Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
Organizacja szkoleń Semper Szkolenia Szkolenia prawo Ochrona Danych Osobowych i RODO w działach kadrowo-płacowych i księgowych -2-dniowe szkolenie warsztatowe.

Ochrona Danych Osobowych i RODO w działach kadrowo-płacowych i księgowych -2-dniowe szkolenie warsztatowe.


Nie znalazłeś odpowiedniego terminu, miasta i masz do przeszkolenia minimum 4 pracowników?

Zamów wycenę szkolenia zamkniętego


Zobacz więcej:

Opis szkolenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Ochrona Danych Osobowych i RODO w działach kadrowo-płacowych i księgowych -2-dniowe szkolenie warsztatowe. Szkolenie realizowane jest w formie interaktywnej w kameralnej grupie pozwalającej na indywidualne podejście wykładowcy do Uczestników zajęć.
 

Grupa docelowa

Szkolenie adresowane jest do osób bezpośrednio zajmujących się problematyką ochrony danych osobowych oraz pracujących w działach kadrowo-płacowych i księgowych. Zapraszamy również na zajęcia osoby, które mają na celu swój rozwój zawodowy, a wiedza przekazywana na zajęciach może się do tego przyczynić. Cechą charakterystyczną naszych zajęć odróżniającą od innych oferowanych na rynku jest ich indywidualny charakter, przejawiający się w organizacji i czasie, który umożliwia nabycie wiedzy pozwalającej na usprawnienie pracy bądź rozwój zawodowy.
Cel szkolenia

Szkolenie z ochrony danych osobowych ma na celu przygotowanie słuchaczy do samodzielnego przygotowania dokumentacji dotyczącej ochrony tych danych w zgodzie z obowiązującymi przepisami oraz wytycznymi UODO.
Korzyści dla uczestników

Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się z zasadami przetwarzania i ochrony danych osobowych, z prawami i obowiązkami osób odpowiedzialnych za przetwarzanie danych oraz z prawami osób, których dane dotyczą w oparciu o obowiązujące akty prawne.
Metodologia

Trenerzy

Krzysztof Stucke
Zobacz specjalizację trenerską
Program szkolenia

Uwaga! Nowe przepisy o ochronie danych osobowych od 25.05.2018r.
 
I. RODO – podstawowe informacje
II. Zakres podmiotowy i przedmiotowy RODO a dane pracowników
III. Najważniejsze pojęcia i definicje

