Osoby zajmujące się selekcją i rekrutacją pracowników niejednokrotnie odgrywają najważniejszą rolę w firmie / instytucji ponieważ to właśnie od ich decyzji zależy skład zespołu. Dobór odpowiednich pracowników, na odpowiednie stanowisko nie należy do zadań najprostszych. Decyzje związane z rekrutacją nowych pracowników, muszą być podejmowane przez osoby kompetentne, posiadające odpowiednią wiedzę i doświadczenie w tej dziedzinie.
Udział w szkoleniu zatytułowanym „Specjalista ds. rekrutacji - inspirujące warsztaty praktyczne” pozwoli osobom zainteresowanym tematyką human resources poznać tajniki procesu rekrutacyjnego. Podczas szkolenia, trener zapozna uczestników z obowiązującymi procedurami, które są niezbędne podczas rozpoczynania i prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Uczestnicy będą znali metody i sposoby prowadzenia rekrutacji, od momentu ogłoszenia o poszukiwaniu pracowników, na podpisaniu umowy z przyszłym pracownikiem kończąc. Odpowiednia analiza i ocena otrzymanych dokumentów to jedno z najważniejszych zadań należących do osoby zajmującej się rekrutacją. Podczas szkolenia, słuchacze nauczą się selekcjonować informacje zawarte w cv, efektywnie z nich korzystać i odczytywać z nich jak najwięcej informacji o potencjalnym pracowniku. Kolejnym etapem rekrutacji są rozmowy kwalifikacyjne, których przebieg również nie powinien być przypadkowy.
Warsztaty, symulacje i ćwiczenia, pomogą Uczestnikom zrozumieć istotę rozmów kwalifikacyjnych. Sposób, w jaki zostanie ona przeprowadzona, odpowiada za ilość zdobytych informacji o osobie aplikującej na dane stanowisko. Wybór odpowiednich pytań, poleceń, tematów do dyskusji, to wszystko leży w kwestii osoby zajmującej się procesem rekrutacyjnym. W obowiązku tej osoby jest również stworzenie odpowiedniej atmosfery podczas rozmowy. Każde stanowisko, każda firma wymaga indywidualnego podejścia do rozmowy z potencjalnym pracownikiem. Dzięki warsztatowej formie zajęć, Uczestnicy nauczą się przeprowadzać rekrutacje w warunkach jakie panują w firmie, która pracę oferuje.
Szkolenie dzięki swojemu charakterowi dostarczy Uczestnikom fachowej wiedzy z dziedziny prawa, zwyczajów panujących w firmach ale również nauczy ich w sposób praktyczny wykorzystywać zdobytą wiedzę. W efekcie, po obytym szkoleniu, Uczestnik będzie mógł samodzielnie przeprowadzić cały proces rekrutacyjn oraz z powodzeniem dokonać wyboru odpowiedniego pracownika, który sprawdzi się najlepiej na oferowanym stanowisku.
Szkolenie „Specjalista ds. rekrutacji - inspirujące warsztaty praktyczne” odbędzie się w dniach 1-2 grudnia 2011r. w Warszawie:
W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu:
Departament szkoleń:
tel. (061) 8 102 194
tel. 508 393 926
fax. (61) 6 247 936
ponad 0 zadowolonych uczestników |
0 zaangażowania |
ponad 0 zrealizowanych szkoleń |
"Z przyjemnością wystawiam pozytywną opinię. Polecam SEMPER ze wzgledu na profesjonalizm, terminowość i starannie wybranych wykładowców prowadzących szkolenia". |
"Warsztat przeprowadzony profesjonalnie, w zupełnie innej formie, niż wszystkie inne szkolenia, w których uczestniczyłem". |
"Szkolenie spełniło moje oczekiwania w 100%. Bardzo podobało mi się teoretyczne połączenie z praktyką oraz aktywizacją uczestników." |
"Pozytywnie oceniam szkolenie. Osoba prowadząca bardzo pomocna, niesamowita wiedza i gotowość w rozwiązaniu przedstawionych problemów." |
"Całość tematyki i sposób jest przekazywania doskonały. Prowadzący – najwyższa klasa. Fachowe szkolenie prowadzone w miłej atmosferze. Wspaniała wiedza prowadzącego." |
"Szkolenie prowadzone bardzo rzetelnie, wszystkie zagadnienia omówione do wyczerpania. Bardzo dobre podejście prowadzącego." |