Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
NEWSLETTER

Zapisz się
Organizacja szkoleń Semper Artykuły Czynniki gwarantujące efektywne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych.

Czynniki gwarantujące efektywne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych.

Czynniki gwarantujące efektywne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych.
W dzisiejszych czasach kontakt telefoniczny z klientami jest niezwykle popularnym narzędziem, jednak jego efektywność często pozostawia wiele do życzenia. Wszyscy narzekamy na długi czas oczekiwania na rozmowę, bezosobowe traktowanie, czy na brak rzetelnych odpowiedzi na zadawane pytania. Ze względu na rosnące wymagania pracownicy zajmujący się bezpośrednim kontaktem muszą wykazywać się rzetelnością, szybkością działania i profesjonalizmem. Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta poprzez call center to klucz to optymalizacji kosztów, budowania jakości obsługi, maksymalizacji sprzedaży i jej skuteczności. Aby praca konsultantów była możliwie optymalna niezbędne jest skuteczne i przemyślane zarządzanie nimi. Bez sprawdzonych i przemyślanych schematów, klucza do doskonalenia procesu obsługi klienta, skuteczne zarządzanie staje się niemożliwe. Dla menadżera zarządzającego call center jest to ciągła walka o efektywność, stabilność i jakość. Największym problemem dzisiejszych call center oraz przyczyną ich małej efektywności i produktywności jest brak umiejętnego zarządzania zasobami ludzkimi. Oddzielenie się kadry zarządzającej od ludzi, zatracenie w szablonowych procedurach, nie zważanie na atmosferę pracy, motywację i potrzeby pracowników są jednymi z najczęściej popełnianych błędów.

Istotnymi czynnikami przy zarządzaniu konsultantami telefonicznymi jest:
• Ich odpowiedni dobór,
• Nacisk na ciągły rozwój kwalifikacji pracowników, jakości obsługi i profesjonalizacji pracy,
• Dostarczanie narzędzi do skutecznej realizacji zadań,
• Stosowanie skutecznych systemów motywacyjnych,
• Szybkość podejmowania decyzji i umiejętność modelowania pracy konsultantów,
• Właściwe definiowanie celów call center,
• Badanie wskaźników realizacji zadań i wytycznych, w tym stopnia zadowolenia klienta i skuteczności kontaktu z nim.

Skuteczny i sprawnie działający zespół konsultantów telefonicznych nie jest w stanie funkcjonować bez sprawnego i wyszkolonego menadżera świadomie zarządzającego grupą, świadomego potencjału ludzkiego jaki posiada, rozwiązań które chce wprowadzić i celów które chce zrealizować. Dlatego profesjonalne call center zawsze dba o dobrze wyszkoloną i sprawną kadrę menadżerską.
[red. E. Filipiak]



ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI i KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM - od działań indywidualnych do zespołowych-2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne i symulacje.

08-09 lipca | Kraków lub Online
19-20 sierpnia | Poznań lub Online
23-24 września | Gdańsk lub Warszawa
Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

08-10 lipca | Poznań, Kraków lub Online
28-30 sierpnia | Gdańsk, Wrocław lub Online
25-27 września | Warszawa, Kraków lub Wrocław
Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

01-02 lipca | Warszawa, Wrocław lub Online
26-27 sierpnia | Gdańsk, Poznań lub Online
30 września - 01 października | Warszawa, Kraków lub Online
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

11-12 lipca | Warszawa, Kraków lub Online
26-27 sierpnia | Poznań, Wrocław lub Online
26-27 września | Warszawa, Gdańsk, Kraków lub Online
Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

08-09 lipca | Gdańsk lub Online
22-23 sierpnia | Poznań lub Online
19-20 września | Kraków lub Online
Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.

04-05 lipca | Gdańsk, Warszawa lub Online
26-27 sierpnia | Kraków lub Online
23-24 września | Warszawa lub Online
Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem. Elektronizacja zamówień publicznych i nowa ustawa PZP. (Noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

27 sierpnia do 30 sierpnia 2024 | Zakopane lub Online
08 października do 11 października | Zakopane lub Online
03 grudnia do 06 grudnia | Zakopane lub Online
Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

24-25 czerwca | Warszawa lub Online
11-12 lipca | Poznań lub Online
26-27 sierpnia | Wrocław lub Online
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2024 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk
Zamów Voucher
na szkolenie
KFS
szkolenia dofinansowane
BUR
Baza Usług Rozwojowych
Szkolenia online
terminy webinarów
Zadaj pytanie
w sprawie szkolenia
Szkolenia w języku angielskim
Porady prawne
już od 100 zł