1. Definicja danych osobowych
1.1. Pseudonimizacja
1.2. Anonimizacja
2. Szczególne kategorie danych osobowych
2.1. Dane dotyczące wyroków skazujących i niekaralności
2.2. Pojęcie danych biometrycznych
2.3. Pojęcie danych dotyczących zdrowia
2.4. Pojęcie danych genetycznych
2.5. Przetwarzanie danych szczególnej kategorii w świetle RODO
3. Administrator danych osobowych
3.1. Współadministratorzy danych osobowych
4. Przetwarzanie danych osobowych
5. Definicja zbioru danych osobowych
III. Upoważnienie do przetwarzania danych osobowych
IV. Zasady ochrony danych osobowych
1. Zasada przetwarzania zgodnego z prawem (zasada legalności)
1.1. Warunki wyrażenia zgody (art. 7 RODO)
1.2. Dotychczasowe zgody na przetwarzanie danych osobowych
2. Przetwarzanie danych niezbędnych do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze
2.1. Wykonanie umowy
3. Merytoryczna poprawność zbieranych danych
4. Nowa zasada przejrzystości i rzetelności
5. Zasada celowości – ograniczenia celu
6. Zasada adekwatności – minimalizacja danych
7. Zasada ograniczenia czasowego
8. Zasada integralności i poufności
8.1. Uwzględnianie ochrony danych w fazie projektowania oraz domyślna ochrona danych
9. Nowa zasada rozliczalności
V. Pozyskiwanie danych podczas rekrutacji pracowników
1. Dane pozyskiwane od kandydata do pracy
2. Testy psychologiczne
3. Korzystanie z mediów społecznościowych na potrzeby procesów rekrutacji
4. Rekrutacja anonimowa
5. Weryfikacja informacji podanych przez kandydata (background check)
6. Ochrona danych osobowych kandydatów na pracowników i pracowników na podstawie projektu ustawy o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia 2016/679
VI. Pozyskiwanie danych osobowych podczas przebiegu zatrudnienia
VII. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej a ochrona danych osobowych
1. Akta osobowe
2. Skrócenie okresu przechowywania dokumentacji pracowniczej (01.01.2019)
3. Dokumentacja wypadkowa i chorobowa
4. Badania lekarskie pracowników
5. Dodatkowe pakiety medyczne pracowników i inne benefity
6. Dokumentacja dotycząca oceny pracownika i notatki służbowe.
7. Dokumentacja związana z karami porządkowymi
VIII. Nowe technologie w stosunkach pracy
1. Monitoring
2. Operacje przetwarzania danych związane z pojazdami, z których korzystają pracownicy
3. Dane biometryczne
IX. Wizerunek pracownika
1. Wizerunek jako dana biometryczna
2. Wizerunek a dane ujawniające pochodzenie rasowe i etniczne
3. Imprezy firmowe a wizerunek
4. Wykorzystanie wizerunku na potrzeby pracodawcy
X.Ochrona danych osobowych a ZFŚS
1.Zakres danych osobowych pozyskiwany przez pracodawcę.
2.Stanowisko judykatury oraz Prezesa UODO.
3.Proponowane zmiany w przepisach dotyczących ZFŚS.
🤝 Szkolenie realizowane w ramach programu partnerskiego

Z przyjemnością informujemy, że szkolenie jest realizowane w ramach programu partnerskiego przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER we współpracy z Międzynarodowym Instytutem Szkoleń Specjalistycznych IIST. Wspólne działania obu instytucji mają na celu zapewnienie wysokiego poziomu merytorycznego i organizacyjnego, odpowiadającego aktualnym potrzebom uczestników.
Informacje organizacyjne

Inwestycja

Zgłoszenie

Kontakt

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji  SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
alt

Godziny pracy biura:           Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 690 059 155
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług:  referencje

POLITYKA  RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 - 4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.      
Uwagi

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.


ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI i KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM - od działań indywidualnych do zespołowych-2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne i symulacje.

25-26 sierpnia | Warszawa lub Online
29-30 września | | Gdańsk lub Online
30-31 października | Poznań lub Online
Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

25-27 sierpnia | Poznań, Kraków lub Online
24-26 września | Warszawa, Wrocław lub Online
27-29 października | Gdańsk, Katowice lub Online
Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

21-22 sierpnia | Warszawa lub Online
22-23 września | Gdańsk lub Online
30-31 października | Katowice lub Online
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

28-29 sierpnia | Poznań, Kraków lub Online
22-23 września | Warszawa, Katowice lub Online
23-24 października | Poznań, Kraków lub Online
Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

07-08 sierpnia | Poznań lub Online
18-19 września | Warszawa lub Online
02-03 października | Gdańsk lub Online
Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.

25-26 sierpnia | Gdańsk, Wrocław lub Online
25-26 września | Warszawa, Kraków lub Online
27-28 października | Gdańsk, Poznań lub Online
Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem. Elektronizacja zamówień publicznych i nowa ustawa PZP. (Noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

16 września 2025 r. do 19 września 2025 r. | Zakopane lub Online
25 listopada 2025 r. do 28 listopada 2025 r. | Zakopane lub Online
21 marca 2026 r. do 24 marca 2026 r. | Zakopane lub Online

Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

28-29 sierpnia | Gdańsk lub Online
29-30 września | Warszawa lub Online
27-28 października | Poznań lub Online
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2025 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk