Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
Organizacja szkoleń Semper Szkolenia Szkolenia zarządzanie zespołem Psychologia Menedżera w profesjonalnym zarządzaniu zespołem i podnoszeniu efektywności organizacji - 3-dniowe warsztaty praktyczne i symulacje z kamerą video w Zakopanem (z zakwaterowaniem)

Psychologia Menedżera w profesjonalnym zarządzaniu zespołem i podnoszeniu efektywności organizacji - 3-dniowe warsztaty praktyczne i symulacje z kamerą video w Zakopanem (z zakwaterowaniem)


Nie znalazłeś odpowiedniego terminu, miasta i masz do przeszkolenia minimum 4 pracowników?

Zamów wycenę szkolenia zamkniętego
Zobacz więcej:

Opis szkolenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu: Psychologia Menedżera w profesjonalnym zarządzaniu zespołem i podnoszeniu efektywności organizacji - 3-dniowe warsztaty praktyczne i symulacje z kamerą video w Zakopanem (z zakwaterowaniem).

Szkolenia w Zakopanem organizujemy w następujących obiektach:

Miejsce szkolenia: Hotel ***Mercure ul. Szymaszkowa, 34-500 Zakopane
możliwość korzystania z atrakcji oferowanych przez hotel:
-basen
-sauna
-fitness
dostęp do bezprzewodowego internetu na terenie całego Hotelu.

mercure3.jpgmercure.JPGmercure5.jpgmercure1.jpg

Miejsce szkolenia: Grand Hotel ****Stamary ul. T. Kościuszki 19, 34-500 Zakopane 
W dwupoziomowym Wellness & SPA (600m2) Uczestnicy w ramach szkolenia mogą korzystać z:
-basenu z podwodnym systemem hydroterapii
-kameralnego jacuzzi
-sauny fińskiej, łaźni parowej i kabiny na podczerwień
-siłowni
dostęp do bezprzewodowego internetu na terenie całego Hotelu
bezpłatny parking.
1346666350012.jpg25_0.jpg1168687947.jpg

*W szczególnych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany hotelu, w którym odbędzie się szkolenie, na hotel o takim samym lub wyższym standardzie i nie stanowi to zmiany warunków umowy.

Grupa docelowa

Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla:
  • kadry zarządzającej,
  • specjalistów HR,
  • menedżerów,
  • liderów i team liderów,
  • właścicieli firm
  • oraz dla wszystkich tych, których praca polega na zarządzaniu zespołem i którzy chcą to robić według najnowszych metod i w oparciu o najskuteczniejsze praktyki.
Cel szkolenia

•Poznanie sposobów nowatorskiego, skutecznego motywowania pracowników.
•Rozwijanie umiejętności rozpoznania symptomów konfliktu miedzy pracownikami oraz efektywnych sposobów kierowania konfliktem.
•Doskonalenie sposobów uczenia podwładnych odpowiedzialności za podejmowane decyzje i działania.
•Zapoznanie z procesem celowego i skutecznego delegowania zadań i uprawnień podwładnym.
•Wzmocnienie uczestników w zakresie radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w komunikowaniu się.
•Przygotowanie się do oceny pracownika – rozmowa oceniająca.
•Poznanie sposobów redukcji stresu i wypalenia zawodowego.
•Usprawnienie komunikowania się i wykorzystania kanałów komunikacyjnych.
Korzyści dla uczestników

Podczas szkolenia wspólnie odpowiemy na pytania:
• Jak skutecznie rozwiązywać i zarządzać konfliktem?
• Jak komunikować się z podwładnymi?
• Jak budować swoją wiarygodność w oczach pracowników?
• Jak się komunikować aby się skutecznie porozumiewać?
• Jak radzić sobie z konfliktem na tle zamian?
• Jak kierować konfliktem w zespole?
• Jak radzić sobie z barierami komunikacyjnymi u podwładnych?
• Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w komunikacji?
• Jak przekonywać podwładnych do podejmowania działań i inicjatyw na rzecz rezultatu?
• W jaki sposób motywować (inspirować) podwładnych?
• Jak sprawiedliwie oceniać pracowników?
• Jak radzić sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym?

Warsztat dla kadry menedżerskiej ma na celu dobre przygotowanie do pełnienia funkcji kierowniczych z wykorzystaniem poznanych podczas szkolenia metod, instrumentów i technik oddziaływana na pracowników. Opracowane ćwiczenia, gry i symulacje pozwolą Uczestnikom na podniesienie skuteczności wpływania na podwładnych i lepsze wykorzystanie ich potencjału.
Użycie kamery umożliwi przeanalizowanie na bieżąco stosowanych metod i otrzymanie konstruktywnej informacji zwrotnej na temat swoich mocnych stron i obszarów rozwojowych.
Metodologia

Trenerzy

dr inż. Martin Daliga
Zobacz specjalizację trenerską
Zygmunt Dolata
Zobacz specjalizację trenerską
Program szkolenia

|Program szkolenia jest własnością intelektualną SEMPER i przetwarzanie go dla celów komercyjnych bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.|

I. Rozpoczęcie szkolenia
1. Przedstawienie się
2. Temat i zagadnienia
3. Logistyka
4. Agenda
5. Zasady, metody pracy i i przebieg szkolenia
6. Ćwiczenie wstępne

II. Zrządzanie konfliktem
1. Dwuetapowa gra „Ssaki” – Omówienie: konflikt, przyczyny konfliktu, dynamika konfliktu – nagrywanie i odtwarzanie Uczestników podczas pracy szkoleniowej
2. Czym jest, a czym nie jest konflikt
3. Efekty konfliktu –pozytywne, negatywne
4. Koło konfliktu
5. Przyczyny konfliktów w pracy
6. Góra konfliktowa
7. Schemat dynamiki konfliktu
8. Kierowanie konfliktem
9. Zasady postepowania przy rozwiązywaniu konfliktu
10. Ćwiczenie: procedury z mediowania pracownikami i rozwiązywania konfliktów – nagrywanie i odtwarzanie Uczestników podczas pracy w ćwiczeniu – informacja zwrotna

III. Techniki komunikacji i perswazji
1. Ćwiczenie – pozytywny odbiór informacji
2. Potrzeba rzetelnej informacji – jak, kiedy, z kim- procedura przekazania komunikatu
3. Budowanie osobistej wiarygodności
4. Test na stosowanie perswazji – trening zastosowania technik perswazyjnych
5. Test kompetencji – wywieranie wpływu na ludzi
6. Prawa perswazji i wpływu
7. Magiczna siła wpływu
8. Sztuka sugestii
9. Gra zespołowa mistrz perswazji
10. Jak zostać mistrzem perswazji?

IV. Komunikacja i przekonywanie pracowników
1. Sztuka odmawiania
2. Przekonywanie pracowników- techniki
3. Ćwiczenie – procedura przekonywania

V. Ocena pracowników
1. Gra „Liczby” – praca z kamerą, analiza i informacje zwrotne dla Uczetników
2. Gra „Anioł-Diabeł” – argumenty za ocenianiem, argumenty przeciw ocenianiu
3. Cele oceniania
4. Rozmowa oceniająca, a rozmowa coachingowa
5. Samoocena
6. Kryteria oceny pracownika
7. Procedura oceniania

VI. Motywacja i automotywacja
1. Sposoby motywowania, a koszty motywacji
2. Klasyfikacja działań motywacyjnych według kosztu i wpływu
3. Motywowanie finansowe i pozafinansowe
4. Nowatorskie sposoby motywowania
5. Test – co Cię motywuje?
6. Jak rodzi się motywacja u pracowników?
7. Motywatory i czynniki motywujące
8. Poziom motywacji, a trudność zadania
9. Techniki pobudzania motywacji

VII. Stres i wypalenie zawodowe
1. Stres – walczyć, przeciwdziałać czy właściwie kierować?
2. Ćwiczenie – moje indywidualne stresory
3. Przyczyny i objawy stresu
4. Ćwiczenie – wpływ stresu na Twoje życie?
5. Próg wrażliwości na stres
6. Procedura zachowania w sytuacji kryzysowej – kierowanie stresem
7. Ćwiczenia relaksacyjne
8. Zmiana sposobu postrzegania

VIII. Skuteczna komunikacja interpersonalna z pracownikami
1. Techniki komunikacyjne
2. Komunikacja werbalna i pozawerbalna
3. Bariery komunikacyjne i radzenie sobie z nimi
4. „Burzenie mostów”
5. „Stawianie pod ścianą”
6. Przeciwdziałanie barierom komunikacyjnym
7. Nieefektywne nawyki komunikacyjne
8. Trudni rozmówcy, trudne sytuacje komunikacyjne

IX. Porozumiewanie się w zespole
1. Zebrania i spotkania
2. Spotkania nieformalne
3. Dyskusje
4. Wspólne rozwiązywanie problemów
5. Szkolenia
6. Prezentacje

X. Zakończenie szkolenia
1. Podsumowanie
2. Ćwiczenie z piłeczką
3. Zadanie wdrożeniowe
4. Wręczenie Certyfikatów
5. Pożegnanie Trenera z Uczestnikami.
Informacje organizacyjne

Inwestycja

Zgłoszenie

Kontakt

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji  SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
alt

Godziny pracy biura:           Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 690 059 155
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług:  referencje

POLITYKA  RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.      
Uwagi

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.


ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

26-28 lutego | Warszawa, Wrocław lub Online
20-22 marca | Kraków, Poznań lub Online
24-26 kwietnia | Warszawa, Gdańsk lub Online
Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

19-20 lutego | Warszawa lub Online
18-19 marca | Kraków, Poznań lub Online
25-26 kwietnia | Wrocław lub Online
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

26-27 lutego | Wrocław, Gdańsk, Olsztyn lub Online
21-22 marca | Warszawa, Poznań, Kraków lub Online
22-23 kwietnia | Gdańsk, Wrocław lub Online
Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.

29 lutego - 01 marca | Warszawa, Kraków lub Online
18-19 marca | Gdańsk, Wrocław lub Online
25-26 kwietnia | Warszawa lub Online

Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem. Elektronizacja zamówień publicznych i nowa ustawa PZP. (Noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

16 kwietnia do 19 kwietnia 2024| Zakopane lub Online
11 czerwca do 14 czerwca 2024 | Zakopane lub Online
27 sierpnia do 30 sierpnia 2024 | Zakopane lub Online
Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

22-23 lutego | Kraków, Poznań lub Online
18-19 marca | Warszawa, Wrocław lub Online
18-19 kwietnia | Gdańsk lub Online
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2024 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk