Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
Niniejszym informujemy, że szkolenia stacjonarne organizujemy z zachowaniem wszystkich środków bezpieczeństwa, ale ostateczna decyzja o realizacji poszczególnych terminów zostanie podjęta na podstawie liczby zgłoszonych uczestników.

Jako alternatywę realizujemy szkolenia w formie online.
Zapytaj o szczegóły: info@szkolenia-semper.pl 508 393 926
KALENDARZ SZKOLEŃ
Organizacja szkoleń Semper Artykuły Czynniki gwarantujące efektywne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych.

Czynniki gwarantujące efektywne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych.

Czynniki gwarantujące efektywne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych.
W dzisiejszych czasach kontakt telefoniczny z klientami jest niezwykle popularnym narzędziem, jednak jego efektywność często pozostawia wiele do życzenia. Wszyscy narzekamy na długi czas oczekiwania na rozmowę, bezosobowe traktowanie, czy na brak rzetelnych odpowiedzi na zadawane pytania. Ze względu na rosnące wymagania pracownicy zajmujący się bezpośrednim kontaktem muszą wykazywać się rzetelnością, szybkością działania i profesjonalizmem. Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta poprzez call center to klucz to optymalizacji kosztów, budowania jakości obsługi, maksymalizacji sprzedaży i jej skuteczności. Aby praca konsultantów była możliwie optymalna niezbędne jest skuteczne i przemyślane zarządzanie nimi. Bez sprawdzonych i przemyślanych schematów, klucza do doskonalenia procesu obsługi klienta, skuteczne zarządzanie staje się niemożliwe. Dla menadżera zarządzającego call center jest to ciągła walka o efektywność, stabilność i jakość. Największym problemem dzisiejszych call center oraz przyczyną ich małej efektywności i produktywności jest brak umiejętnego zarządzania zasobami ludzkimi. Oddzielenie się kadry zarządzającej od ludzi, zatracenie w szablonowych procedurach, nie zważanie na atmosferę pracy, motywację i potrzeby pracowników są jednymi z najczęściej popełnianych błędów.

Istotnymi czynnikami przy zarządzaniu konsultantami telefonicznymi jest:
• Ich odpowiedni dobór,
• Nacisk na ciągły rozwój kwalifikacji pracowników, jakości obsługi i profesjonalizacji pracy,
• Dostarczanie narzędzi do skutecznej realizacji zadań,
• Stosowanie skutecznych systemów motywacyjnych,
• Szybkość podejmowania decyzji i umiejętność modelowania pracy konsultantów,
• Właściwe definiowanie celów call center,
• Badanie wskaźników realizacji zadań i wytycznych, w tym stopnia zadowolenia klienta i skuteczności kontaktu z nim.

Skuteczny i sprawnie działający zespół konsultantów telefonicznych nie jest w stanie funkcjonować bez sprawnego i wyszkolonego menadżera świadomie zarządzającego grupą, świadomego potencjału ludzkiego jaki posiada, rozwiązań które chce wprowadzić i celów które chce zrealizować. Dlatego profesjonalne call center zawsze dba o dobrze wyszkoloną i sprawną kadrę menadżerską.
[red. E. Filipiak]


Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

10-12 października | Poznań i Online
19-21 października | Warszawa i Online
26-28 października | Gdańsk i Online

Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

17-18 października | Kraków i Online
28-29 listopada | Warszawa i Online
17-18 grudnia | Wrocław i Online


Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

17-18 października | Poznań i Online
17-18 października | Warszawa i Online
17-18 listopada | Gdańsk i Online


Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

17-18 października | Kraków i Online
14-15 listopada | Warszawa i Online
01-02 grudnia | Warszawa i Online




Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

17-18 października | Wrocław i Kraków i Online
17-18 listopada Poznań i Online
01-02 grudnia Gdańsk i Online

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2022 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk
Zamów Voucher
na szkolenie
Zadaj pytanie
w sprawie szkolenia
Szkolenia online
terminy webinarów
Porady prawne
już od 100 zł
KFS
szkolenia dofinansowane
Szkolenia w języku angielskim