Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
Organizacja szkoleń Semper Szkolenia Szkolenia negocjacje Warsztaty sprzedażowe dla zapracowanych handlowców: Jak zmienić szansę handlową w lojalnego klienta?

Warsztaty sprzedażowe dla zapracowanych handlowców: Jak zmienić szansę handlową w lojalnego klienta?


Nie znalazłeś odpowiedniego terminu, miasta i masz do przeszkolenia minimum 4 pracowników?

Zamów wycenę szkolenia zamkniętego
Zobacz więcej:

Opis szkolenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w interdyscyplinarnych warsztatach: Warsztaty sprzedażowe dla zapracowanych handlowców: Jak zmienić szansę handlową w lojalnego klienta?

Grupa docelowa

-Handlowcy stacjonarni i terenowi
-Przedstawiciele handlowi
-Kierownicy zespołów sprzedażowych
-Pracownicy biur obsługi klienta
-Inżynierowie wspierający sprzedaż
-Pracownicy działu marketingu
Cel szkolenia

-zwiększenie efektywności przedstawicieli handlowych,
-zwiększenie procentowego udziału podpisanych kontraktów w koszyku prowadzonych przez przedstawicieli €žszans handlowych€,
-stworzenie/wypracowanie MMK (Mapy Motywacji Klientów), na bazie doświadczeń uczestników szkolenia,
-poznanie i przećwiczenie efektywnych modeli prowadzenia rozmów telefonicznych z potencjalnymi klientami w oparciu o MMK (Mapa Motywacji Klientów),
-ćwiczenie strategii (techniki) 30s. reklamy jako efektywnego narzędzia prowadzenia rozmów telefonicznych z klientami,
-wykorzystanie technik zarządzania uwagą rozmówcy w trakcie rozmowy telefonicznej,
-poznanie technik reagowania w przypadku niechęci klienta do kontynuowania rozmowy czyli jak poradzić sobie z €žNIE, DZIĘKUJʀ oraz sterowanie pierwotnymi obiekcjami klientów,
-techniki umawiania się na spotkania handlowe,
-wypracowanie umiejętności zdiagnozowania rzeczywistego powodu, dla którego klient mówi €žnie€ podjęcie prób neutralizacji tego powodu,
-wykorzystanie sekwencji SPIN w zamykaniu sprzedaży,
-poznanie i przećwiczenie technik €ždomykania€ prowadzonych szans handlowych,
-ćwiczenie zamknięć dostosowanych do specyfiki pracy uczestników szkolenia,
-zapoznanie się i przećwiczenie techniki PIWO (radzenie sobie z wtórnymi obiekcjami klientów) oraz techniki przygotowywania klientów do zamknięcia sprzedaży (próbne zamknięcia),
-zapoznanie się z najciekawszymi technikami zamykania rozmów handlowych oraz prowadzenia klientów do podjęcia decyzji zakupowych,
-praca nad postawami proaktywnymi w kontekście zarządzania prowadzonymi €žszansami handlowymi€ przez uczestników szkolenia.
Korzyści dla uczestników

-Osiągnięcie większej skuteczności zawodowej przedstawicieli handlowych i specjalistów odpowiedzialnych za sprzedaż i obsługę klientów
-Zwiększenie motywacji do pracy
-Wzrost efektywności sprzedaży
-Większa satysfakcja klientów
-Umocnienie pozycji na rynku
-Ciekawe materiały szkoleniowe
Metodologia

Trenerzy

Program szkolenia

CZĘŚĆ I Z TELEFONEM W DŁONI
1. Kiedy nie widzisz klienta€¦
Budowanie zaufania przez telefon
Rodzaje potrzeb/ motywacji klienta
Filtry i zakazane zwroty na początku rozmowy
2. Stworzenie wyjściowego katalogu problemów (motywacji) klientów Mapa Motywacji Klientów
Rodzaje potrzeb Klienta
Co jest ważniejsze potrzeba czy motywacja
MMK jako wsad do rozpoczęcia kontaktu telefonicznego z klientem
Cztery płaszczyzny motywacji klientów stworzenie MMK
Perspektywa realizacji celów biznesowych organizacji (bądź indywidualnego klienta)
Perspektywa finansów
Perspektywa ryzyka i bezpieczeństwa
Perspektywa procesu
3. Profesjonalna praca przedstawiciela handlowego z telefonem
Jak i kiedy zadzwonić?
Skuteczna struktura rozmowy telefonicznej.
Czy w ogóle pytać o czas rozmowy?
Kultura rozmowy telefonicznej.
Technika €ž30.s reklamy€ prezentacja i ćwiczenia praktyczne, umawianie się na spotkania
Jak wykorzystać MMK w technice €ž30.s reklamy€?
4. Ten €žgość€ po drugiej stronie linii€¦
Rodzaje rozmówców
Język strat i język korzyści klienta
Kiedy Klient boi się rozmawiać?
Jak radzić sobie z uprzedzeniami wobec dzwoniących przedstawicieli handlowych?
Czy można przyspieszyć decyzję o zakupie?
Kiedy Klient jest gotów by kupić i jak do tego doprowadzić?
Skrypty i scenariusze rozmów czy klienci to lubią?
Własna ścieżka wady i zalety.

