►Archiwizacja dokumentów budowlanych i inwestycyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami: Przepisy prawne, normy ISO, procesy archiwizacji i digitalizacji dokumentacji budowlanej, projektowej oraz wykonawczej. 1-dniowe szkolenie warsztatowe.
Archiwizacja dokumentów budowlanych i inwestycyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami: Przepisy prawne, normy ISO, procesy archiwizacji i digitalizacji dokumentacji budowlanej, projektowej oraz wykonawczej. 1-dniowe szkolenie warsztatowe.
Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Archiwizacja dokumentów budowlanych i inwestycyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami: Przepisy prawne, normy ISO, procesy archiwizacji i digitalizacji dokumentacji budowlanej, projektowej oraz wykonawczej. 1-dniowe szkolenie warsztatowe.Szkolenie realizowane jest w formie interaktywnej w kameralnej grupie pozwalającej na indywidualne podejście wykładowcy do Uczestników zajęć.
Szkolenie jest skierowane do przedstawicieli zarówno podmiotów publicznych, jak i prywatnych, w tym:
Pracowników administracji publicznej odpowiedzialnych za dokumentację budowlaną i inwestycyjną.
Przedstawicieli firm budowlanych, deweloperów, inwestorów oraz biur projektowych.
Archiwistów oraz osób zajmujących się zarządzaniem dokumentacją techniczną.
Pracowników działów administracyjnych i prawnych przedsiębiorstw budowlanych.
Inspektorów nadzoru budowlanego oraz kierowników budów.
Cel szkolenia
Zapoznanie uczestników z aktualnymi przepisami prawnymi dotyczącymi archiwizacji dokumentacji budowlanej i inwestycyjnej.
Omówienie norm ISO i dobrych praktyk w zakresie archiwizacji dokumentacji technicznej.
Przekazanie praktycznej wiedzy na temat organizacji archiwum budowlanego oraz digitalizacji dokumentacji.
Wskazanie metod skutecznego zarządzania dokumentacją w celu zapewnienia jej długoterminowej dostępności i zgodności z regulacjami prawnymi.
Praktyczne ćwiczenia dotyczące klasyfikowania, przechowywania i digitalizacji dokumentów budowlanych.
Korzyści dla uczestników
Poznanie aktualnych przepisów prawa w zakresie archiwizacji dokumentacji budowlanej i inwestycyjnej.
Zrozumienie wymagań norm ISO oraz ich praktycznego zastosowania w archiwizacji dokumentacji technicznej.
Zdobycie umiejętności skutecznego organizowania archiwum budowlanego, zarówno w formie tradycyjnej, jak i cyfrowej.
Możliwość konsultacji z ekspertem w zakresie archiwizacji i digitalizacji dokumentacji.
Otrzymanie materiałów szkoleniowych pomagających w prawidłowej archiwizacji.
Metodologia
Metody pracy podczas szkolenia on-line:
wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Program szkolenia
| Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione. |
1. Wprowadzenie do archiwizacji dokumentacji budowlanej i inwestycyjnej
Wymogi prawne dotyczące dokumentacji budowlanej - aktualne przepisy prawa budowlanego, ustawy archiwalnej i rozporządzeń.
Obowiązki inwestorów, wykonawców i organów administracyjnych w zakresie archiwizacji dokumentów.
Kategorie dokumentów podlegających archiwizacji (projektowa, wykonawcza, powykonawcza).
Okresy przechowywania dokumentacji budowlanej - co, jak długo i gdzie archiwizować?
2. Normy ISO i standardy archiwizacji dokumentacji technicznej
Podstawowe normy ISO dotyczące archiwizacji dokumentacji technicznej.
Jakie normy obowiązują w dokumentacji budowlanej i projektowej?
Dobre praktyki w zakresie organizacji archiwum budowlanego zgodnie z normami ISO.
Rola metadanych w systemach archiwizacyjnych - jak opisywać dokumenty?
3. Organizacja archiwum budowlanego i inwestycyjnego
Tradycyjne i elektroniczne archiwizowanie dokumentów budowlanych.
Struktura i podział archiwum budowlanego - jak klasyfikować dokumenty?
5. Zasady udostępniania i przekazywania dokumentacji budowlanej
Kto i na jakich zasadach ma dostęp do dokumentacji archiwalnej?
Procedury przekazywania dokumentacji do archiwów państwowych i organów nadzoru budowlanego.
Udostępnianie dokumentacji w postaci cyfrowej - aspekty prawne i techniczne.
6. Praktyczne warsztaty z archiwizacji i digitalizacji
Ćwiczenia z klasyfikowania i oznaczania dokumentów budowlanych.
Tworzenie systemu ewidencji i metadanych dla dokumentów technicznych.
Symulacja procesu digitalizacji - skanowanie i optymalizacja dokumentów budowlanych.
Analiza przypadków (case studies) - najczęstsze błędy i dobre praktyki.
7. Podsumowanie i konsultacje indywidualne
Sesja pytań i odpowiedzi.
Konsultacje dotyczące indywidualnych problemów uczestników.
W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.
🤝 Szkolenie realizowane w ramach programu partnerskiego
Z przyjemnością informujemy, że szkolenie jest realizowane w ramach programu partnerskiego przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
we współpracy z Międzynarodowym Instytutem Szkoleń Specjalistycznych IIST. Wspólne działania obu instytucji mają na celu zapewnienie wysokiego poziomu merytorycznego i organizacyjnego, odpowiadającego aktualnym potrzebom uczestników.
Informacje organizacyjne
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.
Harmonogram zajęć
szkolenie trwa 1 dzień (łącznie 6h) i możesz w nim uczestniczyć z dowolnego miejsca dołączając do wirtualnego pokoju konferencyjnego wykorzystując urządzenie z dostępem do internetu
zajęcia odbywają się w godzinach 09.00-15.00 według harmonogramu:
Dostęp do wirtualnego pokoju konferencyjnego zostanie przesłany na adres e-mail Uczestnika szkolenia na 7 dni przed terminem jego rozpoczęcia.
Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
Inwestycja
890.00zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw. -cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.
Zgłoszenie
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu on-line prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).
Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje
POLITYKA RABATOWA
Przy zgłoszeniu 2 - 4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.
Uwagi
Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.
ponad
0
zadowolonych uczestników
0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń
"Z przyjemnością wystawiam pozytywną opinię. Polecam SEMPER ze wzgledu na profesjonalizm, terminowość i starannie wybranych wykładowców prowadzących szkolenia".
"Warsztat przeprowadzony profesjonalnie, w zupełnie innej formie, niż wszystkie inne szkolenia, w których uczestniczyłem".
"Szkolenie spełniło moje oczekiwania w 100%. Bardzo podobało mi się teoretyczne połączenie z praktyką oraz aktywizacją uczestników."
"Pozytywnie oceniam szkolenie. Osoba prowadząca bardzo pomocna, niesamowita wiedza i gotowość w rozwiązaniu przedstawionych problemów."
"Całość tematyki i sposób jest przekazywania doskonały. Prowadzący – najwyższa klasa. Fachowe szkolenie prowadzone w miłej atmosferze. Wspaniała wiedza prowadzącego."
"Szkolenie prowadzone bardzo rzetelnie, wszystkie zagadnienia omówione do wyczerpania. Bardzo dobre podejście prowadzącego."
Używamy plików "cookies" w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz do zbierania zagregowanych statystyk.
Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj