Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
Niniejszym informujemy, że szkolenia stacjonarne organizujemy z zachowaniem wszystkich środków bezpieczeństwa, ale ostateczna decyzja o realizacji poszczególnych terminów zostanie podjęta na podstawie liczby zgłoszonych uczestników.

Jako alternatywę realizujemy szkolenia w formie online.
Zapytaj o szczegóły: info@szkolenia-semper.pl 508 393 926
Organizacja szkoleń Semper Szkolenia KOMPENDIUM INWESTYCJI BUDOWLANYCH W PRAKTYCE: prawo budowlane, realizacja zamówień publicznych na roboty budowlane oraz FIDIC. 3-dniowe warsztaty w Zakopanem

KOMPENDIUM INWESTYCJI BUDOWLANYCH W PRAKTYCE: prawo budowlane, realizacja zamówień publicznych na roboty budowlane oraz FIDIC. 3-dniowe warsztaty w Zakopanem

Termin Miejsce Czas trwania Koszt Formularz zgłoszenia
od: 2023-03-28
do: 2023-03-31
Zakopane
Zakopane 3 dni (24 h) 2390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-03-29
do: 2023-03-31
Szkolenie online
Szkolenie online 3 dni (18 h) 1940 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-05-16
do: 2023-05-19
Zakopane
Zakopane 3 dni (24 h) 2390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-05-17
do: 2023-05-19
Szkolenie online
Szkolenie online 3 dni (18 h) 1940 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-07-04
do: 2023-07-07
Zakopane
Zakopane 3 dni (24 h) 2390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2023-07-05
do: 2023-07-07
Szkolenie online
Szkolenie online 3 dni (18 h) 1940 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF

Nie znalazłeś odpowiedniego terminu, miasta i masz do przeszkolenia minimum 4 pracowników?

Zamów wycenę szkolenia zamkniętego
Opis szkolenia




Pliki do pobrania

Grupa docelowa

➢ Pracownicy odpowiedzialni za zamówienia publiczne lub inwestycje w jednostkach administracji samorządowej i administracji rządowej,
➢ Kierownictwo jednostek samorządu terytorialnego,
➢ Kierownictwo administracji rządowej,
➢ Pracownicy firm działających w branży budowlanej oraz wszystkie osoby, które uczestniczą w procesie inwestycyjnym,
➢ Wszystkie osoby zainteresowane omawianą podczas warsztatów tematyką.
Szkolenie pozwoli na rozszerzenie umiejętności i kompetencji w zakresie przepisów regulujących prawidłową i kompleksową realizację procesu inwestycyjnego oraz zastosowanie ich w praktyce.
Cel szkolenia

Celem szkolenia jest kompleksowe i praktyczne zapoznanie uczestników szkolenia z aktualnymi regulacjami prawnymi, dotyczącymi stosowania prawa budowlanego, procedur zamówień publicznych w zakresie oceny przygotowania do realizacji inwestycji budowlanych, uzyskiwania potrzebnych zatwierdzeń i pozwoleń, jako punktu wyjściowego do rozpoczęcia budowy. Kolejnym etapem szczegółowo zaprezentowanym podczas szkolenia, będzie proces realizacyjny, uwzględniający wymagania prawa budowlanego, przepisów o zamówieniach publicznych na roboty budowlane i problematyka odbiorów i rozliczenia końcowego. Uczestnicy szkolenia, zapoznają się, ze specyfika prowadzenia fazy przygotowawczej, wykonawczej oraz fazy zamknięcia i przekazania do eksploatacji budowlanego projektu inwestycyjnego, nauczą się definiować niezbędne zasoby dokumentacyjno projektowe, konieczne do pracy przy przygotowaniu i realizacji inwestycji. Wszystkie merytoryczne treści szkolenia, będą przekazywane uczestnikom w kontekście ich zawodowych zainteresowań i rozszerzane w przypadku dodatkowych pytań.
Korzyści dla uczestników

Uczestnicy szkolenia zdobędą praktyczną wiedzę na temat formalnoprawnych aspektów przygotowania inwestycji, poprzez zaprezentowanie analizy pojęciowej inwestycji (poznanie zasad przygotowania lub uzyskania, niezbędnych dokumentów, zgód i uzgodnień środowiskowych i innych w procesie inwestycyjnym). Omówione zostaną także i poparte studiami przypadków podstawowe pojęcia prawne, inżynierskie i ekonomiczne między innymi - decyzja pozwolenie na budowę, plany zagospodarowania, pojęcie zgody urbanistycznej, określania obszaru oddziaływania obiektu budowlanego, pozycji prawnej konserwatora zabytków w procesie budowlanym itd.
W trakcie szkolenia zostaną przedstawione najczęściej występujące błędy inwestorów i kierowników budowy, na które zwracają uwagę organy nadzoru budowlanego. Wiedza zdobyta na szkoleniu powinna pomóc uniknąć błędów popełnianych na etapie oceny właściwego przygotowania, monitorowania, realizacji i rozliczenia inwestycji.
Metodologia

Szkolenie stacjonarne


Metody pracy podczas szkolenia stacjonarnego:

Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

W zależności od terminu i lokalizacji, szkolenie jest realizowane przez jednego ze wskazanych trenerów.