CZĘŚĆ II DOMYKANIE KONTRAKTÓW
5. Dzisiaj sprzedaż to: RELACJA I KONSEKWENCJA
Dlaczego jedni przedstawiciele są lepsi niż inni w tym co robią?
Znaczenie proaktywności w procesie sprzedaży
Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży
Dostrajanie się do Klienta
Pięć błędów kardynalnych w proaktywnym procesie handlowym
6. Obiekcje, obiekcje€¦. to dobrze czy źle?
Zastrzeżenia jako wyzwania.
Poznaj najgłupsze pytanie handlowców na świecie i zostaw je konkurencji, czyli o tym jak dobre pytania mogą szkodzić
Skuteczny schemat odpowiedzi na obiekcje metoda PIWO
7. Zamykanie sprzedaży
Co dzieje się w organizacji klienta, kiedy nas tam nie ma?
Zbieranie informacji z rynku
Współpraca z decydentem, doradcą, ekspertem w firmie klienta (lub z klientem indywidualnym)
Po wysłaniu oferty moje działania
Znaczenie proaktywności w €žpilnowaniu€ kontraktu
Decyzyjność klienta decydenci w procesie decyzyjnym
Potrzeby różnych €žinteresariuszy€ w kontekście działania naszych produktów/usług
Przygotowanie klienta do procesu decyzyjnego
Technika kontraktowania funkcja w zamykaniu sprzedaży
Próbne zamknięcie sekwencja SELL (Show, Explain, Lead, Let)
Kto będzie sprzedawał za nas w organizacji klienta?
Przygotowanie partnera handlowego do sprzedaży wewnątrz organizacji
Techniki zamykania sprzedaży:
o zamknięcie zapraszające (proste)
o zamknięcie alternatywne
o zamknięcie bezpośrednie
o zamknięcie z ostrego kąta - €žpułapka na niedźwiedzie€
o zamknięcie na autoryzację
o zamknięcie na €žmuszę to jeszcze przemyśle思
o zamknięcie negatywne odwrócenie
o zamknięcie €žna bezczela€
Niech klient sam sobie zamknie sprzedaż! czyli sekwencja SPIN w domykaniu sprzedaży.
Informacje organizacyjne

Inwestycja

Zgłoszenie

Kontakt

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji  SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
alt

Godziny pracy biura:           Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 690 059 155
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług:  referencje

POLITYKA  RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.      
Uwagi

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.


ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

10-12 czerwca | Warszawa, Wrocław lub Online
08-10 lipca | Poznań, Kraków lub Online
28-30 sierpnia | Gdańsk, Wrocław lub Online
Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

13-14 czerwca | Kraków, Poznań lub Online
01-02 lipca | Warszawa, Wrocław lub Online
26-27 sierpnia | Gdańsk, Poznań lub Online
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

27-28 maja | Warszawa, Kraków lub Online
17-18 czerwca | Gdańsk, Poznań lub Online
11-12 lipca | Warszawa, Kraków lub Online
Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

27-28 maja | Warszawa lub Online
17-18 czerwca | Wrocław lub Online
08-09 lipca | Gdańsk lub Online
Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.

27-28 maja | Kraków lub Online
17-18 czerwca | Poznań, Wrocław lub Online
04-05 lipca | Gdańsk, Warszawa lub Online
Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem. Elektronizacja zamówień publicznych i nowa ustawa PZP. (Noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

11 czerwca do 14 czerwca 2024 | Zakopane lub Online
27 sierpnia do 30 sierpnia 2024 | Zakopane lub Online
08 października do 11 października | Zakopane lub Online
Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

20-21 maja | Kraków lub Online
24-25 czerwca | Warszawa lub Online
11-12 lipca | Poznań lub Online
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2024 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk