Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
Organizacja szkoleń Semper Szkolenia Szkolenia ochrona środowiska Gospodarka odpadami medycznymi i weterynaryjnymi w świetle obowiązujących regulacji prawnych – 1-dniowe warsztaty praktyczne.

Gospodarka odpadami medycznymi i weterynaryjnymi w świetle obowiązujących regulacji prawnych – 1-dniowe warsztaty praktyczne.

Termin Miejsce Czas trwania Koszt Program Formularz zgłoszenia
od: 2024-03-15
do: 2024-03-15
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 690 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-04-24
do: 2024-04-24
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 690 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-05-29
do: 2024-05-29
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 690 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-06-12
do: 2024-06-12
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 690 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-07-10
do: 2024-07-10
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 690 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-08-28
do: 2024-08-28
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 690 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-09-25
do: 2024-09-25
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 690 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-10-09
do: 2024-10-09
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 690 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-11-13
do: 2024-11-13
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 690 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-11
do: 2024-12-11
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 690 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
▼ Pokaż więcej ▲ Pokaż mniej

Nie znalazłeś odpowiedniego terminu, miasta i masz do przeszkolenia minimum 4 pracowników?

Zamów wycenę szkolenia zamkniętego
Zobacz więcej:

Opis szkolenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: "Gospodarka odpadami medycznymi i weterynaryjnymi w świetle obowiązujących regulacji prawnych – 1-dniowe warsztaty praktyczne". Szkolenie realizowane jest w formie interaktywnej w kameralnej grupie pozwalającej na indywidualne podejście wykładowcy do Uczestników zajęć.
 
Pliki do pobrania

Grupa docelowa

Do udziału w szkoleniu serdecznie zachęcamy:
  • pracowników, przedstawicieli placówek medycznych i weterynaryjnych;
  • pracowników jednostek samorządowych i przedsiębiorstw komunalnych;
  • wszystkie osoby zainteresowane omawianą tematyką.
Cel szkolenia

Przekazanie uczestnikom najbardziej aktualnych informacji na temat wymagań prawnych w zakresie gospodarki odpadami, w tym medycznymi i weterynaryjnymi, wskazanie obowiązków dla przedsiębiorców, placówek medycznych i weterynaryjnych.
Korzyści dla uczestników

  • Pozyskanie informacji o obowiązkach wynikających z ustawy o odpadach oraz rozporządzeń wykonawczych dotyczących gospodarowania odpadami medycznymi/weterynaryjnymi; umiejętność prawidłowego magazynowania, zagospodarowania i klasyfikowania wytwarzanych odpadów;
  • Utrwalenie przekazanej wiedzy poprzez ćwiczenia, analizę konkretnych przypadków oraz rozwiązywanie trudności z jakimi spotykają się Uczestnicy w codziennej pracy.
Metodologia



Metody pracy podczas szkolenia on-line:
  • wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
  • szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
  • bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
  • pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
  • podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
  • otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
  • masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
  • otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Program szkolenia


Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.
 
1. Odpady medyczne i odpady weterynaryjne – regulacje prawne wynikające z ustawy o odpadach.
2. Co powinien wiedzieć każdy prowadzący działalność medyczną lub weterynaryjną.
3. BDO (Baza danych o odpadach i gospodarce odpadami), a odpady medyczne i weterynaryjne.
4. Czy każdy podmiot wytwarzający odpady medyczne/weterynaryjne musi się rejestrować w BDO.
5. Katalog odpadów – jak prawidłowo sklasyfikować odpady medyczne i weterynaryjne.
6. Hierarchia postępowania z odpadami medycznymi i weterynaryjnymi.
7. Odpady medyczne i weterynaryjne -segregacja/oznakowanie pojemników.
8. Czy zmiana statusu odpadów niebezpiecznych na inne niż niebezpieczne dotyczy odpadów medycznych i weterynaryjnych.
9. Jakie są dopuszczalne metody zagospodarowania odpadów medycznych weterynaryjnych.
10. Czy można przenieść odpowiedzialność za odpady medyczne i weterynaryjne na inne podmioty.
11. Przychodnie/placówki medyczne i weterynaryjne:
- rodzaje wytwarzanych odpadów medycznych i weterynaryjnych
- rodzaje wytwarzanych odpadów tzw. Biurowych
- odpady komunalne, czy wymagają rejestracji w BDO.
12. Ewidencja i sprawozdawczość odpadowa w placówkach medycznych i weterynaryjnych:
- czy prowadzący praktykę lekarską i weterynaryjną musi prowadzić ewidencję odpadów.
- ewidencja wytwarzanych odpadów niebezpiecznych
- jak często prowadzić zapisy w karcie ewidencji odpadów
- karta przekazania odpadu-kiedy ją tworzymy
- czy możemy odpady medyczne i weterynaryjne przekazać bez KPO
- najczęstsze błędy w ewidencji odpadów
- jak sporządzić sprawozdanie za rok 2020.
13. Dokument potwierdzający unieszkodliwianie odpadów medycznych – co to takiego.
14.Magazynowanie, transport odpadów medycznych i weterynaryjnych:
- czy można samodzielnie transportować wytworzone przez siebie odpady
- oznakowania identyfikacyjne
- zasady transportu odpadów medycznych i weterynaryjnych.
15.Odpowiedzialność karna za prowadzenie nieprawidłowej gospodarki odpadami medycznymi i weterynaryjnymi.
16.Kary za zlecenie odbioru odpadów medycznych i weterynaryjnych nieuprawnionym podmiotom.
17.Rozporządzenie Ministra Zdrowia z 5.10.2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi – omówienie.
18.Wytyczne Ministra Klimatu i Głównego Inspektora Sanitarnego w sprawie postępowania z odpadami wytwarzanymi w czasie występowania zakażeń koronawirusem SARS_CoV-2 i zachowań na wywołane przez niego chorobę COVID-19 (w czasie trwania epidemii) – obowiązki placówek medycznych/weterynaryjnych i podmiotów odbierających odpady komunalne.

 
W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.
Informacje organizacyjne

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć

  • szkolenie trwa 1 dzień (łącznie 6h) i możesz w nim uczestniczyć z dowolnego miejsca dołączając do wirtualnego pokoju konferencyjnego wykorzystując urządzenie z dostępem do internetu
  • zajęcia odbywają się w godzinach 09.00-15.00 według harmonogramu:

Dzień I
Godz.09:00-10.30-szkolenie
Godz.10:30 -10.40 -przerwa
Godz. 10.40-12.00 -szkolenie
Godz.12.00-12.15 -przerwa
Godz.12:15-13.30 -szkolenie
Godz.13.30-13.40 -przerwa
Godz.13.40-15.00 -szkolenie

Dostęp do wirtualnego pokoju konferencyjnego zostanie przesłany na adres e-mail Uczestnika szkolenia na 7 dni przed terminem jego rozpoczęcia.

Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
Inwestycja

690.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.
Zgłoszenie

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu on-line prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a  następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl). 

FORMULARZ ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE DOT. PODATKU VAT

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Kontakt

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji  SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
alt

Godziny pracy biura:           Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 690 059 155
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług:  referencje

POLITYKA  RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.      
Uwagi

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.


ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

26-28 lutego | Warszawa, Wrocław lub Online
20-22 marca | Kraków, Poznań lub Online
24-26 kwietnia | Warszawa, Gdańsk lub Online
Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

19-20 lutego | Warszawa lub Online
18-19 marca | Kraków, Poznań lub Online
25-26 kwietnia | Wrocław lub Online
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

26-27 lutego | Wrocław, Gdańsk, Olsztyn lub Online
21-22 marca | Warszawa, Poznań, Kraków lub Online
22-23 kwietnia | Gdańsk, Wrocław lub Online
Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.

29 lutego - 01 marca | Warszawa, Kraków lub Online
18-19 marca | Gdańsk, Wrocław lub Online
25-26 kwietnia | Warszawa lub Online

Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem. Elektronizacja zamówień publicznych i nowa ustawa PZP. (Noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

16 kwietnia do 19 kwietnia 2024| Zakopane lub Online
11 czerwca do 14 czerwca 2024 | Zakopane lub Online
27 sierpnia do 30 sierpnia 2024 | Zakopane lub Online
Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

22-23 lutego | Kraków, Poznań lub Online
18-19 marca | Warszawa, Wrocław lub Online
18-19 kwietnia | Gdańsk lub Online
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2024 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk