Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
NEWSLETTER

Zapisz się
Organizacja szkoleń Semper Artykuły Cechy efektywnego konsultanta/telemarketera.

Cechy efektywnego konsultanta/telemarketera.

Cechy efektywnego konsultanta/telemarketera.
Telemarketing w świecie biznesu jest obecnie jednym z popularniejszych kanałów komunikacji z klientami. Powszechnie wiadomo, że o efektywności realizacji celów sprzedażowych decyduje świadomość konsultantów, a precyzja celów o poziomie prowadzonych rozmów.
Idealny telemarketer to ten, który potrafi uważnie słuchać i rozpoznawać potrzeby swojego rozmówcy. Jest zawsze opanowany, cierpliwy oraz potrafi dać swojemu rozmówcy to, czego on naprawdę potrzebuje. Największą wartością telemarketera jest jego głos jak również umiejętność profesjonalnego posługiwania się nim w zakresie:
-akcentowania odpowiednich fraz i słów,
-posługiwania się językiem korzyści,
-dopasowania tempa mówienia do rozmówcy.
-regulowania oddechu podczas mówienia.
Każda potencjalny klient jest inny i dlatego dobry konsultant powinien mieć zdolność szybkiego rozpoznawania jego oczekiwań i potrzeb. Uważne słuchanie i szybkie reagowanie na uzyskane podczas rozmowy informacje to połowa sukcesu pracy dobrego telemarketera.

Rozpoczęcie rozmowy powinno być efektywne czyli takie, które zaciekawi Klienta i odróżni konwersację od wielu innych rozmów. Należy pokazać, że jest się wiarygodnym partnerem do rozmowy i zastosować profesjonalne powitanie, czyli przedstawienie siebie jak i również firmy z której się dzwoni. Rozmówca powinien odnieść wrażenie, że traktujemy rozmowę z nim bardzo indywidualnie, a nie jest to kolejny telefon w ciągu dnia naszej pracy. Dobry konsultant każdą rozmowę traktuje unikalnie, profesjonalnie i jako nowe doświadczenie.

Konsultant/telemarketer powinien również pamiętać, by zawsze być miłym bez względu na to jaki będzie przebieg rozmowy. Nawet jeżeli zaistnieje taka sytuacja nie możemy powiedzieć Klientowi, że nie ma racji, czy też, że nie szanujemy jego zdania.

Kluczowe umiejętności profesjonalnego konsultanta/telemarketera to:
  • Umiejętność słuchania rozmówcy.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Umiejętne korzystanie z terminarza i pamięć o kolejnych kontaktach z klientami.
  • Sondowanie klienta i budowanie relacji długofalowych.
  • Techniki wywierania wpływu w rozmowie telefonicznej.
  • Język korzyści- rozmowa o produkcie.
Serdecznie zapraszamy do doskonalenia powyższych umiejętności i udziału w najbliższych warsztatach:

Telemarketing- sprzedaż produktów i usług przez telefon - czyli jak skutecznie zwiększyć zyski i zdobyć nowych klientów.

Miejsce Data rozpoczęcia Data zakończenia Liczba dni Liczba godzin
Poznań 2012-03-29 2012-03-30 2 16
Warszawa 2012-05-28 2012-05-29 2 16

Szczegóły dotyczące programu szkolenia i kwestii organizacyjnych: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/details/telemarketing-sprzedaz-produktow-i-uslug-przez-telefon-czyli-jak-skutecznie-zwiekszyc-zyski-i-zdobyc-nowych-klientow,149.html

Zapraszamy :)



ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

10-12 czerwca | Warszawa, Wrocław lub Online
08-10 lipca | Poznań, Kraków lub Online
28-30 sierpnia | Gdańsk, Wrocław lub Online
Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

13-14 czerwca | Kraków, Poznań lub Online
01-02 lipca | Warszawa, Wrocław lub Online
26-27 sierpnia | Gdańsk, Poznań lub Online
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

27-28 maja | Warszawa, Kraków lub Online
17-18 czerwca | Gdańsk, Poznań lub Online
11-12 lipca | Warszawa, Kraków lub Online
Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

27-28 maja | Warszawa lub Online
17-18 czerwca | Wrocław lub Online
08-09 lipca | Gdańsk lub Online
Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.

27-28 maja | Kraków lub Online
17-18 czerwca | Poznań, Wrocław lub Online
04-05 lipca | Gdańsk, Warszawa lub Online
Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem. Elektronizacja zamówień publicznych i nowa ustawa PZP. (Noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

11 czerwca do 14 czerwca 2024 | Zakopane lub Online
27 sierpnia do 30 sierpnia 2024 | Zakopane lub Online
08 października do 11 października | Zakopane lub Online
Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

20-21 maja | Kraków lub Online
24-25 czerwca | Warszawa lub Online
11-12 lipca | Poznań lub Online
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2024 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk
Zamów Voucher
na szkolenie
KFS
szkolenia dofinansowane
BUR
Baza Usług Rozwojowych
Szkolenia online
terminy webinarów
Zadaj pytanie
w sprawie szkolenia
Szkolenia w języku angielskim
Porady prawne
już od 100 zł