PROPOZYCJA SZKOLENIA DEDYKOWANEGO DLA PAŃSTWA PRACOWNIKÓW:
Trening skuteczności osobistej 
  - poglądowy projekt szkolenia zamkniętego:
 
 
Głównymi adresatami są specjaliści oraz kadra kierownicza średniego i wyższego szczebla zarządzania.
 
Serdecznie zapraszamy do wypełnienia formularza zapytania ofertowego, aby uzyskać kompleksową ofertę: Zapytanie ofertowe
*W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia.  
Trening skuteczności osobistej
Dzień I
I. WPROWADZENIE DO WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH.
Prezentacja trenera.
Prezentacja uczestników szkolenia.
Omówienie zakresu warsztatów. 
II. SKUTECZNOŚĆ OSOBISTA – INICJATYWA WŁASNA A OCZEKIWANIA ORGANIZACJI?
Czym jest Twoja skuteczność i jak jest mierzona?
Związek skuteczności z sukcesami i satysfakcją. 
Cechy charakterystyczne ludzi uważanych za najbardziej skutecznych – prawo do naśladowania. 
Szczęściarze kontra pechowcy - szczęście jako pożądana umiejętność pracowników. 
III. USTALANIE CELU I PRIORYTETÓW DZIAŁAŃ.  
Metoda definiowania celów - S.M.A.R.T. 
Model osiągania celów – wizja, test, elastyczność. 
Zasady przywództwa sytuacyjnego Blancharda - czyli jak wykorzystać odpowiednio czas na realizację zadań. 
Horyzonty planowania – klucz do określania priorytetów. 
Zyskiwanie czasu dzięki kasowaniu negatywnych nawyków – lista rzeczy, których nie należy robić. 
IV. EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA  - OSIĄGANIE REZULTATÓW PRZY OPTYMALNYM WYKORZYSTANIU ZASOBÓW. 
Cztery generacje zarządzania czasem.  
Złota zasada Pareto -  koncentracja na esencji, moc kasowania i potęga upraszczania. 
5 kroków do sukcesu i wzrostu motywacji.  
Prawo Parkinsona – magia terminów zwiększających efektywność. 
Prawo Hofstadtera – uważaj co robisz, bo będziesz to robił dłużej, niż myślisz. 
Lenistwo bycia zajętym – jak bycie zajętym, wydajność i produktywność różnią się od siebie. 
V. SKUTECZNE PLANOWANIE DZIAŁAŃ A ZARZĄDZANIE CZASEM.  
Technika ALPEN – o krok bliżej na rzecz doskonałości biznesowej. 
Dobra organizacja dnia – czynniki sukcesu zawodowego. 
Najlepsze praktyki w planowaniu działań.  
Techniki radzenia sobie ze zmianą priorytetów zadań.
VI. AUTOMOTYWACJA.  
Strategie motywacji a skuteczność.
Sposoby zwiększania automotywacji w najtrudniejszych momentach. 
Sposoby wzmacniania poczucia własnej wartości i budowanie pewności siebie w kontaktach z innymi. 
PODSUMOWANIE I DNIA WARSZTATÓW. 
Dzień II
I. SZTUKA PODEJMOWANIA TRAFNYCH DECYZJI. 
Przypomnienie priorytetów zadań. 
Skuteczne delegowanie zadań.  
Zasada ABC.  
Wprowadzanie dyscypliny w życiu codziennym, prywatnym i zawodowym. 
II. ORGANIZACJA CZASU A WSPÓŁPRACA I BUDOWANIE RELACJI Z PRACOWNIKAMI.   
Asertywność, droga do oszczędności czasu. 
Jasna i rzeczowa komunikacja z ludźmi. 
Planowanie i prowadzenie udanych spotkań, czyli osiąganie celu bez straty czasu. 
III. ROLA LIDERA I PRZYWÓDZTWO – SEKRETY SKUTECZNEGO DZIAŁANA. 
Przywództwo i kierowanie. 
Definiowanie przywództwa.
Podstawowe różnice miedzy przywództwem i kierowaniem.  
8 kroków do przywództwa.  
Cechy i rola lidera w zespole i organizacji. 
Ocena własnych kompetencji przywódczych oraz potrzeb  rozwojowych. 
Formułowanie własnej wizji przywódczej i ustalenie najlepszej metody jej urzeczywistnienia. 
IV. STYLE PRZYWÓDZTWA I ICH WYKORZYSTANIE W ORGANIZACJI.
Jaki jest mój styl przywództwa?
Moja droga rozwoju menedżerskiego. 
Moja rola, jako członka zespołu projektowego. 
Koncepcja przywództwa sytuacyjnego Blancharda.
V. POSTAWY MOTYWUJĄCE WSPÓŁPRACOWNIKÓW.  
Zachowania lidera sytuacyjnego.
Wywieranie wpływu bez formalnej władzy.  
Wizja i kierunki oddziaływań lidera.
VI. SKUTECZNE KOORDYNOWANIE DZIAŁAŃ W ZESPOLE.  
Aspekt wielowymiarowej komunikacji.
Opanowanie sztuki przekonywania.
Sztuka zadawania właściwych pytań i udzielania precyzyjnych odpowiedzi. 
Czym jest pozytywna krytyka i jak ją wykorzystywać? 
VII. JAK PRZEJĄĆ WŁADZĘ NAD SWOIM ŻYCIEM I ZAMIENIĆ PORAŻKI W SUKCESY.
Pro- kontra reaktywność.
Wybór: racjonalizm – irracjonalizm – a może racjonalizowanie. 
Wzorce sukcesu i wzorce porażki. 
Sposoby osiągania wewnętrznej przemiany. 
Założenia zwiększające skuteczność osobistą.
Możesz znacznie więcej, niż myślisz. 
PODSUMOWANIE I WNIOSKI KOŃCOWE.  
    O wyborze szkoleń zamkniętych decydują liczne korzyści:
     
     
Szkolenie zamknięte jest  dedykowane dokładnie określonej grupie odbiorców wywodzącej się z jednej  firmy, instytucji. Naszym ekspertom pozwala to na zapoznanie się ze  specyfiką Państwa pracy, kulturą organizacyjną i funkcjonującymi  modelami, np. sprzedaży, marketingu czy zarządzania.
 
     
    
Mamy możliwość przeprowadzenia szkolenia w siedzibie Państwa firmy, instytucji.
 
     
    
Dopasujemy program szkolenia do ram czasowych określonych przez Państwa.
 
     
    
Przygotowując szkolenie  zamknięte, mamy możliwość przeprowadzenia dokładnej analizy potrzeb  szkoleniowych przyszłych uczestników szkolenia. Często, szczególnie przy  programach szkoleniowych dedykowanych dużej liczbie pracowników, budowa  programu szkoleniowego poprzedzona jest tzw.zogniskowanym wywiadem  grupowym (grupa fokusowa). Wszystko po to, aby szkolenie dokładnie  odpowiadało faktycznym potrzebom i oczekiwaniom uczestników.
 
     
    
W zależności od potrzeb i wymagań  możemy wykorzystać te metody treningu, które dają największe efekty i  są najbardziej odpowiednie dla danej grupy docelowej.
 
     
    
Podczas szkoleń zamkniętych uczestnicy pracują na realnych przykładach ze swojego życia zawodowego („business case”).
 
     
    
Podobne realia zawodowe  uczestników umożliwiają dodatkowo wymianę doświadczeń i uczenie się  uczestników od siebie nawzajem. Wymiana najlepszych praktyk sprzyja  wysokiej efektywności procesu uczenia się i doskonalenia umiejętności.
 
     
    
Szkolenie zamknięte kończy zawsze  ewaluacja, po której nasz zespół przygotowuje dla Państwa raport . Jest  on punktem wyjścia do dalszych działań szkoleniowych dla danej grupy  odbiorców.
 
     
    
Warto także dodać, że ważną  korzyścią, wynikającą ze szkoleń zamkniętych, jest integracja  pracowników, poprawa komunikacji w firmie i jakości współpracy  zespołowej w codziennej pracy.
   
Uwaga! Szkolenia zamknięte realizujemy na terenie całego kraju
W  przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków  może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach  analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji  zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i  organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących  zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl
 lub zachęcamy do skorzystania z
 formularza zapytania ofertowego.
 
 
 
 
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji  SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
Godziny pracy biura:           Pn-Pt 08.00 - 18.00 
Departament szkoleń zamkniętych:
tel. (61) 8 102 194     
tel. (61) 6 115 034     
tel. 508 393 926  
fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300
projekty@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 
 
