szkolenia

ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
tel. (61) 8 102 194
fax. (61) 6 247 936
info@szkolenia-semper.pl

tel. (61) 4 152 036
kom 508 393 926
fax. (61) 2 786 300
NIP 7772616176
REGON 301265926

Newsletter
Strona główna
POLECANE SZKOLENIE
W lipcu szczególnie polecamy udział w potwierdzonym szkoleniu "Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji", które w dniach 30-31 lipca br. odbędzie się w Krakowie. Szczegółowy program szkolenia: PROGRAM SZKOLENIA
ZAPRASZAMY!
1.jpg
Zamów newsletter
i skorzystaj z
10% zniżki

PIFS.jpg
Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych

Posiadamy wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu.

Jesteśmy członkiem zwyczajnym Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami.
Jesteśmy członkiem Północnej Izby Gospodarczej
Udostępnij

Rozliczanie Projektów Unijnych w praktyce - Kompleksowe warsztaty pozwalające na uniknięcie nieprawidłowości w procesie realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE.

Terminy i miejsca szkolenia
Miejsce Data rozpoczęcia Data zakończenia Liczba dni Liczba godzin
Kraków 2015-08-21 2015-08-21 1 8
Poznań 2015-09-28 2015-09-28 1 8
Warszawa 2015-10-23 2015-10-23 1 8
Poznań 2015-11-20 2015-11-20 1 8
Warszawa 2015-12-11 2015-12-11 1 8
Opis szkolenia:
Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: "Rozliczanie Projektów Unijnych w praktyce - Kompleksowe warsztaty pozwalające na uniknięcie nieprawidłowości w procesie realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE". Szkolenie realizowane jest w formie interaktywnej w kameralnej grupie pozwalającej na indywidualne podejście wykładowcy do Uczestników zajęć.
Grupa docelowa:
Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla Beneficjentów projektów współfinansowanych ze środków unijnych, osób odpowiedzialnych za realizację i rozliczanie dotowanych projektów, administracji publicznej, organizacji pozarządowych, jak i przyszłych wnioskodawców.
Do udziału w szkoleniu szczególnie zachęcamy:
-głównych księgowych;
-kierowników działów finansowo – księgowych;
-członków zespołów projektowych;
-osoby odpowiadające za realizację projektów unijnych;
-osoby z działów księgowych, podmiotów mających zamiar aplikować o wsparcie finansowe z UE;
-osoby zainteresowane omawianą podczas szkolenia problematyką.
Zakres merytoryczny szkolenia przygotowany jest tak aby w programie mogły uczestniczyć zarówno osoby z doświadczeniem w zakresie wdrażania projektów, jak również pracownicy, którzy nie mieli jeszcze styczności z procesem realizacji przedsięwzięć dotowanych z Unii Europejskiej.
Cel szkolenia:
-omówienie procesu sprawozdawczości i dokumentowania wykonanych zadań, poniesionych kosztów kwalifikowalny i niekwalifikowanych oraz procesu realizacji wskaźników w odniesieniu do zapisów zawartych we wniosku o dofinansowanie i umowie dotacyjnej;
-zdobycie praktycznej wiedzy oraz umiejętności niezbędnych do prawidłowego rozliczenia i zamknięcia projektu współfinansowanego ze środków unijnych.
Korzyści dla uczestników:
Uczestnicy zdobędą niezbędną wiedzę z zakresu rozliczania projektów współfinansowanych ze środków unijnych:
-w zakresie kwalifikowania kosztów projektów w ramach dotacji;
-w zakresie sporządzania odpowiedniej dokumentacji;
-w zakresie księgowości w ramach rozliczania dotacji.
Metodologia:
Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie – ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.



Trener:
Magdalena Boczar
Specjalizacja trenerska:

Ceniony konsultant, trener, audytor finansów publicznych (CGAP). Posiada 15 lat doświadczenia zawodowego, w tym 7 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołami projektowymi UE oraz 10 lat doświadczenia w zakresie opracowywania i prowadzenia szkoleń dedykowanych kierownictwu jednostek sektora publicznego. Wiedza zawodowa oraz kwalifikacje zdobyte na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, poparte studiami podyplomowymi na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz licznymi kursami doskonalącymi. Główne obszary szkoleń: pozyskiwanie dofinansowania ze środków UE, rozliczenie i księgowanie projektów unijnych.

czytaj więcej...




