Strona główna Kompetencje miękkie ROZWÓJ OSOBISTYCH KOMPETENCJI MENEDŻERSKICH I PRZYWÓDCZYCH

ROZWÓJ OSOBISTYCH KOMPETENCJI MENEDŻERSKICH I PRZYWÓDCZYCH

Szkolenia zamknięte w zakresie: ROZWOJU OSOBISTYCH KOMPETENCJI MENDŻERSKICH I PRYWÓDCZYCH.

Rozwój osobistych kompetencji menedżerskich i przywódczych - poglądowy projekt szkolenia zamkniętego:


Grupa docelowa:

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników Administracji Publicznej, którzy reprezentują wyższą I średnią kadrę kierowniczą. Zarządzanie zasobami ludzkimi stanowi jedno z największych wyzwań dla menedżera. Współpraca z ludźmi o różnych typach osobowości ma niewątpliwie swoje zalety, ale może też nastręczać wiele problemów. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się między innymi, w jaki sposób formułować polecenia, aby były one zrozumiałe, w jaki sposób motywować pracowników oraz w jaki sposób egzekwować wykonanie zadań. Poznają również zasady skutecznego komunikowania się oraz budowania relacji.


Poglądowy program szkolenia*:

*W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia.

Dzień I

1. Sukces w zarządzaniu

* zarządzanie - za co nas cenią?
* kluczowe kompetencje w zarządzaniu

2. Zarządzanie - sześć filarów sukcesu

* lider - jak porwać i inspirować?
* menedżer - jak efektywnie zarządzać?
* nauczyciel - jak uczyć własny personel lepszej pracy?
* specjalista \"branżowy\"
* polityk - jak grać by wygrać?
* człowiek - mądrość, siła, skuteczność

3. Lider - jak porwać i inspirować?

* style skutecznego przywództwa: wizja, rozwój, relacje, wyczyn, dyktatura, demokracja
* przykłady skutecznych liderów - twój profil lidera
* co i jak - czyli kierunki Twojego rozwoju

4. Menedżer - jak efektywnie zarządzać?

* obszary kompetencji menadżera: praca z celami, organizacja sukcesu i pracy własnej, planowanie, podejmowanie decyzji, komunikowanie się, motywowanie, delegowanie, koordynowanie, kontrolowanie, synergia i zespół

5. Nauczyciel - jak uczyć własny personel lepszej pracy?

* - jak organizacje dbają o skuteczny rozwój kompetencji pracowników: rekrutować gotowych, wymagać i wyrzucać, czy szkolić?
* trening, coaching, mentoring, organizacja procesu edukacji

6. Specjalista \"branżowy\"

* zakres potrzebnej własnej wiedzy branżowej
* umiejętność korzystania ze specjalistów branżowych
* laik wśród specjalistów - studium przypadku
* strategia niezależnych źródeł informacji
* struktura interesu specjalistów
* wybór kluczowych kompetencji z danej branży
* transfer kluczowych kompetencji

7. Polityk - jak grać by wygrać?

* źródła władzy w organizacji, reakcje na wpływ
* kluczowe umiejętności polityka
* rozumienie politycznego wymiaru działania organizacji
* dostrzeganie sieci relacji pomiędzy ludźmi i grupami
* wybór metod i środków działania
* działania polityka organizacji
* szybki rozwój kluczowych umiejętności
* cztery style działania polityka organizacji
* wybrane środki politycznego oddziaływania w organizacji
* typowe polityczne gry w organizacji

8. Człowiek - mądrość, siła, skuteczność

* metakompetencje, inteligencja emocjonalna, szybkość uczenia się
* kompetencje osobiste - samoświadomość, samoregulacja, motywacja
* kompetencje społeczne - empatia, umiejętności społeczne, poziomy logiczne
* twój wstępny profil skuteczności; skuteczność w zmianie na lepsze - trzy metody zmiany kompetencji


Dzień II

1. Sześć kluczowych umiejętności menedżera

* delegowanie
* motywowanie
* asertywność, czyli przyjazna stanowczość
* radzenie sobie ze stresem
* umiejętne wywieranie wpływu

2. Planowanie i organizacja pracy własnej i całego zespołu

* efektywne planowanie i sztuka doboru priorytetów
* System Zarządzania Czasem
* stosunek do czasu i punktualności w różnych krajach europejskich
* zasady organizacji pracy zespołu
* integracja i funkcjonowanie zespołu zadaniowego
* zasady umocnienia produktywności i żywotności zespołu

3. Delegowanie uprawnień

* istota delegowania - korzyści i straty
* przeszkody efektywnego delegowania
* dynamika procesu delegowania
* 4 cele delegowania
* delegowanie a styl kierowania

4. Motywowanie w pracy menedżera

* motywowanie, jako narzędzie pracy menadżera
* motywacja a style kierowania; styl autokratyczny, styl demokratyczny oraz leseferyzm
* teorie motywacji jako narzędzia operacyjne
* motywacja wewnętrzna i czynniki warunkujące skuteczne inspirowanie
* problem demotywacji
* techniki motywacyjne a sposoby oceniania

5. Asertywność menedżera

* prawa asertywności w sytuacji zawodowej
* asertywne wyrażanie opinii i ocen
* stanowcze wyrażanie odmowy bez wywoływania konfliktu
* przyjmowanie krytyki i ocen
* System Zarządzania Czasem jako narzędzie wspierania asertywności

6. Stres - skuteczna walka w warunkach biurowych

* zapobieganie wzrostowi stresu
* efektywne zarządzanie stresem
* kompetencje i strategie niezbędne dla zarządzania poziomem stresu
* praktyki kierowania wpływające na minimalizację stresu
Dlaczego szkolenie w formule zamkniętej?
    O wyborze szkoleń zamkniętych decydują liczne korzyści:
    ?Szkolenie zamknięte jest dedykowane dokładnie określonej grupie odbiorców wywodzącej się z jednej firmy, instytucji. Naszym ekspertom pozwala to na zapoznanie się ze specyfiką Państwa pracy, kulturą organizacyjną i funkcjonującymi modelami, np. sprzedaży, marketingu czy zarządzania.
    ?Mamy możliwość przeprowadzenia szkolenia w siedzibie Państwa firmy, instytucji.
    ?Dopasujemy program szkolenia do ram czasowych określonych przez Państwa.
    ?Przygotowując szkolenie zamknięte, mamy możliwość przeprowadzenia dokładnej analizy potrzeb szkoleniowych przyszłych uczestników szkolenia. Często, szczególnie przy programach szkoleniowych dedykowanych dużej liczbie pracowników, budowa programu szkoleniowego poprzedzona jest tzw.zogniskowanym wywiadem grupowym (grupa fokusowa). Wszystko po to, aby szkolenie dokładnie odpowiadało faktycznym potrzebom i oczekiwaniom uczestników.
    ?W zależności od potrzeb i wymagań możemy wykorzystać te metody treningu, które dają największe efekty i są najbardziej odpowiednie dla danej grupy docelowej.
    ?Podczas szkoleń zamkniętych uczestnicy pracują na realnych przykładach ze swojego życia zawodowego („business case”).
    ?Podobne realia zawodowe uczestników umożliwiają dodatkowo wymianę doświadczeń i uczenie się uczestników od siebie nawzajem. Wymiana najlepszych praktyk sprzyja wysokiej efektywności procesu uczenia się i doskonalenia umiejętności.
    ?Szkolenie zamknięte kończy zawsze ewaluacja, po której nasz zespół przygotowuje dla Państwa raport . Jest on punktem wyjścia do dalszych działań szkoleniowych dla danej grupy odbiorców.
    ?Warto także dodać, że ważną korzyścią, wynikającą ze szkoleń zamkniętych, jest integracja pracowników, poprawa komunikacji w firmie i jakości współpracy zespołowej w codziennej pracy.

Uwaga! Szkolenia zamknięte realizujemy na terenie całego kraju



Kontakt w sprawie szkolenia zamkniętego:

W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.

Departament szkoleń zamkniętych:

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
ul. Żmigrodzka 41/49
60-171 Poznań
alt

Godziny pracy biura: Pn-Pt 07.30 - 18.00

Departament szkoleń zamkniętych:
tel. (61) 8 102 194
tel. (61) 6 115 034
tel. 508 393 926
fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

projekty@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl


W przypadku potrzeby przeszkolenia 1-5 pracowników zachęcamy do zapoznania się z propozycjami szkoleń otwartych:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2024 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk
Zamów Voucher
na szkolenie
Zadaj pytanie
w sprawie szkolenia
Szkolenia online
terminy webinarów
Porady prawne
już od 100 zł