Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
NEWSLETTER

Zapisz się
Organizacja szkoleń Semper Blog „Największa satysfakcja następuje zawsze, gdy nasza oferta szkolenia dedykowanego zostanie wybrana (...)”

„Największa satysfakcja następuje zawsze, gdy nasza oferta szkolenia dedykowanego zostanie wybrana (...)”

„Największa satysfakcja następuje zawsze, gdy nasza oferta szkolenia dedykowanego zostanie wybrana (...)”

Ten wywiad będzie nietypowy, ponieważ rozmawiamy z osobą, odpowiedzialną za to, by nasi eksperci mieli kogo szkolić. Pan Łukasz Czarnecki to Manager ds. projektów dedykowanych i to od niego, w dużej mierze, zależy powodzenie SEMPER. Pan Łukasz opowiedział nam o swojej pracy i o tym, dlaczego prawidłowa komunikacja to, według niego, klucz do sukcesu każdego zespołu.

W jaki sposób znalazł się Pan w SEMPER i rozpoczął karierę szkoleniowca?

- Moje stanowisko w firmie Semper to Manager ds. projektów dedykowanych. Nie jestem szkoleniowcem i nie prowadzę zajęć, ale moja praca jest ściśle związana z organizacją tego typu przedsięwzięć.

Do zespołu Semper dołączyłem wiosną 2014 roku. W tamtym czasie pracowałem 6 lat na stanowisku kierowniczym w salonie znanej sieci komórkowej. Po tak długim czasie już wiedziałem, że nie jest to zajęcie dla mnie. Poczułem, że potrzebuje zmiany, nowego wyzwania. Przeglądałem oferty i jedna zwróciła moją uwagę. Była to oferta pracy w firmie szkoleniowej SEMPER. Postanowiłem spróbować swoich sił i mimo ogromnej konkurencji - udało się. Dostałem tę pracę!

Jakiego typu szkoleniami się Pan zajmuje?

- Jak już wspomniałem, nie prowadzę szkoleń/wykładów w tradycyjnym rozumieniu. Zajmuje się bardziej tym, by nasi wykładowcy mieli do kogo mówić. Moja praca w głównej mierze opiera się na przygotowaniu ofert dla naszych klientów, którzy mogą być zainteresowani organizacją dedykowanych szkoleń. Nie ma jednego głównego typu lub tematu. Obszar zagadnień jest dość szeroki. Zazwyczaj jednak chodzi o zamówienia publiczne, prawo budowlane, kodeks postępowania administracyjnego, zarządzanie projektami i koordynację projektów unijnych oraz doskonalenie umiejętności miękkich.

Jak wpływa na Pana praca z kluczowymi klientami? Jest bardziej stresująca czy mobilizująca?

- Bardziej mobilizuje, niż stresuje. Konkurencja wśród firm szkoleniowych jest bardzo duża i gdy oferta, którą przygotowałem, zostaje wybrana, czuję ogromną satysfakcję. Daje mi to motywację do dalszej pracy i jeszcze większych starań.

Czy szkolenia dedykowane mogą wpłynąć na efekty osiągane przez zespół?

- W moim przekonaniu dają efekt i to bardzo duży. Przygotowują zespół do zmian. Są skuteczną metodą podnoszenia kompetencji w obszarze danego tematu. Dzięki nim zmniejsza się naturalny strach i opór przed zmianą przepisów, reorganizacją, czy wprowadzaniem nowych standardów pracy w organizacji.

Co daje Panu w pracy największą satysfakcję?

- Największa satysfakcja następuje zawsze, gdy nasza oferta szkolenia dedykowanego zostanie wybrana. Daje to poczucie, że w pełni wykorzystałem swoją wiedzę i umiejętności do przekonania klienta do siebie. I oczywiście bardzo cieszę się z kontaktów z Klientami, którzy od wielu lat korzystają z usług SEMPER i przygotowuję dla nich kolejne projekty szkoleniowe.

Jaką radę dałby Pan osobie, która właśnie zaczyna karierę w branży szkoleniowej?

- Aby nie załamywać się po pierwszych niepowodzeniach. Najważniejsze są momenty, które kończą się upragnionym rezultatem. Realizacja szkoleń dla prestiżowych Firm i Instytucji publicznych daje ogromną satysfakcję.

Jak ważna dla pracy zespołu jest dobra komunikacja?

- Komunikacja jest kluczowa. Bez niej nic by się nie osiągnęło. Komunikacja ważna jest nie tylko w pracy z klientem, ale również z zespołem. Ma wpływ na wszelkie nasze działania. Brak komunikacji powoduje zmniejszenie możliwości gromadzenia najistotniejszych informacji, które pozwalają, by praca była łatwiejsza i efektywniejsza.

Czy spotyka się Pan w swojej pracy z rutyną? Jeżeli tak, to w jaki sposób Pan sobie z nią radzi?

- Z całą pewnością w mojej pracy nie ma rutyny. Moje zajęcia regularnie ulegają modyfikacji, przez co nie mam poczucia ciągłego wykonywania tych samych czynności. Każdego Klienta traktuję indywidualnie więc każdy nowy kontakt, czy kontrakt to nowe i ciekawe wyzwanie.



Polecane artykuły

Negocjacje win-win – charakterystyka, metody i zalety

Współczesny rynek wymaga od przedsiębiorców nie tylko elastyczności, ale również umiejętności komunikacyjnych. Kluczem do sukcesu często okazują się negocjacje win-win, które skupiają...
Pomoc de minimis – co to jest i komu przysługuje?

Pomoc de minimis stanowi specjalny rodzaj dofinansowania publicznego w Unii Europejskiej, dostosowanego do potrzeb przedsiębiorstw, które nie chcą zakłócać konkurencji wewnątrzwspólnotowej....
Metodyki zarządzania projektem – rodzaje i najważniejsze różnice

Firmy dostrzegające potencjał drzemiący we właściwym zarządzaniu realizowanymi przedsięwzięciami mają do wyboru różne metody zarządzania projektami. Które metodyki zarządzania projektem...

ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

24-26 kwietnia | Warszawa, Gdańsk lub Online
20-22 maja | Kraków, Poznań lub Online
10-12 czerwca | Warszawa, Wrocław lub Online
Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

25-26 kwietnia | Wrocław lub Online
23-24 maja | Warszawa, Gdańsk lub Online
13-14 czerwca | Kraków, Poznań lub Online
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

22-23 kwietnia | Gdańsk, Wrocław lub Online
27-28 maja | Warszawa, Kraków lub Online
17-18 czerwca | Gdańsk, Poznań lub Online
Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

29-30 kwietnia | Kraków lub Online
27-28 maja | Warszawa lub Online
17-18 czerwca | Wrocław lub Online
Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.

25-26 kwietnia | Warszawa lub Online
27-28 maja | Kraków lub Online
17-18 czerwca | Poznań, Wrocław lub Online
Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem. Elektronizacja zamówień publicznych i nowa ustawa PZP. (Noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

11 czerwca do 14 czerwca 2024 | Zakopane lub Online
27 sierpnia do 30 sierpnia 2024 | Zakopane lub Online
08 października do 11 października | Zakopane lub Online
Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

18-19 kwietnia | Gdańsk lub Online
20-21 maja | Kraków lub Online
24-25 czerwca | Warszawa lub Online
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2024 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk
Zamów Voucher
na szkolenie
KFS
szkolenia dofinansowane
BUR
Baza Usług Rozwojowych
Szkolenia online
terminy webinarów
Zadaj pytanie
w sprawie szkolenia
Szkolenia w języku angielskim
Porady prawne
już od 100 zł