Trener:
Bartosz Wolański
Specjalizacja trenerska:
Konsultant i autor kilkudziesięciu projektów inwestycyjnych dla firm i jednostek samorządu terytorialnego. W swoim dorobku wykazać się może doświadczeniem w zakresie takich programów pomocowych jak PHARE, SAPARD, SPO WKP, ZPORR, INTERREG oraz Mechanizmy Finansowe EOG (w ramach perspektywy finansowej UE na lata 2004-2006), a także 16 Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO), POKL, POIG, POIIŚ oraz PROW w ramach nowej perspektywy finansowej na lata 2007-2013. Pracował w największych i w najskuteczniejszych firmach konsultingowych w Polsce na stanowiskach Dyrektora Regionalnego, Kierownika Oddziału, Kierownika Działu Projektów Finansowych i Project Managera. Ceniony wykładowca i ekspert w zakresie projektów unijnych. Wybitny ekspert w zakresie Nowej Perspektywy Finansowej 2014-2020.



Trener:
Anna Stolorz
Specjalizacja trenerska:
Licencjonowany doradca podatkowy, nr wpisu 12154, członek Krajowej Izby Doradców Podatkowych. Trener, doradca, ceniony konsultant, właścicielka Kancelarii Prawno – Podatkowej z 13 letnim doświadczeniem zawodowym. Od 2000 roku zajmuje się tematyką rachunkowości i podatków , w tym od 2006 roku na stanowisku Głównego Księgowego i Dyrektora Finansowego.
Obecnie współpracuje z ok. 60 firm, instytucji, organizacji pozarządowych (stowarzyszeń, fundacji), w tym godny zaznaczenia bogaty dorobek przy współpracy i doradztwie w 32 projektach współfinansowanych z Unii Europejskiej. Specjalizuje się w doradztwie z zakresu podatku VAT, oraz prowadzi w tym zakresie sprawy podatkowe w imieniu podatników przed organami skarbowymi oraz WSA.
Od 2007 roku prowadzi szkolenia i jako trener przeprowadziła ok. 2000 godzin szkoleniowych, stosuje zasadę minimum teorii maksimum praktyki – w ramach zajęć podaje dużo przykładów z własnego doświadczenia.
W ramach kilkunastoletniego doświadczenia współpracowała m.in. z Fundacją TVN „nie jesteś sam” , Accerol Mittal, Tauron, czy TUV Polska.
Program szkolenia:
1. Prawidłowo wypełniony Wniosek o Płatność.
2. Terminy złożenia Wniosku o Płatność:
-pośrednią
-końcową
3. Dokumenty, które Beneficjent musi złożyć do Wniosku:
-Kopie dokumentów księgowych
-Kopie wyciągów bankowych
-Kopie dokumentów potwierdzających nabycie środków trwałych
4. Płatność.
5. Generator Wniosków o Płatność.
6. Wynagrodzenia w projektach: miękkich i inwestycyjnych.
7. Rozliczanie leasingu.
8. Opis dokumentów księgowych.
9. Obowiązki Beneficjenta podczas realizacji projektów oraz przy jego rozliczaniu.
10. Nieprawidłowości przy realizacji projektu lub przy jego rozliczaniu.
11. Termin archiwizowania dokumentów projektowych.
12. Zmiany w projekcie:
-nie wymagające aneksowania umowy o dofinansowanie
-wymagające aneksowania umowy o dofinansowanie
13. Kontrola i monitoring.
14. Ewaluacja.
15. Audyt.
16. Realizacja projektu:
-prawo zamówień publicznych
-pytanie ofertowe
17. Księgowość projektu.
Informacje organizacyjne:
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć
  • szkolenie trwa 1 dzień (8h)
  • zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00
  • ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
  • w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad
harmonogram_szkolenia.jpg
Dzień I
Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 -przerwa kawowa
Godz.14.00 -przerwa obiadowa
Godz.16.00 -przerwa kawowa
Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
Inwestycja:
590 zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

zakwaterowanie.jpg
Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
POZNAŃ: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 800 zł netto (+23% Vat)
KRAKÓW: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 800 zł netto (+23% Vat)
WARSZAWA: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 837 zł netto (+23% Vat)
Zgłoszenie:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a  następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl). 

FORMULARZ ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE DOT. PODATKU VAT

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Kontakt:

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
alt

Godziny pracy biura:      Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. (61) 8 102 194     
tel. (61) 4 152 810
tel. (61) 4 152 820
tel. (61) 6 115 034     
tel. 508 393 926  

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

POLITYKA RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.
Uwaga:

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.


Share to Linkedin Share to Myspace Share to Delicious Share to Google