Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
NEWSLETTER

Zapisz się
Organizacja szkoleń Semper Blog „Warto podejmować nowe wyzwania i szukać miejsc, w których praca będzie dawała nam satysfakcję, a nie stanowiła tylko przykry obowiązek.”

„Warto podejmować nowe wyzwania i szukać miejsc, w których praca będzie dawała nam satysfakcję, a nie stanowiła tylko przykry obowiązek.”

„Warto podejmować nowe wyzwania i szukać miejsc, w których praca będzie dawała nam satysfakcję, a nie stanowiła tylko przykry obowiązek.”

W naszym cyklu wywiadów ze specjalistami z zakresu szkoleń oraz osobami, dla których pomiędzy pracą i pasją śmiało można postawić znak równości, dzisiaj rozmowa z Panią Joanną Markiewicz, nowym specjalistą ds. szkoleń w SEMPER. Prywatnie entuzjastka zdrowego i aktywnego stylu życia, jazdy na rowerze, malowania i gotowania. W pracy kwintesencja profesjonalizmu i zaangażowania opowiada nam dzisiaj o potencjale, jaki mają w sobie zmiany…

Czym dokładnie zajmuje się Pani obecnie w Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER?

Na chwilę obecną z uwagi na to, że jestem nowym pracownikiem, wciąż jestem jeszcze na etapie poznawania profilu firmy oraz wdrażania się w bardziej zaawansowane zadania. Zajmuję się m.in. kontaktem z Klientami, przygotowaniem dedykowanych ofert szkoleniowych, publikowaniem ofert szkoleniowych na portalach internetowych, a także nadzorowaniem korespondencji wychodzącej. Przede wszystkim jednak moim zadaniem jest kontaktowanie się z Trenerami celem ustalania terminów i szczegółów szkoleń oraz dopilnowywaniem wszelkich towarzyszącym temu zadaniu aspektów, na przykład kompletowaniem materiałów szkoleniowych itp.

A czym zajmowała się Pani zawodowo wcześniej?

Wcześniej pracowałam w kancelarii adwokackiej na stanowisku sekretarza, gdzie zajmowałam się czynnościami administracyjno-technicznymi. 

W SEMPER jest Pani nowym pracownikiem. Jak przygotowywała się Pani do rozpoczęcia pracy? Czy może miała już Pani jakieś pomysły na realizację swoich zadań?

Nie miałam z góry określonych konkretnych zadań, klarowały się one dopiero z czasem, zatem trudno było mi przygotować się do rozpoczęcia pracy, zanim ją podjęłam. Niemniej jednak już przed pierwszym dniem pracy starałam się zaznajomić z zakresem usług świadczonych przez firmę SEMPER, tj. rodzajem szkoleń, które organizuje, specjalistami, z którymi współpracuje oraz miejscami i obiektami, w których odbywają się szkolenia. 

Każdemu z nas towarzyszą pewne obawy przed czymś nowym. Czy u Pani było podobnie? Czymś konkretnym stresowała się Pani najbardziej?

Moje największe obawy wiązały się z dopasowaniem do zespołu. Mimo tego, że jestem osobą kontaktową i z łatwością nawiązuję nowe znajomości, nie miałam pewności, czy nowi współpracownicy mnie zaakceptują. Okazało się jednak, że mimo tego, że każdy pracownik jest zupełnie od siebie różny i prowadzi całkowicie inny tryb życia, to jednak wszyscy świetnie się ze sobą dogadują i potrafią wspólnie realizować zakładane cele zawodowe. 

A jak wspomina Pani swój pierwszy dzień w pracy? Czy coś szczególnego utkwiło Pani w pamięci?

Pierwszy dzień w pracy był bardzo ekscytujący. Poznałam wszystkich współpracowników oraz zapoznałam się z moimi podstawowymi obowiązkami. Byłam zaskoczona miłą oraz bezstresową atmosferą, ponieważ dotychczas zwykłam pracować pod dużą presją.

Co się zmieniło od tamtego momentu? Udało się już Pani zaaklimatyzować w nowym zespole?

