telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
info@szkolenia-semper.pl Kontakt
Strona główna Zarządzanie/menedżerskie Zarządzanie pracownikami na placu budowy

Zarządzanie pracownikami na placu budowy

PROPOZYCJA SZKOLENIA DEDYKOWANEGO DLA PAŃSTWA PRACOWNIKÓW:

Zarządzanie pracownikami na placu budowy
- poglądowy projekt szkolenia zamkniętego:


Grupa docelowa:
Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o wszystkich osobach chcących poszerzyć swoje umiejętności w zakresie motywowania pracowników oraz radzenia sobie z konfliktami na placu budowy.
W szczególności do udziału w zajęciach zapraszamy:
-właścicieli firm budowlanych
-kadrę zarządzającą odpowiedzialną za realizację przedsięwzięć budowlanych,
-kierowników budów, kierowników projektów,
-kierowników odcinków robót, majstrów, brygadzistów,
-inżynierów budowy, techników budowy
-wszystkie osoby zainteresowane omawianą podczas szkolenia tematyką.
 

Serdecznie zapraszamy do wypełnienia formularza zapytania ofertowego, aby uzyskać kompleksową ofertę: Zapytanie ofertowe


Poglądowy program szkolenia*:
*W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia.

Zarządzanie pracownikami na placu budowy

1. BUDOWANIE AUTORYTETU – jak przewodzić zespołowi pracowników na placu budowy
-Jak skutecznie zbudować autorytet kierownika budowy wśród podwładnych.
-Dobór właściwego stylu kierowania do pracownika – jak oddziaływać na pracowników na placu budowy?
-Przykład osobisty – modelowanie odpowiednich zachowań i działań wśród podwładnych
-Co oznacza profesjonalizm w działaniach kierownika budowy?
-Jak sformułować i przekazać swoje oczekiwania wobec podwładnych, żeby osiągnąć zakładane cele?
2. MOTYWOWANIE I DYSCYPLINOWANIE – inspirujące narzędzia skutecznego kierownika
-Jak prowadzić rozmowy dyscyplinujące z pracownikami na placu budowy?
-W jaki sposób doprowadzić do przejęcia odpowiedzialności przez pracownika za wykonywane przez niego zadania i powierzone mienie?
-Jakie i jak wykorzystać sposoby motywowania pozafinansowego wobec podwładnych?
-W jakich sytuacjach koniecznie należy sięgnąć po środki dyscyplinujące pracowników, które z nich mają największą skuteczność.
-Jak podnieść wydajność pracownika, kiedy brakuje czasu i środków finansowych?
-Jak zbudować satysfakcję pracowników z wykonywanej pracy?
3. KOMUNIKACJA – co robić, żeby pracownicy prawidłowo rozumieli swojego szefa
-Jak sformułować przekaz do pracownika, tak żeby został właściwie zrozumiany?
-Jakim językiem przekazywać polecenia, aby były zrozumiałe i jakich technik wpływu używać, aby skutecznie zaangażować zespół w realizację celów?
-Przekazywanie poleceń wg. reguły SMART
-Jak zareagować, kiedy pracownik podważa autorytet szefa i kwestionuje zadanie, które od niego otrzymał do wykonania?
-Jak monitorować i kontrolować wykonanie powierzonych pracownikom zadań?
-Jaki sposób nadzoru stosować, dając pewna swobodę wykonania zadania przez podwładnego?
-Procedura delegowania zadań i udzielania
4. KONFLIKTY – Przyczyny konfliktów, rodzaje i sposoby kierowania konfliktem?
-Najczęściej występujące konflikty na placu budowy, ich przyczyny.
-Czy wszystkie konflikty są złe, czyli jak wykorzystać konflikt do podniesienia efektywności pracy na budowie?
-Jak reagować, kiedy pracownik przeklina, krzyczy i rozrzuca narzędzia pracy?
-Konstruktywna krytyka – kiedy najlepiej stosować.
-Komunikowanie „zasad szefa” zespołowi pracowników w celu ograniczenia sytuacji trudnych i niepożądanych
-Jak ograniczyć „fałszywą lojalność” pracowników wobec siebie?
5. Rozwijanie, ocenianie, nagradzanie i karanie pracowników
-Sposoby na wyrażanie uznania pracownikowi za jego wkład pracy
-Instruktaż, coaching, zebranie, informacja zwrotna, nagradzanie i karanie – metody rozwoju pracowników zastosowane na placu budowy
-Kary regulaminowe i kary relacyjne – jak, kogo, za co i kiedy karać, żeby kara buła skuteczna i rozwijająca pracownika?
6. Podsumowanie warsztatów szkoleniowych - wnioski końcowe.
Dlaczego szkolenie w formule zamkniętej?
    O wyborze szkoleń zamkniętych decydują liczne korzyści:
     
    Szkolenie zamknięte jest dedykowane dokładnie określonej grupie odbiorców wywodzącej się z jednej firmy, instytucji. Naszym ekspertom pozwala to na zapoznanie się ze specyfiką Państwa pracy, kulturą organizacyjną i funkcjonującymi modelami, np. sprzedaży, marketingu czy zarządzania.
     
    Mamy możliwość przeprowadzenia szkolenia w siedzibie Państwa firmy, instytucji.
     
    Dopasujemy program szkolenia do ram czasowych określonych przez Państwa.
     
    Przygotowując szkolenie zamknięte, mamy możliwość przeprowadzenia dokładnej analizy potrzeb szkoleniowych przyszłych uczestników szkolenia. Często, szczególnie przy programach szkoleniowych dedykowanych dużej liczbie pracowników, budowa programu szkoleniowego poprzedzona jest tzw.zogniskowanym wywiadem grupowym (grupa fokusowa). Wszystko po to, aby szkolenie dokładnie odpowiadało faktycznym potrzebom i oczekiwaniom uczestników.
     
    W zależności od potrzeb i wymagań możemy wykorzystać te metody treningu, które dają największe efekty i są najbardziej odpowiednie dla danej grupy docelowej.
     
    Podczas szkoleń zamkniętych uczestnicy pracują na realnych przykładach ze swojego życia zawodowego („business case”).
     
    Podobne realia zawodowe uczestników umożliwiają dodatkowo wymianę doświadczeń i uczenie się uczestników od siebie nawzajem. Wymiana najlepszych praktyk sprzyja wysokiej efektywności procesu uczenia się i doskonalenia umiejętności.
     
    Szkolenie zamknięte kończy zawsze ewaluacja, po której nasz zespół przygotowuje dla Państwa raport . Jest on punktem wyjścia do dalszych działań szkoleniowych dla danej grupy odbiorców.
     
    Warto także dodać, że ważną korzyścią, wynikającą ze szkoleń zamkniętych, jest integracja pracowników, poprawa komunikacji w firmie i jakości współpracy zespołowej w codziennej pracy.

Uwaga! Szkolenia zamknięte realizujemy na terenie całego kraju


Kontakt w sprawie szkolenia zamkniętego:

W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.

Departament szkoleń zamkniętych:
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:


Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań


Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00
Departament szkoleń zamkniętych:
tel. (61) 8 102 194
tel. (61) 6 115 034
tel. 508 393 926
fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

projekty@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl


W przypadku potrzeby przeszkolenia 1-5 pracowników zachęcamy do zapoznania się z propozycjami szkoleń otwartych:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2024 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk
Zamów Voucher
na szkolenie
Zadaj pytanie
w sprawie szkolenia
Szkolenia online
terminy webinarów
Porady prawne
już od 100 zł