Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
NEWSLETTER

Zapisz się
Organizacja szkoleń Semper Blog Mija rok, odkąd rozpoczęła się moja przygoda w Centrum SEMPER. Jak mogę podsumować ten czas?

Mija rok, odkąd rozpoczęła się moja przygoda w Centrum SEMPER. Jak mogę podsumować ten czas?

Mija rok, odkąd rozpoczęła się moja przygoda w Centrum SEMPER. Jak mogę podsumować ten czas?

Dzisiaj kolejny odcinek z cyklu inspirujących wywiadów SEMPER. Naszym rozmówcą jest Pani Joanna Zasuwa - osoba odpowiedzialna w Centrum za aktywną współpracę z najlepszymi obiektami konferencyjnymi w całym kraju. Podsumowanie roku pracy, refleksja nad tym, co udało się osiągnąć i perspektywa kolejnych wyzwań zawodowych - o tym wszystkim w rozmowie z naszym gościem. Zapraszamy do lektury.


Jakie były Pani wyobrażenia przy rozpoczęciu współpracy z Centrum Szkoleniowym Semper? Czy po roku może Pani powiedzieć, że wszystkie się spełniły?

Tak, powiem więcej - praca znacząco przerosła moje oczekiwania. Ogólnie podeszłam do rozmów kwalifikacyjnych (a przeszłam dwa wymagające etapy) i wyboru tej drogi zawodowej tak, jakby była to praca biurowa - komputer, telefon, maile, sprawozdania - takie może w końcu spokojne "od 8:00 do 16:00". Dynamika wykonywanej pracy mocno mnie jednak zaskoczyła i jestem szczerze zadowolona, że o nudzie czy monotonii w pracy możemy zapomnieć ;).

Czy wcześniejsze doświadczenie zawodowe jest pomocne w Pani codziennych obowiązkach?

Oczywiście i nawet uważam, że z każdej poprzedniej pracy należy przenieść to co najlepsze w nas do następnej, a niedoskonałości poprawić. Poza tym uważam, że każde doświadczenie zawodowe jest niezwykle cenne.

Czego nauczyła się Pani w ciągu minionego roku pracy, a czego jeszcze chciałaby się Pani nauczyć?

Zacznę odpowiedź od tego, czego chciałabym się nauczyć, czyli jeszcze lepszej organizacji swojego czasu pracy. A czego się nauczyłam? Poza kwestiami czysto merytorycznymi związanymi stricte z zakresem wykonywanych obowiązków, na pewno chciałabym zyskać wysokie umiejętności w zakresie efektywnej współpracy - zorganizowanie jednego szkolenia uzależnione jest bowiem od pracy wielu osób.

Czy gdyby można było cofać się w czasie, nadal zdecydowałaby się Pani na podjęcie współpracy z Centrum Szkoleniowym SEMPER? Jeśli tak, to co przekonałoby Panią do tej decyzji najbardziej?

Bez zawahania się mogę powiedzieć, że tak - podjęłabym taką samą decyzję. Nie mogę chcieć być w innym miejscu niż jestem - wszystko zależy od nas (prawie wszystko ;)). Każdemu zobowiązaniu, czy to zawodowemu, czy prywatnemu oddaje się w pełni i słucham... słucham siebie.

Jakie cechy charakteru przydają się Pani w codziennym, skutecznym budowaniu więzi z klientami?

Na pewno empatia i umiejętność słuchania - w tym przypadku Klientów. W zespole to ja przeprowadzam najdłuższe rozmowy telefoniczne. ;) Każdy z nas ma inne predyspozycje - moją jest rozmowa, ale też i czasami brak asertywności, nad czym pracuję.

Rocznica to dobra okazja do podsumowań. Czy w ciągu roku udało się Pani osiągnąć coś, z czego jest Pani szczególnie dumna?

Dumna jestem z decyzji o zmianie pozycji zawodowej. Naturalną konsekwencją tej zmiany jest szereg nowych czynności służbowych, które wykonuję. Najbardziej jednak dumna jestem z siebie i osobistego rozwoju, w czym pomógł mi zespół.

Czy ma Pani receptę na udany kontakt z klientem? Jakie są 3 najważniejsze zasady, którymi się Pani kieruje?

Zasady? Chociaż są one moje prywatne, to także uniwersalne i bardzo proste, tj. szczerość, szacunek, zaangażowanie, indywidualne podejście do każdej osoby. A receptą ogólnie jest szeroko pojęty profesjonalizm w każdym szczególe.

Czy w ciągu minionego roku brała Pani udział w szkoleniach Semper jako uczestnik? Jeżeli tak, to czy pomogły Pani w podnoszeniu kwalifikacji na zajmowanym stanowisku?

Tak, jako Zespół byliśmy uczestnikami szkolenia "Profesjonalna komunikacja i obsługa klienta oraz skuteczne zarządzanie czasem i organizowanie pracy własnej". Zajęcia pomogły mi zwiększyć swoją efektywność osobistą, co przełożyło się m.in. na terminową realizację podjętych zadań, określenie ich ważności w planie dnia i definiowanie priorytetów. Szkolenie pozwoliło mi także usystematyzować pojęcia dotyczące komunikacji z Klientem.



Polecane artykuły

Negocjacje win-win – charakterystyka, metody i zalety

Współczesny rynek wymaga od przedsiębiorców nie tylko elastyczności, ale również umiejętności komunikacyjnych. Kluczem do sukcesu często okazują się negocjacje win-win, które skupiają...
Pomoc de minimis – co to jest i komu przysługuje?

Pomoc de minimis stanowi specjalny rodzaj dofinansowania publicznego w Unii Europejskiej, dostosowanego do potrzeb przedsiębiorstw, które nie chcą zakłócać konkurencji wewnątrzwspólnotowej....
Metodyki zarządzania projektem – rodzaje i najważniejsze różnice

Firmy dostrzegające potencjał drzemiący we właściwym zarządzaniu realizowanymi przedsięwzięciami mają do wyboru różne metody zarządzania projektami. Które metodyki zarządzania projektem...

ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

24-26 kwietnia | Warszawa, Gdańsk lub Online
20-22 maja | Kraków, Poznań lub Online
10-12 czerwca | Warszawa, Wrocław lub Online
Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

25-26 kwietnia | Wrocław lub Online
23-24 maja | Warszawa, Gdańsk lub Online
13-14 czerwca | Kraków, Poznań lub Online
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

22-23 kwietnia | Gdańsk, Wrocław lub Online
27-28 maja | Warszawa, Kraków lub Online
17-18 czerwca | Gdańsk, Poznań lub Online
Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

29-30 kwietnia | Kraków lub Online
27-28 maja | Warszawa lub Online
17-18 czerwca | Wrocław lub Online
Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.

25-26 kwietnia | Warszawa lub Online
27-28 maja | Kraków lub Online
17-18 czerwca | Poznań, Wrocław lub Online
Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem. Elektronizacja zamówień publicznych i nowa ustawa PZP. (Noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

11 czerwca do 14 czerwca 2024 | Zakopane lub Online
27 sierpnia do 30 sierpnia 2024 | Zakopane lub Online
08 października do 11 października | Zakopane lub Online
Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

18-19 kwietnia | Gdańsk lub Online
20-21 maja | Kraków lub Online
24-25 czerwca | Warszawa lub Online
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2024 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk
Zamów Voucher
na szkolenie
KFS
szkolenia dofinansowane
BUR
Baza Usług Rozwojowych
Szkolenia online
terminy webinarów
Zadaj pytanie
w sprawie szkolenia
Szkolenia w języku angielskim
Porady prawne
już od 100 zł