Obecnie czuję się w firmie znacznie swobodniej, jestem zintegrowana z zespołem i nie czuję się już wyobcowaną jednostką, co miało miejsce pierwszego dnia pracy. Znacznie ułatwiło mi to spotkanie towarzyskie poza pracą, które pomogło mi bliżej poznać członków zespołu oraz zwyczajnie ich polubić, co ułatwia codzienne relacje.

Jak wyglądają Pani dalsze plany? Może w obecnej pracy chciałaby Pani wykorzystać w jakiś sposób doświadczenie, które zdobyła Pani wcześniej?

Moje dalsze plany są związane z firmą SEMPER. Mam zamiar nieustannie pogłębiać swoją wiedzą tak, by jak najlepiej wykonywać powierzone mi zadania. Chciałabym stać się specjalistą ds. szkoleń w pełnym znaczeniu tego słowa. Moje wcześniejsze doświadczenia zawodowe z pewnością mi to ułatwiają, ponieważ wszystkie opierały się na pracy biurowej oraz kontaktach z Klientami i pracownikami różnych instytucji, m.in. sądów, urzędów, czy kancelarii, co jest niewątpliwym atutem. 

I na koniec – co może Pani poradzić osobom, które zaczynają nową pracę. Zarówno w Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER, jak i w innych firmach? Takie wskazówki na pewno będą bardzo pomocne dla kogoś, kto ma taką zmianę dopiero przed sobą.

Zmiana pracy to często duże wyzwanie i spory stres, jednakże może nieść ze sobą wiele pozytywnych aspektów. Dlatego warto podejmować nowe wyzwania i szukać miejsc, w których praca będzie dawała nam satysfakcję, a nie stanowiła tylko przykry obowiązek. 



Polecane artykuły

Prawidłowa dokumentacja realizacji zamówienia publicznego

Zastanawiasz się, jaka powinna być dokumentacja zamówień publicznych, by móc uniknąć nieporozumień, stresu i problemów przy rozliczeniach? To temat, który wielu wykonawców odkłada na...
Jak skutecznie aplikować przy zamówieniach publicznych z funduszy unijnych?

Dotacje unijne a zamówienia publiczne – zastanawiasz się co zrobić, aby Twoja oferta do zamówienia publicznego finansowanego ze środków unijnych spotkała się z pozytywnym rozpatrzeniem?...
Czym jest zasada uczciwej konkurencji w zamówieniach publicznych?

Potrzebujesz jasnego wyjaśnienia, czym jest zasada uczciwej konkurencji w zamówieniach publicznych? Jeżeli tak, ten artykuł jest właśnie dla Ciebie! Z poniższego tekstu dowiesz się, jak...

ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

21-23 maja | Poznań, Wrocław lub Online
09-11 czerwca | Warszawa, Kraków lub Online
07-09 lipca | Gdańsk, Katowice lub Online
Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

22-23 maja | Warszawa lub Online
09-10 czerwca | Gdańsk lub Online
10-11 lipca | Wrocław lub Online
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

29-30 maja | Warszawa, Kraków lub Online
12-13 czerwca | Gdańsk, Wrocław lub Online
10-11 lipca | Warszawa, Gdańsk, Katowice lub Online
Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

19-20 maja | Warszawa lub Online
16-17 czerwca | Kraków lub Online
14-15 lipca | Katowice lub Online

Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.

22-23 maja | Wrocław lub Online
12-13 czerwca | Gdańsk, Warszawa lub Online
03-04 lipca | Poznań lub Online
Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem. Elektronizacja zamówień publicznych i nowa ustawa PZP. (Noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

20 maja 2025 r. do 23 maja 2025 r. | Zakopane lub Online
01 lipca 2025 r. do 04 lipca 2025 r. | Zakopane lub Online
16 września 2025 r. do 19 września 2025 r. | Zakopane lub Online
Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

22-23 maja | Warszawa lub Online
26-27 czerwca | Kraków lub Online
28-29 lipca | Wrocław lub Online
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2025 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk
Zamów Voucher
na szkolenie
KFS
szkolenia dofinansowane
BUR
Baza Usług Rozwojowych
Szkolenia online
terminy webinarów
Zadaj pytanie
w sprawie szkolenia
Szkolenia w języku angielskim
Porady prawne
już od 100 zł