Szkolenie on-line


Metody pracy podczas szkolenia on-line:
  • wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
  • szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
  • bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
  • pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
  • podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
  • otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
  • masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
  • otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Program szkolenia

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Bardzo istotnym celem dydaktycznym tego szkolenia jest przekazanie uczestnikom szkolenia informacji na temat roli, jaką oni pełnią w procesie inwestycyjnym oraz o ciążących na nich obowiązkach. Szkolenie pomoże im uniknąć częstych błędów popełnianych na etapie przygotowania, monitorowania, realizacji i rozliczenia końcowego inwestycji, jak również nauczy lepiej egzekwować odpowiedzialność pozostałych stron procesu (w szczególności Wykonawcy i inspektora nadzoru).

Program szkolenia przedstawia się następująco:

1. Ustawa Prawo Budowlane

a) Zakres stosowania ustawy Prawo Budowlane.
b) Podstawowe definicje:, co należy rozumieć poprzez: budowę, rozbudowę, nadbudowę, przebudowę, remont, modernizację oraz inne definicje z prawa budowlanego, na czym polegają charakterystyczne cechy obiektów zabytkowych w kontekście prawa budowlanego i innych przepisów.
c) Właściwości organów administracji publicznej w budownictwie i przepisy KPA w przygotowaniu i realizacji inwestycji.
d) Tytuł prawy do dysponowanie nieruchomością na cele budowlane:
• prawo własności,
• użytkowania wieczystego,
• instytucja zarządu,
• ograniczone prawa rzeczowe,
• stosunek zobowiązaniowy.
2. Przepisy planistyczne w realizacji inwestycji:
a) Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, jako prawo miejscowe,
b) Ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu: zawartość wniosku, przebieg postępowania
c) Lokalizacja inwestycji celu publicznego: procedura ustalania lokalizacji inwestycji celu publicznego: zawartość wniosku, przebieg postępowania,
3. Proces inwestycyjny budowlany:
a) Cel procesu
b) Etapy procesu:
• etap przedprojektowy (planowanie + przygotowanie inwestycji)
• projektowanie,
• realizacja,
• osiągniecie założonego celu.
c) Uczestnicy procesu budowlanego, ich obowiązki i prawa:
• inwestora,
• projektanta,
• kierownika budowy,
• inspektora nadzoru inwestorskiego.
4. Wstępne etapy procesu budowlanego - planowanie, przygotowanie i projektowanie
a) Aktualnie obowiązujące przepisy w zakresie:
• Budowy i robót budowlanych wymagających zgłoszenia,
• Budowy i robót nie wymagających pozwolenia ani zgłoszenia
• Wymagania szczególne dla budów i robót budowlanych realizowanych na zgłoszenie lub nie wymagających ani pozwolenia na budowę ani zgłoszenia,
• Procedura rozpatrywania zgłoszenia,
• Sprzeciw do zgłoszenia,
• Czy w przepisach Prawa budowlanego mamy do czynienia z milcząca zgodą, o której mowa w przepisach KPA
b) Decyzja o pozwoleniu na budowę:
• Obszar oddziaływania obiektu budowlanego i jego znaczenie w postępowaniu o pozwolenie na budowę,
• Dokumentacja niezbędna do pozwolenia na budowę w świetle:
• znowelizowanych przepisów prawa budowlanego,
• znowelizowanego rozporządzenia w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,
• znowelizowanych przepisów ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne.
• Pozwolenia i uzgodnienia wynikające z innych przepisów
• dotyczące ochrony przeciwpożarowej w znowelizowanych przepisach ustawy o ochronie przeciwpożarowej,
• dotyczące ochrony środowiska - kiedy obowiązek uzyskania decyzji środowiskowej,
• ochrona konserwatorska a inwestycja budowlana - uzgodnienia z konserwatorem zabytków - kiedy, jakie i kto występuję do konserwatora,
• prawo wodne w inwestycji budowlanej
• uzgodnienia z dostawcami mediów.
c) Procedura wydawania pozwolenia na budowę:
• zakres kompetencji urzędu przy analizie złożonych dokumentów do pozwolenia na budowę,
