PROPOZYCJA SZKOLENIA DEDYKOWANEGO DLA PAŃSTWA PRACOWNIKÓW:
Negocjacje w zarządzaniu projektami
  - poglądowy projekt szkolenia zamkniętego:
 
 
-Kadra menedżerska logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw firm produkcyjnych, handlowych i usługowych.
-Kadra zarządzająca firm logistycznych, spedytorskich, transportowych, składowych i kurierskich.
-Członkowie zarządów firm produkcyjnych, handlowych i usługowych odpowiedzialnych za logistykę i zarządzanie łańcuchem dostaw.
-Specjaliści odpowiedzialni za projektowanie produktów, prognozowanie, planowanie produkcji, zakupy, marketing, sprzedaż, systemy informatyczne czy obsługę klienta pragnący rozszerzyć swą wiedzę z dziedziny logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw.
-Analitycy, koordynatorzyw dziedzinie logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw.
 
Serdecznie zapraszamy do wypełnienia formularza zapytania ofertowego, aby uzyskać kompleksową ofertę: Zapytanie ofertowe
*W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia.  
Negocjacje w zarządzaniu projektami
I.	WPROWADZENIE DO WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH.
    - Powitanie uczestników zasady, przerwy, pytania, wzajemne poznanie się.
 
    - Identyfikacja oczekiwań i doświadczenia uczestników.
 
    - Przedstawienie głównych celów i agendy szkolenia.
 
II.	NEGOCJACJE W WARUNKACH REALIZOWANEGO PROJEKTU.
    - Mapa wpływu interesariuszy i identyfikacja sprzecznych interesów.
 
    - Metody negocjowania z kluczowymi interesariuszami - czyli jak wdrożyć strategię WIN-WIN.
 
    - Wyniki procesu negocjacji i ich wpływ na miary efektywności projektu.
 
    - Problemy i sposoby ich rozwiązywania poprzez negocjacje pojawiające się na różnych etapach cyklu życia projektu
 
III.	STRATEGIE NEGOCJACYJNE DOPASOWANE DO ŚRODOWISKA PROJEKTOWEGO. 
    - Cel negocjacji od tego zaczynamy.
 
    - Ustalenie priorytetów nie wszystko jest tak samo dla nas istotne.
 
    - Przygotowanie miejsca i czasu negocjacji.
 
    - Analiza stron negocjacji.
 
    - Sposoby rozwiązywania konfliktów.
 
    - Strategie i taktyki negocjacyjne.
 
    - Utrata zaufania czyli na co powinniśmy zwracać uwagę.
 
    - Potrzeba wygrania - jak osiągnąć sukces w białych rękawiczkach .
 
    - Reakcje emocjonalne - jak wdrożyć w życie sztukę opanowania.
 
IV.	ETAPY PROCESU NEGOCJACYJNEGO W PROJEKTACH. 
    - Proces negocjacyjny krok po kroku do osiągnięcia porozumienia.
 
    - Schemat spotkania negocjacyjnego kilka cennych wskazówek praktycznych.
 
    - Ustalenie potrzeb i możliwości partnera.
 
    - Ustalenie kwestii spornych i wspólnych.
 
    - Stosowanie technik wpływu społecznego w negocjacjach.
 
    - Przyjmowanie strategii w zależności od celu.
 
    - Kluczowe reguły w negocjacjach.
 
V.	DEFINIOWANIE NAJLEPSZEJ ALTERNATYWY DLA POROZUMIENIA Z INTERESARIUSZAMI W PROJEKCIE.
    - Zasady określania BATNY.
 
    - Ustalenie potrzeby negocjowania nie zawsze jesteśmy na to gotowi.
 
    - Wykorzystywanie BATNY w poszczególnych etapach procesu negocjacyjnego.
 
    - BATNA partnera negocjacyjnego klucz do osiągnięcia przewagi w negocjacjach.
 
    - Strategia negocjacyjna: konkurencyjna, rzeczowa i partnerska.
 
    - Negocjacje twarde lub miękkie czyli jak dobierać style, aby osiągnąć optymalne rozwiązanie?
 
VI.	OSIĄGANIE OBUSTRONNYCH KORZYŚCI POPRZEZ DEFINIOWANIE RÓŻNIC STANOWISK.
    - Wyjaśnianie obszarów interesów i wypracowywanie dostępnych wariantów.
 
    - Negocjowanie w ramach zespołu projektowego.
 
    - Negocjacje z dostawcami zewnętrznymi.
 
    - Negocjowanie pomiędzy zespołami.
 
    - Monitorowanie dialogu i koncentracja na właściwym jakościowo procesie negocjacyjnym.
 
    - Wyjaśnianie wszystkich obszarów interesów i formułowanie racjonalnych wniosków.
 
VII.	NEGOCJACJE WE WŁASNYM PROJEKCIE ANALIZA SYTUACJI I WYPRACOWYWANIE WŁAŚCIWYCH SCENARIUSZY POSTĘPOWANIA.
    - Analiza sytuacji i definiowanie oczekiwań.
 
    - Definiowanie własnych ograniczeń w projekcie i zapewnienie odpowiedniej komunikacji kryteriów brzegowych.
 
    - Przewidywanie sytuacji partnera negocjacyjnego czyli jak wykorzystać drzewa decyzyjne do kreowania właściwej pozycji negocjacyjnej.
 
VIII.	DOCHODZĄC DO TAK  I UNIKAJĄC NIE  STRATEGIA PRZEŁAMYWANIA IMPASU W NEGOCJACJACH. 
    - Reguła wzajemnego szacunku i zrozumienia interesów jak pogodzić różne stanowiska?
 
    - Umiejętność mówienia i słuchania bez tego nie ma negocjacji.
 
    - Sytuacje trudne w negocjacjach od właściwej diagnozy i zrozumienia interesów zależy sukces dwóch stron negocjacyjnych.
 
    - Błędy negocjacyjne czyli jak budować tzw. mosty zwodzone .
 
IX.	ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA PODSUMOWANIE.
    - Podsumowanie procesu negocjowania w projektach i zmianach biznesowych.
 
    - Rozdanie certyfikatów uczestnictwa w szkoleniu.
 
    - Zakończenie szkolenia.
 
    O wyborze szkoleń zamkniętych decydują liczne korzyści:
     
     
Szkolenie zamknięte jest  dedykowane dokładnie określonej grupie odbiorców wywodzącej się z jednej  firmy, instytucji. Naszym ekspertom pozwala to na zapoznanie się ze  specyfiką Państwa pracy, kulturą organizacyjną i funkcjonującymi  modelami, np. sprzedaży, marketingu czy zarządzania.
 
     
    
Mamy możliwość przeprowadzenia szkolenia w siedzibie Państwa firmy, instytucji.
 
     
    
Dopasujemy program szkolenia do ram czasowych określonych przez Państwa.
 
     
    
Przygotowując szkolenie  zamknięte, mamy możliwość przeprowadzenia dokładnej analizy potrzeb  szkoleniowych przyszłych uczestników szkolenia. Często, szczególnie przy  programach szkoleniowych dedykowanych dużej liczbie pracowników, budowa  programu szkoleniowego poprzedzona jest tzw.zogniskowanym wywiadem  grupowym (grupa fokusowa). Wszystko po to, aby szkolenie dokładnie  odpowiadało faktycznym potrzebom i oczekiwaniom uczestników.
 
     
    
W zależności od potrzeb i wymagań  możemy wykorzystać te metody treningu, które dają największe efekty i  są najbardziej odpowiednie dla danej grupy docelowej.
 
     
    
Podczas szkoleń zamkniętych uczestnicy pracują na realnych przykładach ze swojego życia zawodowego („business case”).
 
     
    
Podobne realia zawodowe  uczestników umożliwiają dodatkowo wymianę doświadczeń i uczenie się  uczestników od siebie nawzajem. Wymiana najlepszych praktyk sprzyja  wysokiej efektywności procesu uczenia się i doskonalenia umiejętności.
 
     
    
Szkolenie zamknięte kończy zawsze  ewaluacja, po której nasz zespół przygotowuje dla Państwa raport . Jest  on punktem wyjścia do dalszych działań szkoleniowych dla danej grupy  odbiorców.
 
     
    
Warto także dodać, że ważną  korzyścią, wynikającą ze szkoleń zamkniętych, jest integracja  pracowników, poprawa komunikacji w firmie i jakości współpracy  zespołowej w codziennej pracy.
   
Uwaga! Szkolenia zamknięte realizujemy na terenie całego kraju
W  przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków  może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach  analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji  zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i  organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących  zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl
 lub zachęcamy do skorzystania z
 formularza zapytania ofertowego.
 
 
 
 
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji  SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
Godziny pracy biura:           Pn-Pt 08.00 - 18.00 
Departament szkoleń zamkniętych:
tel. (61) 8 102 194     
tel. (61) 6 115 034     
tel. 508 393 926  
fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300
projekty@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 
 
