Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
NEWSLETTER

Zapisz się
Organizacja szkoleń Semper Artykuły Nowe standardy w pracy profesjonalnej sekretarki.

Nowe standardy w pracy profesjonalnej sekretarki.

Nowe standardy w pracy profesjonalnej sekretarki.
Sprawnie, dobrze zarządzany sekretariat lub recepcja to warunek niezbędny na drodze do profesjonalnej, dobrze prosperującej firmy/instytucji. Miejsce tyle samo istotne w kontekście istnienia organizacji, co często niedoceniane i mało poważane. Funkcje asystentki, sekretarki i recepcjonistki nie przynoszą wielkiego splendoru, są najczęściej traktowane jako jedynie konieczny szczebel do pokonania na drodze kariery. Wrażenia, jakie wynosimy w czasie pierwszej styczności z organizacją, rzutują bardzo na pomyślność dalszej współpracy.

Często nie zdajemy sobie sprawy o tym, jakie konsekwencje mogą nieść ze sobą najdrobniejsze uchybienia, pomyłki na skutek nieprofesjonalnie dziającego sekretariatu. Sekretariat to miejsce szczególne, uchodzące za serce przedsiębiorstwa, przez które przepływa większość informacji. Niezwykle ważny jest właśnie wysoki poziom obsługi przepływu informacji. Szybkość, sprawność i efektywność w procesie obiegu informacji stanowią fundamenty podejmowania decyzji wewnątrz organizacji. Poziom zarządzania firmą zależy w dużej mierze od od jakości i ilości decyzji.

Jakie więc cechy powinny charakteryzować profesjonalną sekretarkę/asystentkę oraz jakie obowiązki wynikają z pełnienia tych funkcji? Głównym zadaniem sekretarki jest pomoc administracyjna oraz jak najbardziej rzeczowe wsparcie szefa w codziennych obowiązkach. Owocne współdziałanie na linii szef-sekretarka przełoży się z pewnością na wymierne efekty.

Profesjonalną sekretarkę muszą cechować nieprzeciętne kompetencje w zakresie komunikacji. Co składa się na sprawną komunikację w sekretariacie organizacji? Precyzja, elastyczność działań oraz cecha, którą zwykło się obecnie nazywać flexibel. Niezwykle pomocny atrybut w pracy sekretarki/asystentki stanowi dobra organizacja pracy. Na pierwszy plan w tym aspekcie wyłania się umiejętność ustalenia priorytetów spraw do załatwienia z zachowaniem terminowości ale także hierarchii ważności.

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER pragnie zaproponować cykl warsztatów, których celem jest właśnie maksymalne usprawnienie pracy sekretariatu oraz uczynienie pracy sekretarki jeszcze bardziej profesjonalną. Szkolenie w formie warsztatów, pozwoli rozwinąć Uczestnikom praktyczne umiejętności, wymienić poglądy i spostrzeżenia, oraz przećwiczyć zachowania, które są pożądane na danym stanowisku.

Szczegółowy terminarz szkolenia Profesjonalna sekretarka/asystentka - 2-dniowe efektywne warsztaty praktyczne, które pozwoli Państwu na poznanie najnowszych standardów pracy sekretarek i asystentek znajdą Państwo tutaj: HARMONOGRAM SZKOLEŃ


[red. Michał Piszczyk]




ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

10-12 czerwca | Warszawa, Wrocław lub Online
08-10 lipca | Poznań, Kraków lub Online
28-30 sierpnia | Gdańsk, Wrocław lub Online
Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

13-14 czerwca | Kraków, Poznań lub Online
01-02 lipca | Warszawa, Wrocław lub Online
26-27 sierpnia | Gdańsk, Poznań lub Online
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

27-28 maja | Warszawa, Kraków lub Online
17-18 czerwca | Gdańsk, Poznań lub Online
11-12 lipca | Warszawa, Kraków lub Online
Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

27-28 maja | Warszawa lub Online
17-18 czerwca | Wrocław lub Online
08-09 lipca | Gdańsk lub Online
Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.

27-28 maja | Kraków lub Online
17-18 czerwca | Poznań, Wrocław lub Online
04-05 lipca | Gdańsk, Warszawa lub Online
Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem. Elektronizacja zamówień publicznych i nowa ustawa PZP. (Noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

11 czerwca do 14 czerwca 2024 | Zakopane lub Online
27 sierpnia do 30 sierpnia 2024 | Zakopane lub Online
08 października do 11 października | Zakopane lub Online
Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

20-21 maja | Kraków lub Online
24-25 czerwca | Warszawa lub Online
11-12 lipca | Poznań lub Online
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2024 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk
Zamów Voucher
na szkolenie
KFS
szkolenia dofinansowane
BUR
Baza Usług Rozwojowych
Szkolenia online
terminy webinarów
Zadaj pytanie
w sprawie szkolenia
Szkolenia w języku angielskim
Porady prawne
już od 100 zł