lipca | Poznań lub Online
25-26 sierpnia | Warszawa lub Online
29-30 września | | Gdańsk lub Online
Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

07-09 lipca | Gdańsk, Katowice lub Online
25-27 sierpnia | Poznań, Kraków lub Online
24-26 września | Warszawa, Wrocław lub Online
Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

10-11 lipca | Wrocław lub Online
21-22 sierpnia | Warszawa lub Online
22-23 września | Gdańsk lub Online
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

10-11 lipca | Warszawa, Gdańsk, Katowice lub Online
28-29 sierpnia | Poznań, Kraków lub Online
22-23 września | Warszawa, Katowice lub Online
Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

14-15 lipca | Katowice lub Online
07-08 sierpnia | Poznań lub Online
18-19 września | Warszawa lub Online
Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.

03-04 lipca | Poznań lub Online
25-26 sierpnia | Gdańsk, Wrocław lub Online
25-26 września | Warszawa, Kraków lub Online
Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem. Elektronizacja zamówień publicznych i nowa ustawa PZP. (Noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

16 września 2025 r. do 19 września 2025 r. | Zakopane lub Online
25 listopada 2025 r. do 28 listopada 2025 r. | Zakopane lub Online
21 marca 2026 r. do 24 marca 2026 r. | Zakopane lub Online

Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

28-29 lipca | Wrocław lub Online
28-29 sierpnia | Gdańsk lub Online
29-30 września | Warszawa lub Online
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2025 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk