Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
NEWSLETTER

Zapisz się
Organizacja szkoleń Semper Artykuły Cechy efektywnego konsultanta/telemarketera.

Cechy efektywnego konsultanta/telemarketera.

Cechy efektywnego konsultanta/telemarketera.
Telemarketing w świecie biznesu jest obecnie jednym z popularniejszych kanałów komunikacji z klientami. Powszechnie wiadomo, że o efektywności realizacji celów sprzedażowych decyduje świadomość konsultantów, a precyzja celów o poziomie prowadzonych rozmów.
Idealny telemarketer to ten, który potrafi uważnie słuchać i rozpoznawać potrzeby swojego rozmówcy. Jest zawsze opanowany, cierpliwy oraz potrafi dać swojemu rozmówcy to, czego on naprawdę potrzebuje. Największą wartością telemarketera jest jego głos jak również umiejętność profesjonalnego posługiwania się nim w zakresie:
-akcentowania odpowiednich fraz i słów,
-posługiwania się językiem korzyści,
-dopasowania tempa mówienia do rozmówcy.
-regulowania oddechu podczas mówienia.
Każda potencjalny klient jest inny i dlatego dobry konsultant powinien mieć zdolność szybkiego rozpoznawania jego oczekiwań i potrzeb. Uważne słuchanie i szybkie reagowanie na uzyskane podczas rozmowy informacje to połowa sukcesu pracy dobrego telemarketera.

Rozpoczęcie rozmowy powinno być efektywne czyli takie, które zaciekawi Klienta i odróżni konwersację od wielu innych rozmów. Należy pokazać, że jest się wiarygodnym partnerem do rozmowy i zastosować profesjonalne powitanie, czyli przedstawienie siebie jak i również firmy z której się dzwoni. Rozmówca powinien odnieść wrażenie, że traktujemy rozmowę z nim bardzo indywidualnie, a nie jest to kolejny telefon w ciągu dnia naszej pracy. Dobry konsultant każdą rozmowę traktuje unikalnie, profesjonalnie i jako nowe doświadczenie.

Konsultant/telemarketer powinien również pamiętać, by zawsze być miłym bez względu na to jaki będzie przebieg rozmowy. Nawet jeżeli zaistnieje taka sytuacja nie możemy powiedzieć Klientowi, że nie ma racji, czy też, że nie szanujemy jego zdania.

Kluczowe umiejętności profesjonalnego konsultanta/telemarketera to:
  • Umiejętność słuchania rozmówcy.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Umiejętne korzystanie z terminarza i pamięć o kolejnych kontaktach z klientami.
  • Sondowanie klienta i budowanie relacji długofalowych.
  • Techniki wywierania wpływu w rozmowie telefonicznej.
  • Język korzyści- rozmowa o produkcie.
Serdecznie zapraszamy do doskonalenia powyższych umiejętności i udziału w najbliższych warsztatach:

Telemarketing- sprzedaż produktów i usług przez telefon - czyli jak skutecznie zwiększyć zyski i zdobyć nowych klientów.

Miejsce Data rozpoczęcia Data zakończenia Liczba dni Liczba godzin
Poznań 2012-03-29 2012-03-30 2 16
Warszawa 2012-05-28 2012-05-29 2 16

Szczegóły dotyczące programu szkolenia i kwestii organizacyjnych: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/details/telemarketing-sprzedaz-produktow-i-uslug-przez-telefon-czyli-jak-skutecznie-zwiekszyc-zyski-i-zdobyc-nowych-klientow,149.html

Zapraszamy :)



ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI i KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM - od działań indywidualnych do zespołowych-2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne i symulacje.

30-31 października | Kraków, Poznań lub Online
28-29 listopada | Warszawa, Katowice lub Online
09-10 grudnia | Wrocław, Gdańsk lub Online
Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

21-23 października | Wrocław lub Online
06-08 listopada | Gdańsk, Katowice lub Online
09-11 grudnia | Wrocław, Kraków lub Online
Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

30-31 października | Wrocław, Gdańsk lub Online
28-29 listopada | Kraków, Poznań lub Online
12-13 grudnia | Warszawa, Katowice lub Online
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

28-29 października | Poznań, Wrocław lub Online
30-31 października | Warszawa lub Online
25-26 listopada | Gdańsk, Warszawa lub Online
05-06 grudnia | Poznań, Katowice lub Online
Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

17-18 października | Warszawa lub Online
21-22 listopada | Gdańsk, Wrocław lub Online
09-10 grudnia | Warszawa, Poznań lub Online

Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.

14-15 października | Warszawa, Katowice lub Online
25-26 listopada | Gdańsk lub Online
16-17 grudnia | Warszawa lub Online

Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem. Elektronizacja zamówień publicznych i nowa ustawa PZP. (Noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

03 grudnia do 06 grudnia | Zakopane lub Online
18 marca 2025 r. do 21 marca 2025 r. | Zakopane lub Online
20 maja 2025 r. do 23 maja 2025 r. | Zakopane lub Online
Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

21-22 października | Poznań, Kraków lub Online
25-26 listopada | Gdańsk, Katowice lub Online
09-10 grudnia | Warszawa, Wrocław, Kraków lub Online
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2024 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk
Zamów Voucher
na szkolenie
KFS
szkolenia dofinansowane
BUR
Baza Usług Rozwojowych
Szkolenia online
terminy webinarów
Zadaj pytanie
w sprawie szkolenia
Szkolenia w języku angielskim
Porady prawne
już od 100 zł