Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
NEWSLETTER

Zapisz się
Organizacja szkoleń Semper Aktualności Profesjonalna obsługa klienta – szkolenie

Profesjonalna obsługa klienta – szkolenie

Dobra obsługa klienta to jeden z ważniejszych aspektów prowadzenia każdego biznesu. Dzięki odpowiedniemu podejściu do klienta oraz utrzymywaniu i pielęgnowaniu dobrych z nim relacji, mamy szansę przekonać go do siebie oraz sprawić, by został z nami na długi czas.

Profesjonalna obsługa klienta to jednak zagadnienie dość szerokie, obejmujące wiele różnych aspektów, a tym samym wymagające nieustannego zgłębiania wiedzy na ten temat. Dlatego też warto zainteresować się uczestnictwem w specjalnych szkoleniach, które okazują się pomocne w budowaniu oraz podtrzymywaniu satysfakcjonujących obie strony (sprzedawcę oraz klienta) relacji.

W czym może pomóc takie szkolenie? Co ułatwić?

Udział w warsztatach pozwala przede wszystkim nauczyć się właściwego reprezentowania firmy w kontaktach z klientami. Umożliwia także skupienie się na samym kliencie - przedstawia możliwości dostosowania sposobów obsługi klienta do jego konkretnego typu. Dzięki niemu możliwe jest także radzenie sobie w kontaktach z wymagającymi klientami, co często przecież okazuje się prawdziwą bolączką sprzedawców.

Oprócz tego, uczestnicy szkolenia mają szansę zdobyć cenną wiedzę dotyczącą motywów działania klientów, diagnozowania mocnych oraz rozwojowych obszarów w kontakcie z klientami czy też posługiwania się powszechnie uznawanym przez sprzedawców językiem korzyści. Dzięki temu mają możliwość ,,rozpracowania” sposobu myślenia klienta, a tym samym łatwiejszego pozyskania jego zainteresowania oraz sprawienia, by zdecydował się on na wybór właśnie naszych produktów czy usług.

O sposobie prowadzenia zajęć

Warsztaty prowadzone są w grupach, ale nie wykluczają też pracy indywidualnej. Odbywają się one z uwzględnieniem dyskusji na forum, różnego rodzaju ćwiczeń, w tym odgrywaniu scenek rodzajowych czy analizy studiów przypadków. Dodatkowym urozmaiceniem jest użycie kamery, które pozwala spojrzeć na własne zachowanie z nieco innej perspektywy, a dodatkowo zasięgnąć obiektywnej opinii współuczestników.

Wszystko to odbywa się pod okiem profesjonalistów – trenerów biznesu, posiadających potrzebne kompetencje, a przy tym wieloletnie doświadczenie. Jesteśmy przekonani, że dzięki takiej formie szkoleń, a także kontakcie z wyspecjalizowaną kadrą, mogą one okazać się wyjatkowo pomocne w budowaniu oraz prowadzeniu skutecznych, owocnych relacji z klientami.




ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

20-21 marca | Warszawa i Online
17-18 kwietnia | Poznań i Online
15-16 maja | Wrocław i Online
Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

16-17 marca | Gdańsk i Online
20-21 kwietnia | Wrocław i Online
18-19 maja | Warszawa i Online
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2023 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk
Zamów Voucher
na szkolenie
KFS
szkolenia dofinansowane
BUR
Baza Usług Rozwojowych
Szkolenia online
terminy webinarów
Zadaj pytanie
w sprawie szkolenia
Szkolenia w języku angielskim
Porady prawne
już od 100 zł