Nie znalazłeś odpowiedniego terminu, miasta i masz do przeszkolenia minimum 4 pracowników?
Zamów wycenę szkolenia zamkniętego
Zobacz więcej:
Opis szkolenia
Szkolenia w Zakopanem organizujemy w następujących obiektach:
Miejsce szkolenia: Hotel ***Mercure ul. Szymaszkowa, 34-500 Zakopane
możliwość korzystania z atrakcji oferowanych przez hotel:
-basen
-sauna
-fitness
dostęp do bezprzewodowego internetu na terenie całego Hotelu.
Miejsce szkolenia: Grand Hotel ****Stamary ul. T. Kościuszki 19, 34-500 Zakopane
W dwupoziomowym Wellness & SPA (600m2) Uczestnicy w ramach szkolenia mogą korzystać z:
-basenu z podwodnym systemem hydroterapii
-kameralnego jacuzzi
-sauny fińskiej, łaźni parowej i kabiny na podczerwień
-siłowni
dostęp do bezprzewodowego internetu na terenie całego Hotelu
bezpłatny parking.
Miejsce szkolenia: Hotel Murowanica ***, Przewodników Tatrzańskich 6, Zakopane 34-500
możliwość korzystania z atrakcji oferowanych przez hotel:
-basen
-sauna
Miejsce szkolenia: Hotel Skalny***, ul. Pardałówka 3b, 34-500 Zakopane
możliwość korzystania z atrakcji oferowanych przez hotel:
-basen
-sauna
-jacuzzi
*W szczególnych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany hotelu, w którym odbędzie się szkolenie, na hotel o takim samym lub wyższym standardzie i nie stanowi to zmiany warunków umowy.
Grupa docelowa
-główni księgowi,
-pracownicy administracji publicznej i samorządowej,
-osoby zarządzające, koordynujące i rozliczające projekty unijne,
-kierownicy działów finansowo-księgowych,
-członkowie zespołów projektowych,
-osoby, które planują aplikować o środki finansowe w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020,
-osoby zainteresowane omawianą podczas szkolenia problematyką.
Cel szkolenia
Uczestnictwo w szkoleniu umożliwi realizację następujących celów:
-Przygotowanie uczestników do prawidłowego rozliczenia i realizacji projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020.
-Udział w zajęciach pozwoli na zdobycie praktycznych umiejętności obsługi systemu SL2014.
-Przekazanie Uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów unijnych w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020.
-Uczestnicy otrzymają praktyczne wskazówki pozwalające na uniknięcie najczęściej popełnianych błędów.
Korzyści dla uczestników
-ciekawe materiały szkoleniowe przygotowane przez praktyków;
-możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z ekspertem ds. realizacji i rozliczania projektów unijnych w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020;
-zdobycie praktycznych umiejętności dotyczących obsługi systemu SL2014.
Metodologia
Trenerzy
Bartosz Wolański Zobacz specjalizację trenerską
Konsultant i autor kilkudziesięciu projektów inwestycyjnych dla firm i jednostek samorządu terytorialnego. Absolwent studiów magisterskich Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku Integracja europejska i polityka regionalna. Posiada także licencjat z Ekonomii oraz ukończone Studia Podyplomowe z zakresu Rachunkowości i Kontroli finansowej. Z tematyką funduszy strukturalnych związany jest od początku ich funkcjonowania w Polsce. W swoim dorobku wykazać się może doświadczeniem w zakresie takich programów pomocowych jak PHARE, SAPARD, SPO WKP, ZPORR, INTERREG oraz Mechanizmy Finansowe EOG (w ramach perspektywy finansowej UE na lata 2004-2006), a także 16 Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO), POKL, POIG, POIIŚ oraz PROW w ramach perspektywy finansowej na lata 2007-2013. Pracował w największych i w najskuteczniejszych firmach konsultingowych w Polsce na stanowiskach Dyrektora Regionalnego, Kierownika Oddziału, Kierownika Działu Projektów Finansowych i Project Managera. Wybitny ekspert i trener w zakresie Nowej Perspektywy Finansowej 2014-2020. Prowadzi bardzo wysoko oceniane szkolenia obejmujące tematykę kompleksowej realizacji projektów unijnych.
Program szkolenia
1. Wprowadzenie do pracy w systemie SL2014
- Kto nadaje i cofa uprawnienia dla osób upoważnionych do działania w systemie?
- Kiedy mogę zacząć działać w systemie?
- Logowanie do systemu
- Omówienie poszczególnych zakładek SL20
2. Zakładanie konta e-PUAP przez osoby upoważnione przez Beneficjenta i partnerów
3. Prowadzenie sprawozdawczości projektu
- Utworzenie i przesłanie harmonogramu płatności
- Zbiorczy harmonogram płatności w projektach partnerskich
4. Personel projektu a SYSTEM SL2014
5. Uczestnicy projektu
6. Zamówienia publiczne a system SL2014
- Zgłaszanie informacji o ogłoszeniach zw. z zamówieniami publicznymi wraz z załącznikami
- Przesłanie informacji o podpisanych kontraktach wraz z załącznikami
7. Przygotowanie wniosku o płatność – warsztat praktyczny.
- Rejestracja wniosku o płatność - rodzaje wniosków o płatność w systemie SL2014 (zaliczkowy, refundacyjny, rozliczeniowy, sprawozdawczy, końcowy)
- Uzupełnienie wniosku o płatność
uzupełnienie postępu rzeczowego
uzupełnienie postępu finansowego, w tym zestawienia dokumentów, wydatków rozliczonych ryczałtowo, ewentualnych zwrotów, źródeł finansowania wydatków, rozliczenia zaliczek, postępu finansowego, ewentualnego dochodu
- Obsługa wniosku o płatność:
jak składać wniosek o płatność w systemie SL2014?
procedura wycofania wniosku o płatność
procedura poprawy wniosku o płatność i ponowne złożenie wniosku,
korekta wniosku o płatność przez opiekuna projektu
- Wnioski o płatność w partnerstwie – czym się różnią, jak przygotowywać częściowy i zbiorczy wniosek o płatność.
8. Podsumowanie szkolenia:
- dyskusja końcowa,
- konsultacje indywidualne
Informacje organizacyjne
Inwestycja
Zgłoszenie
Kontakt
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań

Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00
Departament szkoleń otwartych:
tel. 690 059 155
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820
fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300
info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje
POLITYKA RABATOWA
Przy zgłoszeniu 2 - 4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.
Uwagi
Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z
formularza zapytania ofertowego.