PROPOZYCJA SZKOLENIA DEDYKOWANEGO DLA PAŃSTWA PRACOWNIKÓW:
Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji i komunikacji interpersonalnej.  
  - poglądowy projekt szkolenia zamkniętego:
 
 
Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o osobach, którym zależy na podniesieniu kompetencji w obszarze prowadzenia skutecznych negocjacji, autoprezentacji oraz wzmocnieniu umiejętności budowania pozytywnych i długofalowych relacji zawodowych.
 
Serdecznie zapraszamy do wypełnienia formularza zapytania ofertowego, aby uzyskać kompleksową ofertę: Zapytanie ofertowe
*W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia.  
Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji i komunikacji interpersonalnej.  
Dzień I i II
Rozpoczęcie warsztatów:
1.Powitanie uczestników.
2.Prezentacja uczestników - wymiana doświadczeń w zakresie negocjacji.
Zagadnienia wprowadzające:
3.Ustalenie priorytetów.
4.Analiza stron negocjacji.
Ja w roli efektywnego negocjatora:
5.Budowanie autorytetu.
6.Rozpoznanie siebie - własny styl negocjowania.
7.Cechy profesjonalnego i skutecznego negocjatora w odniesieniu do wybranej branży i specyfiki pracy.
8.Jak podnieść efektywność własną i zespołu biorącego udział w rozmowach negocjacyjnych?
Wykorzystanie własnych predyspozycji podczas rozmów z Partnerami:
9.Rodzaje konfliktów i sposoby ich rozwiązywania.
10.Strategie negocjacyjne.
11.Negocjacje twarde lub miękkie.
12.Stosowanie technik wpływu społecznego w negocjacjach.
13.Przyjmowanie strategii w zależności od celu.
14.Podstawowe reguły w negocjacjach.
15.Techniki negocjacyjne.
16.Proces negocjacyjny.
17.Ustalenie potrzeb i możliwości partnera.
18.Ustalenie kwestii spornych i wspólnych.
19.Reguła wzajemnego szacunku.
20.Umiejętność mówienia i słuchania.
21.Zamykanie rozmów.
Sytuacje trudne w negocjacjach:
22.Błędy negocjacyjne.
23.Trudny partner.
24.Emocje w procesie negocjacyjnym.
25.Jak radzić sobie z obiekcjami, oporem i odmową ?
Ocena procesu negocjacyjnego:
26.Ustalenie rozwiązań alternatywnych.
Budowanie trwałych relacji zawodowych.
Dzień III
1. Zasady kreacji własnego wizerunku:
Nie tylko CO, lecz również JAK- Jak mówić by być słuchanym i właściwie zrozumianym?
Znaczenie mowy ciała w budowaniu wiarygodności - jakiej mimiki, jakich postaw, gestów używać by być pewnym sukcesu.
Niespójność mowy ciała i mowy werbalnej przyczyną klęski o czym pamiętać i czego bezwzględnie unikać.
2. Struktura dobrej prezentacji:
Cechy dobrego komunikatu.
Prawidłowa struktura - praktyczne reguły przygotowania komunikatów.
Wyznaczanie celów prezentacji.
Przegląd możliwych technik prezentacji.
Zasady doboru odpowiednich narzędzi prezentacyjnych do odbiorcy.
Bariery komunikacyjne przegląd i sposoby ich pokonywania.
3. Radzenie sobie w sytuacjach trudnych:
Co należy robić a czego absolutnie się wystrzegać w trakcie prezentacji.
Trema: sposoby rozładowania napięcia przed wystąpienia przy pomocy technik relaksacyjnych.
Stres w czasie prezentacji: Jak sprawić, by stres był naszym sprzymierzeńcem, a nie wrogiem sposoby radzenia sobie ze stresem i wykorzystywania go do motywacji.
Pytania: Jak umiejętnie odpowiedzieć na trudne lub niewygodne pytania.
Krytyka: Jak umiejętnie odpowiedzieć na uzasadnioną lub nieuzasadnioną krytykę.
Sytuacje Losowe - co zrobić, gdy zaskoczy nas sytuacja której nie jesteśmy w stanie przewidzieć?
4. Ćwiczenia Praktyczne:
Praca z kamerą analiza mocnych i słabych stron prezentacji uczestników.
Rozwijanie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych w oparciu o odegrane scenki.
Ćwiczenie sposobów odpowiadania na krytykę - trening asertywności.
Przygotowanie własnego, krótkiego wystąpienia na podstawie poznanych wcześniej zasad.
Prezentacje w grupach ćwiczeniowych.
Ewaluacja wystąpień w grupach w oparciu o poznane wcześniej zasady.
Dyskusja podsumowująca oraz możliwość zadawania pytań.
Podsumowanie warsztatów szkoleniowych.
    O wyborze szkoleń zamkniętych decydują liczne korzyści:
     
     
Szkolenie zamknięte jest  dedykowane dokładnie określonej grupie odbiorców wywodzącej się z jednej  firmy, instytucji. Naszym ekspertom pozwala to na zapoznanie się ze  specyfiką Państwa pracy, kulturą organizacyjną i funkcjonującymi  modelami, np. sprzedaży, marketingu czy zarządzania.
 
     
    
Mamy możliwość przeprowadzenia szkolenia w siedzibie Państwa firmy, instytucji.
 
     
    
Dopasujemy program szkolenia do ram czasowych określonych przez Państwa.
 
     
    
Przygotowując szkolenie  zamknięte, mamy możliwość przeprowadzenia dokładnej analizy potrzeb  szkoleniowych przyszłych uczestników szkolenia. Często, szczególnie przy  programach szkoleniowych dedykowanych dużej liczbie pracowników, budowa  programu szkoleniowego poprzedzona jest tzw.zogniskowanym wywiadem  grupowym (grupa fokusowa). Wszystko po to, aby szkolenie dokładnie  odpowiadało faktycznym potrzebom i oczekiwaniom uczestników.
 
     
    
W zależności od potrzeb i wymagań  możemy wykorzystać te metody treningu, które dają największe efekty i  są najbardziej odpowiednie dla danej grupy docelowej.
 
     
    
Podczas szkoleń zamkniętych uczestnicy pracują na realnych przykładach ze swojego życia zawodowego („business case”).
 
     
    
Podobne realia zawodowe  uczestników umożliwiają dodatkowo wymianę doświadczeń i uczenie się  uczestników od siebie nawzajem. Wymiana najlepszych praktyk sprzyja  wysokiej efektywności procesu uczenia się i doskonalenia umiejętności.
 
     
    
Szkolenie zamknięte kończy zawsze  ewaluacja, po której nasz zespół przygotowuje dla Państwa raport . Jest  on punktem wyjścia do dalszych działań szkoleniowych dla danej grupy  odbiorców.
 
     
    
Warto także dodać, że ważną  korzyścią, wynikającą ze szkoleń zamkniętych, jest integracja  pracowników, poprawa komunikacji w firmie i jakości współpracy  zespołowej w codziennej pracy.
   
Uwaga! Szkolenia zamknięte realizujemy na terenie całego kraju
W  przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków  może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach  analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji  zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i  organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących  zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl
 lub zachęcamy do skorzystania z
 formularza zapytania ofertowego.
 
 
 
 
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji  SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
Godziny pracy biura:           Pn-Pt 08.00 - 18.00 
Departament szkoleń zamkniętych:
tel. (61) 8 102 194     
tel. (61) 6 115 034     
tel. 508 393 926  
fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300
projekty@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 
 