• braki w dokumentacji,
• kiedy odmowa wydania pozwolenia na budowę,
• Trwałość pozwolenia na budowę, czyli kiedy i dlaczego możemy je utracić i co w tym zakresie zmieniono w przepisach.
• Przeniesienie pozwolenia na budowę na innego inwestora w znowelizowanych przepisach prawa budowlanego.
5. Rozpoczęcie robót budowlanych.
a) Zgłoszenie rozpoczęcia robót budowlanych i wymagane dokumenty
b) Dziennik budowy w znowelizowanych przepisach.
c) Prace przygotowawcze:
• wytyczenie geodezyjne obiektów w terenie;
• wykonanie niwelacji terenu;
• zagospodarowanie terenu budowy wraz z budową tymczasowych obiektów;
• wykonanie przyłączy do sieci infrastruktury technicznej na potrzeby budowy.
d) Kierownik budowy i inspektor nadzoru - kiedy są wymagani i jakie są ich obowiązki i uprawnienia.
e) Plan BIOZ, tablica informacyjna i ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia.
f) Szczegółowe procedury wejścia na tereny prywatne w realizacji inwestycji.
g) Zmiany istotne, czyli kiedy będziemy mieli odczynienie z istotnym odstępstwem od zatwierdzonego projektu i innych warunków pozwolenia na budowę i jaka jest wówczas procedura postępowania.
6. Samowola budowlana i jej konsekwencje w znowelizowanych przepisach:
a) Budowa obiektów w warunkach samowoli budowlanej:
• opłata legalizacyjna i sposób jej wyliczania,
b) Wykonywanie robót budowlanych w warunkach samowoli:
• Wykonywanie robót budowlanych niezgodnie z przepisami.
• Konsekwencje istotnego odstąpienia od projektu budowlanego.
• Wykonywanie robót budowlanych pomimo ich wstrzymania.
c) Zmiany w zakresie; zasad umorzenia opłaty za samowolę i możliwość rozłożenia na raty.
d) Uproszczone postępowanie legalizacyjne - kiedy przysługuje i jakie dokumenty należy przygotować.
e) Zmiana sposobu użytkowania:
• tryb i warunki zmiany sposobu użytkowania oraz niezbędna dokumentacja,
• konsekwencje zmiany sposobu użytkowania bez zgłoszenia lub pomimo sprzeciwu.
7. Odbiory i oddanie obiektu do użytkowania: Formalne wymogi oddania obiektu do użytkowania:
a) Oddawanie zakończonej inwestycji do użytkowania - właściwość organów,
b) Zgłoszenie obiektu do użytkowania a pozwolenie na użytkowanie:
• wymagane dokumenty - dokumentacja powykonawcza
• stanowisko PSP i PIS,
• inwentaryzacja geodezyjna w znowelizowanych przepisach prawa geodezyjnego i kartograficznego
• zakres kontroli przy odbiorze do użytkowania,
• warunkowe pozwolenie na użytkowanie,
c) Nielegalne użytkowanie w znowelizowanych przepisach Prawa budowlanego.
8. Zamówienia publiczne w zakresie robót budowlanych w znowelizowanych przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) Procedura przygotowania SIWZ i wyłaniania Wykonawcy
b) Dialog techniczny sposoby, zasady i scenariusze
c) Zmiany w projekcie i w zakresie robót.
9. Jaki sposób realizacji inwestycji budowlanej przyjąć:
a) klasyczny
b) inwestorstwo zastępcze,
c) generalne wykonawstwo,
d) system pakietowy
e) FIDIC - zagadnienia wstępne.
• Cel i korzyści stosowania warunków FIDIC.
• Rodzaje procedur FIDIC
• Postanowienia kontraktowe FIDIC a prawo krajowe.
• Stosowanie procedury FIDIC w zamówieniach publicznych.
10. Regulacje ogólne umów o roboty budowlane.
a) Umowa o roboty budowlane w przepisach prawa.
b) Ramowa struktura umowy najczęściej popełniane błędy:
• Terminy i formy płatności. na co szczególnie uważać?
• Kary umowne sposoby taryfikacji kar i ich egzekwowanie.
• Rozwiązanie umowy.
• Rękojmia i gwarancja.
• Dochodzenie roszczeń i kwestie procesowe.
c) Procedura tworzenia umowy o roboty budowlane
d) Szczegółowe postanowienia w umowie o roboty budowlane dotyczące nadzoru i monitorowania przebiegu budowy:
• harmonogramy i ich rodzaje,
• raportowanie - po co i jak często - najczęstszej popełniane błędy,
• rada lub koordynata budowy.
e) Jaki sposób rozliczania się z wykonawcą wybrać:
• kosztorysowy,
• ryczałtowy
i czy można je stosować dla robót budowlanych realizowanych w procedurze zamówień publicznych.
11. Najczęściej popełniane błędy w procesie budowlanym
12. Dyskusja podsumowanie szkolenia.

W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.
Informacje organizacyjne

Szkolenie stacjonarne
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.
 
Szczegółowa agenda wydarzenia:
Dzień I :
Przyjazd do hotelu i zakwaterowanie uczestników (doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16.00).
Kolacja.
Czas wolny (basen, sauna, zwiedzanie okolicy).

Dzień II :
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 10.00-18.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
Czas wolny (basen, sauna, zwiedzanie okolicy).
Kolacja.

Dzień III :
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 09.00-17.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
Czas wolny (basen, sauna, zwiedzanie okolicy).
Kolacja.

Dzień IV :
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 09.00-17.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
Podsumowanie wydarzenia, wręczenie dyplomów Uczestnikom szkolenia, wyjazd z hotelu.
Szkolenie on-line

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć

  • szkolenie trwa 3 dni (łącznie 18h) i możesz w nim uczestniczyć z dowolnego miejsca dołączając do wirtualnego pokoju konferencyjnego wykorzystując urządzenie z dostępem do internetu
  • zajęcia odbywają się w godzinach 09.00-15.00 każdego dnia według harmonogramu:

Dzień I
Godz.09:00-10.30-szkolenie
Godz.10:30 -10.40 -przerwa
Godz. 10.40-12.00 -szkolenie
Godz.12.00-12.15 -przerwa
Godz.12:15-13.30 -szkolenie
Godz.13.30-13.40 -przerwa
Godz.13.40-15.00 -szkolenie
Dzień II
Godz.09:00-10.30-szkolenie
Godz.10:30 -10.40 -przerwa
Godz. 10.40-12.00 -szkolenie
Godz.12.00-12.15 -przerwa
Godz.12:15-13.30 -szkolenie
Godz.13.30-13.40 -przerwa
Godz.13.40-15.00 -szkolenie
Dzień III
Godz.09:00-10.30-szkolenie
Godz.10:30 -10.40 -przerwa
Godz. 10.40-12.00 -szkolenie
Godz.12.00-12.15 -przerwa
Godz.12:15-13.30 -szkolenie
Godz.13.30-13.40 -przerwa
Godz.13.40-15.00 -szkolenie

Dostęp do wirtualnego pokoju konferencyjnego zostanie przesłany na adres e-mail Uczestnika szkolenia na 7 dni przed terminem jego rozpoczęcia.

Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
Inwestycja

Szkolenie stacjonarne
2390.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Koszt uczestnictwa w szkoleniu obejmuje również:
  • 3 noclegi w Zakopanem w pokoju 2-osobowym (za dopłatą 490 zł możliwość rezerwacji pokoju 1-osobowego)
  • pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu
  • możliwość korzystania z atrakcji oferowanych przez hotel (basen, sauna)
  • dostęp do bezprzewodowego internetu na terenie całego Hotelu.
Dodatkowe informacje dotyczące warunków finansowych:
2090 zł netto  - udział w szkoleniu bez zakwaterowania (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat, przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad w każdym dniu szkolenia);
2390 zł netto  - udział w szkoleniu wraz z zakwaterowaniem w pokoju 2-osobowym  (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat,  pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu);
2880 zł netto  - udział w szkoleniu wraz z zakwaterowaniem w pokoju 1-osobowym  (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat,  pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu).
Szkolenie on-line
1940.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.
Zgłoszenie

Szkolenie stacjonarne

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a   następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).  

FORMULARZ ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE DOT. PODATKU VAT

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Szkolenie on-line

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu on-line prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a  następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl). 

FORMULARZ ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE DOT. PODATKU VAT

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Kontakt

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji  SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
alt

Godziny pracy biura:           Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 690 059 155
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług:  referencje

POLITYKA  RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.      
Uwagi

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.

Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

10-12 października | Poznań i Online
19-21 października | Warszawa i Online
26-28 października | Gdańsk i Online

Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

17-18 października | Kraków i Online
28-29 listopada | Warszawa i Online
17-18 grudnia | Wrocław i Online


Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

17-18 października | Poznań i Online
17-18 października | Warszawa i Online
17-18 listopada | Gdańsk i Online


Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

17-18 października | Kraków i Online
14-15 listopada | Warszawa i Online
01-02 grudnia | Warszawa i Online




Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

17-18 października | Wrocław i Kraków i Online
17-18 listopada Poznań i Online
01-02 grudnia Gdańsk i Online

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2022 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk
Zamów Voucher
na szkolenie
Zadaj pytanie
w sprawie szkolenia
Szkolenia online
terminy webinarów
Porady prawne
już od 100 zł
KFS
szkolenia dofinansowane
Szkolenia w języku angielskim