►Zasady sporządzania sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych oraz planowanie zamówień na rok 2026 -1-dniowe warsztaty praktyczne. Certyfikowane szkolenie online
Zasady sporządzania sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych oraz planowanie zamówień na rok 2026 -1-dniowe warsztaty praktyczne. Certyfikowane szkolenie online
Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: "Zasady sporządzania sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych oraz planowanie zamówień na rok 2026 -1-dniowe warsztaty praktyczne. Certyfikowane szkolenie online". Szkolenie realizowane jest w formie interaktywnej w kameralnej grupie pozwalającej na indywidualne podejście wykładowcy do Uczestników zajęć.
Szkolenie skierowane jest do pracowników jednostek administracji samorządowej i rządowej, jednostek udzielających zamówień publicznych sektorowych oraz w dziedzinie obronności i bezpieczeństwa - odpowiedzialnych za proces planowania zamówień oraz agregowania i zarządzania danymi pod kątem sprawozdawczości, pracowników zaangażowanych w udzielanie zamówień, kierowników koordynujących procesy udzielania zamówień publicznych.
Cel szkolenia
Początek roku w zamówieniach publicznych to tradycyjny zbieg obowiązków związanych z planowaniem zamówień oraz sprawozdawczością z zamówień udzielonych w roku poprzednim. Dlatego celem szkolenia będzie kompleksowe przygotowanie zamawiających do wypełnienia obowiązków w zakresie sprawozdawczości oraz planowania zamówień. Szereg praktycznych wskazówek i wyjaśnień umożliwi uczestnikom bezproblemowe przygotowanie sprawozdania, ale również pomoże zrozumieć cel i istotę planowania zamówień, co może wpłynąć na organizacyjną i ekonomiczną optymalizację procesów zakupowych. Moduł poświęcony sprawozdawczości uzupełniony zostanie wizualizacją nowych formularzy sprawozdawczych.
Korzyści dla uczestników
Korzyści jakie uzyskają uczestnicy szkolenia, to:
- odpowiedzi na pytania i wątpliwości wpływające na umiejętność zdefiniowania czym jest zamówienie publiczne oraz jaki jest zakres informacji i danych wymaganych w sprawozdaniu,
- wskazówki umożliwiające nie tylko wypełnienie obowiązków ustawowych związanych z planowaniem zamówień, ale również jak skutecznie wykorzystać mechanizmy planowania do optymalizacji procedur zakupowych pod kątem organizacyjnym i ekonomicznym,
- przedstawienie praktycznych wskazówek dotyczących celu oraz zasad opracowania analizy potrzeb i wymagań (aby analiza nie była kolejnym dokumentem „do szuflady”),
- omówienie możliwego wykorzystania mechanizmów zarządzania ryzykiem przy planowaniu i udzielaniu zamówień publicznych.
Metodologia
Metody pracy podczas szkolenia on-line:
wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Program szkolenia
| Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione. |
1. Wprowadzenie do zamówień publicznych - Definicje kluczowych pojęć
- Ramy prawne i regulacyjne 2. Zakres sprawozdawczości w zamówieniach publicznych - Wskazanie obowiązków sprawozdawczych
- Kategorie zamówień wyłączonych z obowiązku stosowania Pzp 3. Dokumentacja w sprawozdaniach - Umowa czy faktura – zasady raportowania
- Umowy wieloletnie i ich raportowanie 4. Zasady raportowania zmian w umowach - Procedury raportowania zmian w umowach
- Zamówienia dodatkowe, powtórzone i udzielane w częściach 5. Przepisy przejściowe i nowe regulacje - Sprawozdawczość nowej ustawy Pzp
- Zmiany w przepisach i ich wpływ na sprawozdawczość 6. Formularze sprawozdawcze i praktyczne wskazówki - Przegląd i omówienie formularzy sprawozdawczych
- Wskazówki praktyczne dotyczące wypełniania formularzy 7. Sesja pytań i odpowiedzi - Omówienie najczęstszych pytań i problemów
- Analiza przypadków praktycznych 8. Podsumowanie i zakończenie szkolenia - Podsumowanie najważniejszych informacji
- Wręczenie certyfikatów uczestnictwa W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.
🤝 Szkolenie realizowane w ramach programu partnerskiego
Z przyjemnością informujemy, że szkolenie jest realizowane w ramach programu partnerskiego przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
we współpracy z Międzynarodowym Instytutem Szkoleń Specjalistycznych IIST. Wspólne działania obu instytucji mają na celu zapewnienie wysokiego poziomu merytorycznego i organizacyjnego, odpowiadającego aktualnym potrzebom uczestników.
Informacje organizacyjne
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.
Harmonogram zajęć
szkolenie trwa 1 dzień (łącznie 6h) i możesz w nim uczestniczyć z dowolnego miejsca dołączając do wirtualnego pokoju konferencyjnego wykorzystując urządzenie z dostępem do internetu
zajęcia odbywają się w godzinach 09.00-15.00 według harmonogramu:
Dzień I
Godz.09:00-10.30-szkolenie
Godz.10:30 -10.40 -przerwa
Godz. 10.40-12.00 -szkolenie
Godz.12.00-12.15 -przerwa
Godz.12:15-13.30 -szkolenie
Godz.13.30-13.40 -przerwa
Godz.13.40-15.00 -szkolenie
Dostęp do wirtualnego pokoju konferencyjnego zostanie przesłany na adres e-mail Uczestnika szkolenia na 7 dni przed terminem jego rozpoczęcia.
Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
Inwestycja
790.00zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw. -cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.
Zgłoszenie
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu on-line prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).
Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje
POLITYKA RABATOWA
Przy zgłoszeniu 2 - 4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.
Uwagi
Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.
ponad
0
zadowolonych uczestników
0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń
"Z przyjemnością wystawiam pozytywną opinię. Polecam SEMPER ze wzgledu na profesjonalizm, terminowość i starannie wybranych wykładowców prowadzących szkolenia".
"Warsztat przeprowadzony profesjonalnie, w zupełnie innej formie, niż wszystkie inne szkolenia, w których uczestniczyłem".
"Szkolenie spełniło moje oczekiwania w 100%. Bardzo podobało mi się teoretyczne połączenie z praktyką oraz aktywizacją uczestników."
"Pozytywnie oceniam szkolenie. Osoba prowadząca bardzo pomocna, niesamowita wiedza i gotowość w rozwiązaniu przedstawionych problemów."
"Całość tematyki i sposób jest przekazywania doskonały. Prowadzący – najwyższa klasa. Fachowe szkolenie prowadzone w miłej atmosferze. Wspaniała wiedza prowadzącego."
"Szkolenie prowadzone bardzo rzetelnie, wszystkie zagadnienia omówione do wyczerpania. Bardzo dobre podejście prowadzącego."
Używamy plików "cookies" w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz do zbierania zagregowanych statystyk.
Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj