PROPOZYCJA SZKOLENIA DEDYKOWANEGO DLA PAŃSTWA PRACOWNIKÓW:
Planowanie przestrzenne w procesie inwestycyjnym
- poglądowy projekt szkolenia zamkniętego:
- Pracownicy, kadra kierownicza, osoby pracujące w zespołach, kontaktujące się z klientami. Wszyscy, którzy chcieliby:
- lepiej wyrażać siebie, nie burząc relacji z innymi ludźmi,
- nauczyć się odmawiać,
- mówić szczerze i otwarcie o swoich emocjach, potrzebach, oczekiwaniach i opiniach,
- umieć konstruktywnie reagować na ocenę i krytykę,
- czuć się pewniej w kontaktach z innymi ludźmi,
- potrafić zadbać o własne interesy,
- wyznaczać granice i komunikować jasne zasady tego, jak chcą być traktowani przez innych,
- nie rezygnując z siebie, lepiej komunikować się w roli przełożonego, podwładnego, członka zespołu.
Serdecznie zapraszamy do wypełnienia formularza zapytania ofertowego, aby uzyskać kompleksową ofertę: Zapytanie ofertowe
*W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia.
Planowanie przestrzenne w procesie inwestycyjnym
DZIEŃ PIERWSZY
Źródła informacji o nieruchomości:
- księga wieczysta / zbiór dokumentów,
- ewidencja gruntów i budynków,
- dokumenty planistyczne.
- Przystosowywanie powierzchni nieruchomości - podział i scalenie.
Identyfikacja istotnych prawnie parametrów planowanego przedsięwzięcia inwestycyjnego.
Władztwo planistyczne.
Omówienie najważniejszych pojęć planistycznych.
Podstawowe zasady kształtowania polityki przestrzennej.
Charakterystyka prawna studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy.
Postępowanie w sprawie uchwalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy.
Studium uwarunkowań a uchwalanie planu miejscowego bądź wydawanie decyzji o warunkach zabudowy.
Ustawowe terminy ważności uchwalonych regulacji planistycznych.
Ponadlokalne zagadnienia planowania przestrzennego.
DZIEŃ DRUGI
Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego wytyczne ustawowe, zakres obowiązywania.
Obszary dla których sporządzenie miejscowego planu jest obowiązkowe.
Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego proces uchwalania, obowiązki organów zobowiązanych do współpracy.
Formy udziału społeczeństwa w uchwalaniu regulacji planistycznych.
Obowiązki władz samorządowych po sporządzeniu studium uwarunkowań lub planu miejscowego.
Procedura zmiany studium uwarunkowań lub planu miejscowego.
Obniżenie lub wzrost wartości nieruchomości.
Procedura ustalania lokalizacji inwestycji celu publicznego:
- pojęcie instytucji celu publicznego,
- treść i elementy wniosku,
- przebieg postępowania,
- treść i elementy decyzji.
Procedura ustalania warunków zabudowy:
- warunki dopuszczające wydanie decyzji,
- treść i elementy wniosku,
- przebieg postępowania,
- treść i elementy decyzji.
Zaskarżanie niekorzystnych rozstrzygnięć planistycznych w sprawach indywidualnych.
Podsumowanie najistotniejszych zagadnień dotyczących procesu planowania przestrzennego.
Dyskusja nad zagadnieniami problemowymi uczestników szkolenia.
O wyborze szkoleń zamkniętych decydują liczne korzyści:
Szkolenie zamknięte jest dedykowane dokładnie określonej grupie odbiorców wywodzącej się z jednej firmy, instytucji. Naszym ekspertom pozwala to na zapoznanie się ze specyfiką Państwa pracy, kulturą organizacyjną i funkcjonującymi modelami, np. sprzedaży, marketingu czy zarządzania.
Mamy możliwość przeprowadzenia szkolenia w siedzibie Państwa firmy, instytucji.
Dopasujemy program szkolenia do ram czasowych określonych przez Państwa.
Przygotowując szkolenie zamknięte, mamy możliwość przeprowadzenia dokładnej analizy potrzeb szkoleniowych przyszłych uczestników szkolenia. Często, szczególnie przy programach szkoleniowych dedykowanych dużej liczbie pracowników, budowa programu szkoleniowego poprzedzona jest tzw.zogniskowanym wywiadem grupowym (grupa fokusowa). Wszystko po to, aby szkolenie dokładnie odpowiadało faktycznym potrzebom i oczekiwaniom uczestników.
W zależności od potrzeb i wymagań możemy wykorzystać te metody treningu, które dają największe efekty i są najbardziej odpowiednie dla danej grupy docelowej.
Podczas szkoleń zamkniętych uczestnicy pracują na realnych przykładach ze swojego życia zawodowego („business case”).
Podobne realia zawodowe uczestników umożliwiają dodatkowo wymianę doświadczeń i uczenie się uczestników od siebie nawzajem. Wymiana najlepszych praktyk sprzyja wysokiej efektywności procesu uczenia się i doskonalenia umiejętności.
Szkolenie zamknięte kończy zawsze ewaluacja, po której nasz zespół przygotowuje dla Państwa raport . Jest on punktem wyjścia do dalszych działań szkoleniowych dla danej grupy odbiorców.
Warto także dodać, że ważną korzyścią, wynikającą ze szkoleń zamkniętych, jest integracja pracowników, poprawa komunikacji w firmie i jakości współpracy zespołowej w codziennej pracy.
Uwaga! Szkolenia zamknięte realizujemy na terenie całego kraju
W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl
lub zachęcamy do skorzystania z
formularza zapytania ofertowego.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00
Departament szkoleń zamkniętych:
tel. (61) 8 102 194
tel. (61) 6 115 034
tel. 508 393 926
fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300
projekty@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl